Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. A je imel kdo iste tezave, po letu in pol se mi je obrabil volanski obroc. Na zgornji strani cirka 5 cm se je odluscil zgornji sloj.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Napisano

Pozdravljeni. A je imel kdo iste tezave, po letu in pol se mi je obrabil volanski obroc. Na zgornji strani cirka 5 cm se je odluscil zgornji sloj.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Omeni na servisu... in verjetno se bo dalo kaj dogovorit, da ga zamenjajo... Jaz sem pri prvi sestici imel tako rocico menjalnika, kjer se je usnje in tisti kromiran pokrovcek obrabil... pa so zamenjali pod garancijo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Po letu in pol to ne bi smelo biti niti vprasanje. Meni so po pol leta menjali usnjeno prevleko na zicu 6ke.

 

Ne vem a so materiali slabsi al kako?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem - jaz imam ?e vse originalno in se ni? ne lu??i nikjer. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja sam te mazde so mele leder. Nove je pa vse nekaj prevleceno ...suad ma tudi pred 200k volan kot nov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej to mi je hecno - letnik 2008, 250kkm pa se na?eloma le po volanu vidi, da je malo bolj gladek a nikjer niti pribil?no preguljen, tukaj pa berem, da so cela jajca pri skoraj novih.

33112_1.png

Napisano

Sej to mi je hecno - letnik 2008, 250kkm pa se na?eloma le po volanu vidi, da je malo bolj gladek a nikjer niti pribil?no preguljen, tukaj pa berem, da so cela jajca pri skoraj novih.

Ni mi jasno, kaj tukaj nekaj ?parajo na materijalu.Samo slabo reklamo si delajo zaradi par deset evrov prihranka.

 

 

Napisano

Sodelavec in na octaviji tudi ro?ico menjalnika znucano. Avto 2 leti, 35000 km.

 

Poslano z mojega Nexus 5X z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi to mora prestati ce je gladek prstan - pri meni to ni problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej to mi je hecno - letnik 2008, 250kkm pa se na?eloma le po volanu vidi, da je malo bolj gladek a nikjer niti pribil?no preguljen, tukaj pa berem, da so cela jajca pri skoraj novih.

Pri meni je volan tudi, skoraj ko nov. Ampak menjalna ro?ka pa je po?teno oguljena oz je leder ?e preriban. Prej?nji lastnik ga je v glavnem po mestu vozil, mogo?e zato.

A ve kdo kolko stane nov leder na ro?ici?

Napisano

Ja tud na moji prej?nji mazdi 3 2014 se je za?elo vidno obrabljat usnje tako na volanu kot na prestavni ro?ici. Na zdaj?nji trojki 2009  pa je volan sicer gladek kot pravi Boss ampak ni? oguljen. 

:zoom-zoom:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Vozimo 4 mesece staro CX3 oprema challenge. Ta oprema ima klasicne lu?i. Imam ob?utek, da kratke lu?i zelo slabo svetijo.

Prosim za nasvet katere ?arnice naj kupim, da bo vidno bolj?a svetilnost. V naprej hvala za priporo?ila.

Napisano

Glede na to, da ima H11 nimas neke izbire.

Ful dobre so npr Osram Nightbreaker unlimited ampak zdrzijo le slabih pol meseca...tako da silverstar 2.0 ali pa Philips White vision

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Vozimo 4 mesece staro CX3 oprema challenge. Ta oprema ima klasicne lu?i. Imam ob?utek, da kratke lu?i zelo slabo svetijo.

Prosim za nasvet katere ?arnice naj kupim, da bo vidno bolj?a svetilnost. V naprej hvala za priporo?ila.

malo dvigni lu?i al pa obri?i ?aromete ?e so kaj umazani. vse kar bo? kupil ne bo kaj bolj?e pa ?e crknle bodo prej kot te tovarni?ke. jz po 4 letih nisem zamenjal ?arnice...

:zoom-zoom:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

Od v?eraj lastnik nove Mazde CX 3 ( Challenge - bencinar 2.0), prvi japonski avto po 5 nem?kih in 3 italijanskih pa bomo vidli kako in kaj, zaenkrat izredno zadovljen...

lp Primo?

Napisano

Pozdravljeni,

Od v?eraj lastnik nove Mazde CX 3 ( Challenge - bencinar 2.0), prvi japonski avto po 5 nem?kih in 3 italijanskih pa bomo vidli kako in kaj, zaenkrat izredno zadovljen...

lp Primo?

Dobrodo?el med "japonce".Sem prepri?an, da ti bo Mazda super slu?ila ves ?as, kot ve?ini izmed nas.

 

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pozdrav vsem!

 

Mogo?e kdo ve zakaj v konfiguratorju ni izbire AWD-ja?

 

Lp,

 

Jure

V ceniku je... ampak je mozno sele pri opremi Revolution ali Revolution Top... pa pri bencinskih samo pri mocnejsem G150...

 

https://www.mazda.si/assets/slovenia/Pricelist/Mazda-Cenik_mar2017_210x297-Dealerji.pdf?epslanguage=en

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ok hvala.

 

Torej je cena za G150/AWD/Revolution (22.690,00) + kovinska barva (450,00) + transportni stro?ek (120,00) = 23.260,00 EUR.

 

Ve kdo kak?ni so kaj popusti za CX-3..?

Napisano

Kaksnih hudih popustov v evrih ne pricakuj... ce ze, potem v obliki kaksnih dodatkov... To ni Renault ali Opel, kjer se prodajajo popusti... ;) ... Se bo pa pomoje treba glede tega oglasiti v kaksnem salonu in probat ?barantat? ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Normalno, sedaj sem ?ele za?el tipati situacijo.

 

Pri hi?i bomo potrebovali 2. avto z AWD pogonom. Zaenkrat sta kandidata CX-3 in T-roc (razni Jimnyi odpadejo,...). Je pa cena za T-Roc z AWD-jem okoli 30k EUR - popust, ampak ?e vedno dra?ji kot CX-3.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.