Skoči na vsebino

CENA SKLOPKE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zadnje case se mi pri mazdi 6 2.0 diezel...pri startu oziroma ko dam prvic v tretjo predtavo zatakne sklopka..oziroma se vdre za sekundo in se vrne pol v prvotni polozaj...to se ponavadi zgodi ce grem v hrib...no ker predvidevam da bo sklopka sla v ku... tako je napovedal tudi moj mehanik..me zanimajo malo cene popravila sklopke...kr pogumno z odgovori vem da me bo stalo uko iz glave,ampak me zanimajo vase informacije...hvala

Napisano

Hugo, ?e bo? hkrati menjal ?e vztrajnik, ra?unaj okrog 1000? skupaj z delom (predvidevam).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ma ne bi rekel da gre samo za zrak...preden se mi je zacela vdirati not mi je kaka dva mesca bil slisan zvok kot neke vrste rahlo cingljanje ob pritisku na sklopko...sicer pa upam da se motim ker 1000 eurov je res uko iz glave...

Napisano

Poi??i si enega dobrega in PO?TENEGA mehanika, da ti ne bi slu?ajno ?esa zara?unal, pa po?timal ni?esar.  :closedeyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

A tok drago nej bi to prslo ? Ker gledam zej na mazdini uradni strani pa nej bi za 400 ? porihtal sklopko z delm vred.

Za koliko pa nas mojstr pelko to porihta z mazda popustom ? A kdo kej ve ? Tko informativno sprasujem za svojga bencinarja :)

Napisano

Dizli so kar konkretno dra?ji zarad dvomasnega vztrajnika, sem tud sam pred leti (preden sem poznal doktorja) odkartal cca 1200? na uradnem servisu in to z nekaj popusta.

 

Sklopke bencinarjev skupaj z delom pa se gibljejo okoli 300-350, vztrajnika pa na?eloma ni treba menjat.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pri pelkotu so cene z DDV in brez kakr?negakoli popusta:

Menjava sklopke in vztrajnika (diesel vozila):
 
600 - 900? (skupaj material in delo)
 
300 ? 400? (v primeru, da je menjava le sklopke in vztrajnik ?e O.K.)
 
Menjava sklopke (bencinska vozila):
 
200 - 300? (skupaj material in delo)
 
To so cene od lanskega leta.
Napisano

Ja, Pelko me je opozoril, da so nekateri dobavitelji dvignili cene za 5 do 10%, ampak ima ?e vedno ugodno.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).  
    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.