Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

205/55/16 mazda 3. Kk tu misls kk vozm?

Se pravi a vozis tko kot pises, torej veliko zavijanja al pac normalno hitro po avtocesti in naravnost? :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vozi kot strela mcqueen... :hudicek: ... v levem ovinku volan v desno... :aaaaa: ...pa z ob?utkom naprej... :prstgor: ...da drsi in ?uti zadek... :D ...

Napisano

to mam jaz pirelli p7 cinturato blue...zdaj bo tretjo sezono gor (kar je rekord) in za mazdo6 idealna...avtocestna ubijalka :)

majhna poraba, obraba, hrup...z direktnim volanom in gripom  pa dalec stran, ampak to ne rabim za kruzanje 140-150km/h po 6-7 ur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se pravi, ni za po ovinkih. Ma dobro, za pogledat je tudi. Je podobno tiha hit mogo?e dunlop blue response?

Napisano

jaz bi zamenjal spredi zadi in vozil ?e dve sezoni pol pa menja? vse ?tiri.

Je to bolje kot da, dam znucane spredi in jih do konca izrabim?

Napisano

3.5mm je prakticno 0 profila...

tko da bi jaz kupil 2 novi in bi ju dal spredaj, tiste s 6mm pa zadaj....

pac za moj stil voznje mi tko bolje ustreza

 

me pa preseneca, da je taka razlika v obrabljenosti med spredaj in zadaj...moras vec pumpat te gume spredaj ocitno

 

Da vpra?am za mnenje.

 

Imam GY Eagle F1 Asymmetric 2. Z njimi sem prevozil 2 sezoni (se pravi so letnik marec 2013).

Gum se ni menjalo tako da so bile zadnje 2 sezoni zadnje in sprednje 2 sezoni sprednje.

 

Stanje sedaj je tako da zadnje imajo 6mm profila, sprednja pa 3,5mm. Kaj bi vi naredili v tem primeru?

1. dali gor tako kot je bilo in sprednje zvozili do konca

2. prednje (te z 3,5mm profila) dali zadi

3. kupili 2 novi in jih meli spredi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

3.5mm je prakticno 0 profila...

tko da bi jaz kupil 2 novi in bi ju dal spredaj, tiste s 6mm pa zadaj....

pac za moj stil voznje mi tko bolje ustreza

 

me pa preseneca, da je taka razlika v obrabljenosti med spredaj in zadaj...moras vec pumpat te gume spredaj ocitno

Mogo?e je vzrok vsakodnevna vo?nja ?iri->LJ->?iri ?ez smre?je po ovinkih :)

 

Ne vem nekako ne bi rad novih kupoval. Sploh sedaj ker bom delal cca 50% manj kilometrov, ker sem dobil sovoznika za v LJ in vsak 1 teden voziva. Glede na to da je 1,6mm za letne se mi zdi slabih 4mm kar precej.

Pomoje bom dal tako kot je blo in videl kako se bo odneslo. Fora je ?e, da jih imam tako na feltnah, ki imajo senzor. Se pravi ?e jih ho?em obrnit bo potrebna lih premonta?a.

 

?e bo preslabo jih bom pa zamenjal mesec ali dva kasneje :)

Napisano

Ni? ne rabi? se zajebavat s senzorji, ker lepo delujejo ne glede kam da? katero kolo. Sistem v 2. generaciji je tak, da samo bele?i padec tlaka in ni? drugega pol mora? pa sam ugotovit katera guma je premal napumpana, kar je ?ist dovolj.

33112_1.png

Napisano

225/45 18?

poglej za tisto fuldo sportcontrol ce isces price/performance...

 

ce isces bolj performance in manj price pol pa good year assymetric2

Nas tudi ?aka nakup letnih.Labi kaj priporo?a?:)?

Pol pa raje tko kot ti je napisal boss, sprednje zadaj in obratno...pa sprednje bo treba pumpat na vsaj 2.7 ocitno

Mogo?e je vzrok vsakodnevna vo?nja ?iri->LJ->?iri ?ez smre?je po ovinkih :)

 

Ne vem nekako ne bi rad novih kupoval. Sploh sedaj ker bom delal cca 50% manj kilometrov, ker sem dobil sovoznika za v LJ in vsak 1 teden voziva. Glede na to da je 1,6mm za letne se mi zdi slabih 4mm kar precej.

Pomoje bom dal tako kot je blo in videl kako se bo odneslo. Fora je ?e, da jih imam tako na feltnah, ki imajo senzor. Se pravi ?e jih ho?em obrnit bo potrebna lih premonta?a.

 

?e bo preslabo jih bom pa zamenjal mesec ali dva kasneje :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz bom tudi kupoval nove in kot ka?e je ostal ve? ali manj samo en kandidat in to je GY F1 Assymetric 2 - pa da vidimo kako se to obnese.

33112_1.png

Napisano

A ta goodyear obstaja tudi v 215 50 17 ?

 

Mislim da ne, vsaj lani je bilo tako, ko sem jaz nabavljal. V navedeni dimenziji se je dalo dobiti GY Efficient Grip Performance, jaz sem se potem odlo?il za Pirelli Cinturato P7 Blue.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Ni? ne rabi? se zajebavat s senzorji, ker lepo delujejo ne glede kam da? katero kolo. Sistem v 2. generaciji je tak, da samo bele?i padec tlaka in ni? drugega pol mora? pa sam ugotovit katera guma je premal napumpana, kar je ?ist dovolj.

Dobro vedet....potem o?itno na servisu malo napa?no vedo. Hvala za info potem bom pa res obrnil

Napisano

nokian so vecinoma underrated...sploh zimske imajo zelo dobre....Z-line po testih so nekje v drugi polovici (vsi pa se pritozujejo nad tem, da nenadno spusti pri naglih manevrih, npr cik-cak)

a je kdo kej gledal za Nokian Z line mogo?e?


Labi, za blue. Kak?na razlika?

 blue so boljse po mokrem (zaviranje)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.