Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ja morn re?t, da sem zadovoljen z njimi

 

Celo na cesti vrhnika -> smre?je -> ?iri (natan?no podlipa -> smre?je), kjer je res gladka cesta so se dobro dr?ale (kdor pozna to cesto ve o ?em govorim :) ).

Jaz bi se verjetno ?e enkrat odlo?il za njih, oz. bi imel te?ave izbrati druge. Ne vem zakaj bi izbral drugo ?e sem s temi zadovoljen.

Napisano

Kaj name??ate na zadnjo ?estico v dimenziji 225/45 R19?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Lepo pozdravljeni ?e v mojem imenu.

 

Odlo?am se za nakup letnih gum dimenzij 205/50/R17.

 

Gre se za Mazdo 3, 2010 letnik.

 

Zanima me razlika med gumama pripetima v povezavama.

 

http://www.gumax.si/index.php/default/pirelli-cinturato-p7-blue-205-50r17-93w-xl.html

http://www.gumax.si/index.php/default/continental-contiecocontact-5-205-50r17-89v.html

 

Gume bi rad imel za 4 sezone za cca prevo?enih 50.000 km minimalno. Mese?no se naredi cca 1.500 - 2.000 km. Od tega je polovico avtoceste, polovice ostalo.

 

Rad bi imel gumo z nizko obrabo in porabo goriva. Zanima me kako je z glasnostjo obeh gum.

 

Odlo?il pa se bom za en komplet izmed obeh gum.

 

Prosim za va?o pomo?, ker ne ?elim kupiti ma?ka v ?aklju:).

 

Najlep?a hvala

 

p.s. Kaka je razlika med Continental conti premium 2 in Continental conti eco contact 5?

Napisano

Kaj pa hitrostni razred in nosilnost gume? Tudi ?rke za dimenzijo gum so pomembne...tiste ki na homologacijskem karton?ku pi?ejo...

Napisano

Kaj pa hitrostni razred in nosilnost gume? Tudi ?rke za dimenzijo gum so pomembne...tiste ki na homologacijskem karton?ku pi?ejo...

 Preko 200 km na uro dekle nikoli ne gre, ker ve?inoma ona vozi avto. Vidim pa, da imajo Continentalke nosilnost 89, Pirelli pa 93, to je verjetno oboje dovolj za Mazdo 3?

 

Homologacijo pogledam, ko bo avto doma...trenutno me zanima katero izmed obeh gum mi priporo?ate.

 

Hvala.

Napisano

Zgolj moje mnenje ampak Nexen N Eco blue 205 50 17 furam na Mazdi 5 sedaj jih ravno obuvam nazaj po prvih 25.000km. Guma izjemna, cena ?e bolj.

sodelavec jih je po mojem priporo?ilu dal na A6 in po eni letni sezoni tudi navdu?en.

 

Edit - ?e spremlja? moje objave bo? opazil da so te gume stalno zelo obremenjene - dolge poti, polna mazda 5 s trugo, kolesi, tudi prikolicam. Profil je ?e popolnoma cel.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Conti premium2 je touring guma, sicer dobra ampak novi model je premium 5.

 

eco5 pa je namenjena za manjse avte in je bolj osredotocena na porabo goriva.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj name??ate na zadnjo ?estico v dimenziji 225/45 R19?

 

A si originalne ze zvozil? Moje naj bi bile se za eno sezono ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A si originalne ze zvozil? Moje naj bi bile se za eno sezono ... 

 

Ja, ko sem jih lani zamenjal za zimske, so bile ?e precej na meji, pa tudi sicer nisem bil ravno navdu?en nad njimi. So pa Bridgestonke. Aja, avto ima pa okoli 30.000km, ?e se ne motim, si nekje omenjal, da jih ima? ti precej ve?. Kako ti uspe gume ohraniti toliko ?asa?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Labi, nevem za katero gumo naj se odlo?im, dimenzije so 235/45 R17. Ne rabim gume za dirkat, mi je pa pomembno da dobr dr?i pa da je dobra na mokrem! ?e vnaprej hvala za odgovor ;)

banner1ydl6.jpg
Napisano

Mene pa zanima slede?e...

 

Na koliko ?asa menjate gume in ali menjate vsako sezono sprednje in zadnje? Jaz sem dal letos gor gume po dveh sezonah in se mi zdi da mi malo trese volan predvsem v zavojih. So pa kar precej stopni?asto obrabljene. Mislite da je ?as za menjavo? Gre se pa za Toyo R32, 205/50/17, serijske na Mazdi 3.

Napisano

Ja, ko sem jih lani zamenjal za zimske, so bile ?e precej na meji, pa tudi sicer nisem bil ravno navdu?en nad njimi. So pa Bridgestonke. Aja, avto ima pa okoli 30.000km, ?e se ne motim, si nekje omenjal, da jih ima? ti precej ve?. Kako ti uspe gume ohraniti toliko ?asa?

 

Kolikor sem gledal pri dimenziji 225/45R19 kaj dosti izbire ni. Ve?inoma so v tej dimenziji bolj ?portne gume, ?e ti je Turanzo tako hitro pobralo, ti bo druge verjetno ?e prej - dr?ale bodo najbr? bolj?e.

Moj avto ima prav tako 30.000km (10.000 na zimskih) in ?e ni potrebe po zamenjavi letnih (ve?inoma se vozim po AC).

 

V petek se odpravim ?e na zadnjo leto?njo smuko, v soboto pa letne...  :danzoman:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ce ti je bla KU39 dobra, nimas kaj menjat

Drugac v tej dimenziji so lepe vene za fuldo sportcontrol...

Dobra je tud Uniroyal rainsport3

Bridgestone RE002 je najbolj sportna

Neku vmes pa Goodyear F1 Assymetric2

Labi, nevem za katero gumo naj se odlo?im, dimenzije so 235/45 R17. Ne rabim gume za dirkat, mi je pa pomembno da dobr dr?i pa da je dobra na mokrem! ?e vnaprej hvala za odgovor ;)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, ko sem jih lani zamenjal za zimske, so bile ?e precej na meji, pa tudi sicer nisem bil ravno navdu?en nad njimi. So pa Bridgestonke. Aja, avto ima pa okoli 30.000km, ?e se ne motim, si nekje omenjal, da jih ima? ti precej ve?. Kako ti uspe gume ohraniti toliko ?asa?

Jaz imam trenutno prevozenih skupno okoli 59.000 km v dobrih dveh letih... In kot sem govoril jeseni z vulkanizerjem, pravi, da bodo letne za eno sezono se komot... Bi pa moral malo preracunati, koliko kilometrov je narejenih z letnimi in koliko z zimskimi... Vsekakor z letnimi vec, sa so na vozilu priblizno 8 mesecev, zimske pa samo ene 4 mesece... Te dni gredo zimske dol... ;) sem imel v panu vceraj, pa je nekaj vmes prislo... Upam, da mi danes uspe skocit do vulkanizerja...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V?eraj naro?il in pla?al za Fuldo Sportcontrol, pa da vidimo kako in kaj. :)

ej...sem jo imel na prej?nem Avtu....dobra  :prstgor:  ..lp B)  :D

Napisano

Naj se tvoje besede pozlatijo :D

he he to nebi bilo slabo  :rispekt:  :rispekt:  :rispekt: lp  :D  :lol:

Napisano

Jaz imam trenutno prevozenih skupno okoli 59.000 km v dobrih dveh letih... In kot sem govoril jeseni z vulkanizerjem, pravi, da bodo letne za eno sezono se komot... Bi pa moral malo preracunati, koliko kilometrov je narejenih z letnimi in koliko z zimskimi... Vsekakor z letnimi vec, sa so na vozilu priblizno 8 mesecev, zimske pa samo ene 4 mesece... Te dni gredo zimske dol... ;) sem imel v panu vceraj, pa je nekaj vmes prislo... Upam, da mi danes uspe skocit do vulkanizerja...

 

Ali uporablja? run-flat gume?

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Ali uporablja? run-flat gume?

 

Gor so tiste, ki so bile ob nakupu ... Bridgestone Turanza T001 225/45 R19 92W

 

http://goo.gl/80rZCy

 

Pomoje to niso "Run flat" ... vsaj nikjer nisem zasledil tega podatka ... 

 

Vceraj sem jih dal premonitrat in je vulkanizer rekel, da za letos bodo se komot... za naslednjo sezono pa bo treba verjetno razmisliti o drugih... :) 

IMG_4562-20150313-104857.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

evo, jaz sem se pa odlo?il, da nabavim B. Turanza ER300 za mojo dimenzijo (225/45/18). Montiral bom naslednji teden, tako da lahko potem poro?am, kako se obnesejo

lp

lon?k

Napisano

Torej kupujem letne v dim 195-65-15 V

Kandidati: GY efficient grip perf., Dunlop SPT Blueresponse in Fulda Ecocontrol HP

Glede cen je tako da prvi dve dobim za 59? in fuldo za 51?

Imate kak?ne izku?nje?

Testi:

http://www.motorevija.si/cms/controls/warehousehandler.ashx?path=/Galerije/2014/April/Test_pnevmatik__tabele/2868

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi 😀 Ampak ni bilo v sklopu SloRoadster, sam druženje s kolegi. Je pa tko, da vsi furamo roadsterje 😀     Pa še Busso
    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.