Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

205/55/16 mazda 3. Kk tu misls kk vozm?

Se pravi a vozis tko kot pises, torej veliko zavijanja al pac normalno hitro po avtocesti in naravnost? :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vozi kot strela mcqueen... :hudicek: ... v levem ovinku volan v desno... :aaaaa: ...pa z ob?utkom naprej... :prstgor: ...da drsi in ?uti zadek... :D ...

Napisano

to mam jaz pirelli p7 cinturato blue...zdaj bo tretjo sezono gor (kar je rekord) in za mazdo6 idealna...avtocestna ubijalka :)

majhna poraba, obraba, hrup...z direktnim volanom in gripom  pa dalec stran, ampak to ne rabim za kruzanje 140-150km/h po 6-7 ur

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz bi zamenjal spredi zadi in vozil ?e dve sezoni pol pa menja? vse ?tiri.

Je to bolje kot da, dam znucane spredi in jih do konca izrabim?

Napisano

3.5mm je prakticno 0 profila...

tko da bi jaz kupil 2 novi in bi ju dal spredaj, tiste s 6mm pa zadaj....

pac za moj stil voznje mi tko bolje ustreza

 

me pa preseneca, da je taka razlika v obrabljenosti med spredaj in zadaj...moras vec pumpat te gume spredaj ocitno

 

Da vpra?am za mnenje.

 

Imam GY Eagle F1 Asymmetric 2. Z njimi sem prevozil 2 sezoni (se pravi so letnik marec 2013).

Gum se ni menjalo tako da so bile zadnje 2 sezoni zadnje in sprednje 2 sezoni sprednje.

 

Stanje sedaj je tako da zadnje imajo 6mm profila, sprednja pa 3,5mm. Kaj bi vi naredili v tem primeru?

1. dali gor tako kot je bilo in sprednje zvozili do konca

2. prednje (te z 3,5mm profila) dali zadi

3. kupili 2 novi in jih meli spredi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

3.5mm je prakticno 0 profila...

tko da bi jaz kupil 2 novi in bi ju dal spredaj, tiste s 6mm pa zadaj....

pac za moj stil voznje mi tko bolje ustreza

 

me pa preseneca, da je taka razlika v obrabljenosti med spredaj in zadaj...moras vec pumpat te gume spredaj ocitno

Mogo?e je vzrok vsakodnevna vo?nja ?iri->LJ->?iri ?ez smre?je po ovinkih :)

 

Ne vem nekako ne bi rad novih kupoval. Sploh sedaj ker bom delal cca 50% manj kilometrov, ker sem dobil sovoznika za v LJ in vsak 1 teden voziva. Glede na to da je 1,6mm za letne se mi zdi slabih 4mm kar precej.

Pomoje bom dal tako kot je blo in videl kako se bo odneslo. Fora je ?e, da jih imam tako na feltnah, ki imajo senzor. Se pravi ?e jih ho?em obrnit bo potrebna lih premonta?a.

 

?e bo preslabo jih bom pa zamenjal mesec ali dva kasneje :)

Napisano

Ni? ne rabi? se zajebavat s senzorji, ker lepo delujejo ne glede kam da? katero kolo. Sistem v 2. generaciji je tak, da samo bele?i padec tlaka in ni? drugega pol mora? pa sam ugotovit katera guma je premal napumpana, kar je ?ist dovolj.

33112_1.png

Napisano

225/45 18?

poglej za tisto fuldo sportcontrol ce isces price/performance...

 

ce isces bolj performance in manj price pol pa good year assymetric2

Nas tudi ?aka nakup letnih.Labi kaj priporo?a?:)?

Pol pa raje tko kot ti je napisal boss, sprednje zadaj in obratno...pa sprednje bo treba pumpat na vsaj 2.7 ocitno

Mogo?e je vzrok vsakodnevna vo?nja ?iri->LJ->?iri ?ez smre?je po ovinkih :)

 

Ne vem nekako ne bi rad novih kupoval. Sploh sedaj ker bom delal cca 50% manj kilometrov, ker sem dobil sovoznika za v LJ in vsak 1 teden voziva. Glede na to da je 1,6mm za letne se mi zdi slabih 4mm kar precej.

Pomoje bom dal tako kot je blo in videl kako se bo odneslo. Fora je ?e, da jih imam tako na feltnah, ki imajo senzor. Se pravi ?e jih ho?em obrnit bo potrebna lih premonta?a.

 

?e bo preslabo jih bom pa zamenjal mesec ali dva kasneje :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz bom tudi kupoval nove in kot ka?e je ostal ve? ali manj samo en kandidat in to je GY F1 Assymetric 2 - pa da vidimo kako se to obnese.

33112_1.png

Napisano

A ta goodyear obstaja tudi v 215 50 17 ?

 

Mislim da ne, vsaj lani je bilo tako, ko sem jaz nabavljal. V navedeni dimenziji se je dalo dobiti GY Efficient Grip Performance, jaz sem se potem odlo?il za Pirelli Cinturato P7 Blue.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Ni? ne rabi? se zajebavat s senzorji, ker lepo delujejo ne glede kam da? katero kolo. Sistem v 2. generaciji je tak, da samo bele?i padec tlaka in ni? drugega pol mora? pa sam ugotovit katera guma je premal napumpana, kar je ?ist dovolj.

Dobro vedet....potem o?itno na servisu malo napa?no vedo. Hvala za info potem bom pa res obrnil

Napisano

nokian so vecinoma underrated...sploh zimske imajo zelo dobre....Z-line po testih so nekje v drugi polovici (vsi pa se pritozujejo nad tem, da nenadno spusti pri naglih manevrih, npr cik-cak)

a je kdo kej gledal za Nokian Z line mogo?e?


Labi, za blue. Kak?na razlika?

 blue so boljse po mokrem (zaviranje)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.