Skoči na vsebino

hihihi mazda 3 nima mo?i =) (vprasanje o napaki)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

dober dan,

mene zanima, kaj bi lahko bilo narobe: nesveti nobena lucka..avto pa nima moci ga spusti najvec do 4000 obratov in negre vec ga zadusi..

hvala..

 

Napisano

Rabmo dizel itd, ce je dizl poglej cevi, verjetno snetankatera okoli turbine

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

cevi pregledali, turbina deluje..vsaj nobene napake ne kaze na armaturi.

kje bi lahko pregledal delovanje racunalnika oz. motorja?

Napisano

dober dan,

mene zanima, kaj bi lahko bilo narobe: nesveti nobena lucka..avto pa nima moci ga spusti najvec do 4000 obratov in negre vec ga zadusi..

hvala..

?ak mal   dizel pa gre do 4000rpm......a ni to mal velik za dizla :?

 

sam pra?am ?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e je to prva generacija ?estice in recimo 120KM motor je tole ?isto normalno delovanje. Pri 4000 obratih je izgledalo kot da ga zadu?i in ?e gre? gledat krivulji mo?i in navora to?no ugotovi? zakaj. Pri 136KM motorju je bilo sicer malo bolje ampak spet ne toliko, da bi bil ?lovek navdu?en. 

 

Druga?e pa tako kot pravi uklopko... dizla terat v visoke obrate ni glih fora, ker tam kej dosti iskrivosti ni ve?. Dizla se namre? vozi na navor in ne na obrate.

33112_1.png

Napisano

?e je to prva generacija ?estice in recimo 120KM motor je tole ?isto normalno delovanje. Pri 4000 obratih je izgledalo kot da ga zadu?i in ?e gre? gledat krivulji mo?i in navora to?no ugotovi? zakaj. Pri 136KM motorju je bilo sicer malo bolje ampak spet ne toliko, da bi bil ?lovek navdu?en. 

 

Druga?e pa tako kot pravi uklopko... dizla terat v visoke obrate ni glih fora, ker tam kej dosti iskrivosti ni ve?. Dizla se namre? vozi na navor in ne na obrate.

A sam dizle ?  :hudicek:  :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.