Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem slu?ajno za kolega v navedeni dimenziji preverjal cene pri Alumodi, pa mi GY F1 ponujajo za 138,00 EUR po kosu, ?e slu?ajno komu prav pride.

A imajo kje objavljen kak cenik pri Alomodih :hudicek: oziroma a jih je treba klicat. A je to cena za dimenzijo 225/45/18?

33112_1.png

Napisano

A imajo kje objavljen kak cenik pri Alomodih :hudicek: oziroma a jih je treba klicat. A je to cena za dimenzijo 225/45/18?

Nimajo objavljenega cenika, jaz jim posljem mail, pa mi prijazno odgovorijo.

Ker sta ze bila ravno ta dva modela omenjena v tej temi, Conti SC5 pride 150 eur, Michelin PS3 pa 152 eur.

Aja, pa to so cene za 225/45/18!

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Cene od aktualnega ponudnika :) 215-50-17:

Continental Sport Contact 5 91W 135,00 eur/kos ( E-A-71DB ) 
Continental Sport Contact 5 XL 95W 135,00 eur/kos ( C-A-72DB ) 
Bridgestone T001 Turanza 91W 125,00 eur/kos ( E-B-71DB )
Bridgestone T001 Turanza XL 95W 135,00 eur/kos ( E-B-71DB )
Dunlop SP MAXX RT XL 95Y 122,00 eur/kos ( E-A-67DB )
Dunlop SP MAXX RT 91Y 115,00 eur/kos  ( E-A-71DB )
Goodyear Efficent Grip Performance 91W 125,00 eur/kos ( B-A-69DB ) 
Goodyear Efficent Grip Performance XL 95W 127,00 eur/kos ( B-A-69DB ) 
Kumho HS51 XL 95W  85,00 eur/kos ( E-B-69DB ) 
Michelin Primacy 3 91W 135,00 eur/kos ( C-A-69DB ) 

Michelin Primacy 3 XL 95V 130,00 eur/kos ( C-A-69DB ) 

 

Tele Kumho cenovnoprecej odstopajo, ?eprav po testih niso toliko slab?e?

Napisano

ja ampak to ni kumho LE39, pa se za vsako gumo mas "adac urteil"

v nemciji je 1 najboljsa, 5 najslabsa (isto v soli majo tko :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ok, potem Nokian Z line niso zame, ker dostikrat kej na hitr za cikcakam k se vozim.. ?eprav z zimskimi sem bil zlo zlo zadovoljen... Uniroyal sport pa kukr komentirate, so preve? mehke bo?nice...me tut mogo?e ne prepri?a... hm, kaj pa potem gledat? o?itn Dunlop al pa Bridgestone.. kaj pa mal cenej?a opcija, da je do 110? komad pa z rim protectorjem? je sploh kej ok?

Napisano

ja pejt se enkrat cez stran 2.  :)

 

Se mi je zdel da sem nekje videl. Skrito pod linkom ja.

 

Ja, zdej sem vidle da je v tej dimenziji samo 95w xl :(

Napisano

Tole je vec kot homologo, torej pase se bolj kot zahtevajo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

I See. Mata prav ja, sem mislil, da je ta XL problemati?en. To samo pomeni, da je guma bolj oja?ana, se pravi  v primerjavi z 'obi?ajno' bo najbr? malce bolj trda?

Napisano

Mal sem se pozanimal pri vulkanizerju in pravi da GY F1 ass. 2 se zelo hitro obrabljajo in da se da z njimi narest le med 25-30kkm. A je imel kdo ?e to gor oziroma ali je to dejansko res, ker se mi zdi stra?no malo, na testih pa ne omenjajo tega kot slabost.

33112_1.png

Napisano

Mal sem se pozanimal pri vulkanizerju in pravi da GY F1 ass. 2 se zelo hitro obrabljajo in da se da z njimi narest le med 25-30kkm. A je imel kdo ?e to gor oziroma ali je to dejansko res, ker se mi zdi stra?no malo, na testih pa ne omenjajo tega kot slabost.

Sem jih imel dve sezoni - skupaj 23.000km in jih ni ve? - sploh na robovih.  Je pa res polovico vo?nje po ovinkih in zelo malo avtoceste.

Se pa dr?ijo ceste po de?ju in po suhem enako  - zelo dobro! (velikost 225/45-17)

 

 

Napisano

Ufff... tole je res malo, sploh ker sem delal z Dunlop 2050 cca 70kkm.

33112_1.png

Napisano

Malo nazaj sem pisal, da jih mam jaz. Prevozil 2 sezone in ?e za 1 bojo potem pa bojo res fu?.

Vsega skupaj cca. 40-50k km.

Napisano

Si pa generalno zadovoljen z njimi? Ker po moje je tole verjetno res eno bolj?ih gum na trgu.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.