Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne. 

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak.  A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

Napisano

?e se bo? odlo?il it do Medvode, je tam ma?ek za mazde - Simon Pelko.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Z mazdo 3 (2006) bencin imam te?avo pri hladnem motorju. Takoj po prvem v?igu obrati po nekaj sekundah padejo in avto ugasne. Po drugem v?igu avto ugasne kasneje. V prvih nekaj minutah vo?nje (pri hladnem motorju) avto ugasne pri vsakem ustavljanju. V motorju se tudi sli?ijo poki in cukanje (nemiren motor) iz izpu?ne cevi pa prite?e kar dosti teko?ine. Po nekaj km vo?nje vse napake izginejo, avto deluje normalno in pri ponovnem v?igu ogretega motorja ne ugasne.

 

S?i??en je bil MAF senzor, pregledana loputa za dotok goriva, testiran motor?ek prostega teka, izmerjena kompresija, pregledani v?igalni kabli, nobena diagnoza ne poka?e napak. A se te?ave ?e kar ponavlja. Mehanik je trdil, da to niso simptomi za lambda sondo.

 

Prosim ?e za kak?en nasvet in idejo. In za kontakt kak?nega mojstra za mazde iz MB, saj so me ?e na dveh servisih odslovili, da ne vedo kaj narediti.

 

Hvala, LP

V MB imas MS vzdrzevanje vozil, Mitja Sorko ;)

Napisano

Lahko je tudi maf senzor,loputa,lambda sonda,kak?na cevka po?ena ali preparela. Kaj pravi tester , ali ste  meril pritisk goriva?

MAF senzor je bil pregledan in s?i??en, cevke in kabli so bili pregledani, pritisk goriva tudi... ampak to vse so na servisu rekli da je bilo nareto. Sedaj pa ?e malo dvomim, da so vse to resni?no izvedli. 

 

Sem pa sam z OBD2 zagnal torque diagnosti?ni program in mi je javilo napako : 02 Bank 4 Sensor 4 not ok. Min. 4.160ms Max.41.242ms. Current: 46.096ms. Sedaj pa ne vem kaj bi naj ti parametri pomenili in za kateri senzor bi naj ?lo. Pravtako me ?udi, da tega ni najdla diagnostika na servisu.

Napisano

Lambda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O2 senzor sigurno ni (lambda), ker o2 senzor se vklopi ?ele ko je avto v zaprti zanki in ne prej. poglej ?e  ima? dovolj hladilne teko?ine, p potrebi jo dolij in anluftej hladilnik. ?e ne bo bolje, s tistim svojim obd2 ?udom poglej delovanje temperaturnega senzorja na bloku motorja.

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

If in doubt, flat out... 

Napisano

pa ?e bi bila lambda avtomatsko navije bencin do amena in tudi AFR posko?i... zarad varnosti zaliva avto kar pa ne povzro?i uga?anja... samo smrdi koda je katalizator hin pa zna trokirat ne bo pa uga?al... hecno mi je bank4sensor4... ponavadi ma avto bank1 in sensor1 in 2... kaj hudi?a je bank 4 ne vem...

 

podaj PXXXX kodo da vidim kaj mi vn da za ta avto...

If in doubt, flat out... 

Napisano

kak jz to razumem je nek nadzorni sistem zaznal da je nekaj narobe z me?anico... lambdi sta na bank1 sensor1 in bank 1 sensor 2 pred in za catom...

post-771-0-23285800-1428241889_thumb.png

If in doubt, flat out... 

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

Iat senzor je v mafu.

Napisano

Pravi? da ti poka v motorju? na kak?en na?in ti poka?

Mogo?e ima? te?ave z v?igalno tuljavo, mogo?e tudi s kak?no ?obo.

Napisano

Iz izpu?nega sistema se kar grdo kadi, dokler je avto hladen. In tudi smrdi... potem po enem ?asu se neha tako kadit in neha smrdet. Ob v?igu zelo zasmrdi po bencinu. V motorju poka, kot neko poka?ljevanje oz. kot da bo slej kot prej motor ugasnil, motor se zelo strese ob pokih v bistvu se celi avto strese. Po prvih dveh v?igih avto ugasne... potem se lahko peljem ampak pri prvem ustavljanju spet ugasne... ?e se v prvih minutah ustavim na semaforju avto vedno ugasne. Ko je ogret pa ne (po kak?nih 10 min. vo?nje dela ok), a ?e vedno motor ob?asno zaka?lja. 

 

Avto ima ob?asno zmanj?ano mo? delovanja (kot da bi ga nenadoma nekaj zadu?ilo) po nekaj ?asa pa gre spet normalno. Najbolj nadle?no je, ?e pride do tega v klancu potem je potrebno dati kar v prvo. 

 

MAF senzor (zraven je tudi IAT) sem s?istil, mogo?e pa je uni?en in ?i??enje ni pomagalo? Je pa bila ta ve?ja bunkica na koncu nitke (IAT senzor) ?rna tudi po ?i??enju. Senzor temperature motorje je menjan in o?itno ni bil razlog napake. 

 

Kako pridobim to PXXXX kodo?

Napisano

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

Napisano

Ok... diganostika je zaznala slede?e: 

 

P0102 - powetrain, Mass or volume air flow circuit low input

 

P0113 - Powertrain, Intake Air Temperature circuit high input

 

Lu?ka (engine) se ne pri?ge. Kot pravi google... je to o?itno napaka MAF...IAT.

 

Kje bi se dal hitro dobiti ta senzor? 

euroton- kat .?t. denso dma0113   155 eur

Napisano

ebay 40-60?, za 80% mazd je isti, zato predlagam, da ga s kom zamenja? in proba? preden gre? v stro?ke, menjava je 3 min.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

lambda ni ker brez nje bo samo zalivalo avto kar pa tle ni ker ga na suho poganja ko je mrzel, lahko je senzor temperature sesalnega zraka (IAT) in ti avto ne da pod "zaug" zato pol ne lavfa bogato in tudi zato ugasne... 

jaz bi najprej ta senzor menjal ker senzor za temperaturo motorja ni? ne re?i... si kje v bli?ini celja doma??

 Iz Maribora sem, a se brez problema pripeljem v Celje...samo, da se kon?no ugotovi kaj je razlog tega uga?anja. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.