Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

ali ima kdo izku?nje z odstranjevanjem oz. demonta?o plinskega sistema iz avtomobila? Je to izvedljivo? Kak?ne so posledice za avto, ki ga ?elim naprej voziti na bencin? 

 

 

Napisano

Se da vse brez problema, sam zakaj pa bi to ?elel? Zadel na lotu? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Se da vse brez problema, sam zakaj pa bi to ?elel? Zadel na lotu? :D

Ej verjetno misli ,da bo imel full velik stro?ek z oljem za dodatno mazanje in hlajenje ventilov ter servisom...he he,,lp

Napisano

Se da vse brez problema, sam zakaj pa bi to ?elel? Zadel na lotu? :D

Nisem zadovoljen. Po dveh letih in ?tevilnih servisih jim ni uspelo nastaviti sistema (plinex), da bi deloval kot se spodobi. Ali je avto uga?al, ali je cukal na dolo?enih obratih, ali ni delala posodica za mazanje ventilov, dve leti jim ni uspelo zatesniti uhajanje hladilne teko?ine iz uparjevalnika... poraba plina ogromna, recimo s 40? naredil 350 km, kar ni ravno nek prese?ek v var?nosti. Na koncu je bila potrebna menjava ventilov, kar je kar konkreten servis za mojo mazdo... serviser mi je nadaljno uporabo tega sistema odsvetoval. Zato ne vidim smisla, da bi ?e ohranil plinski sistem v avtu. 

 

Kdo pa naredi to brez problema? Oz. kak?ni bi bili stro?ki? Stvar bi najraje lastnoro?no iztrgal iz motorja :)

Napisano

Nisem zadovoljen. Po dveh letih in ?tevilnih servisih jim ni uspelo nastaviti sistema (plinex), da bi deloval kot se spodobi. Ali je avto uga?al, ali je cukal na dolo?enih obratih, ali ni delala posodica za mazanje ventilov, dve leti jim ni uspelo zatesniti uhajanje hladilne teko?ine iz uparjevalnika... poraba plina ogromna, recimo s 40? naredil 350 km, kar ni ravno nek prese?ek v var?nosti. Na koncu je bila potrebna menjava ventilov, kar je kar konkreten servis za mojo mazdo... serviser mi je nadaljno uporabo tega sistema odsvetoval. Zato ne vidim smisla, da bi ?e ohranil plinski sistem v avtu. 

 

Kdo pa naredi to brez problema? Oz. kak?ni bi bili stro?ki? Stvar bi najraje lastnoro?no iztrgal iz motorja :)

Uf...pol je pa to res te?ka situacija..kaj pa njihova garancija ???.to bi mogli vse odpraviti oni.in popraviti ?kodo..glej ?e ho?e? demonta?o lahko da? Primo? SIGAS..je mojster.za LPG

Napisano

Nisem zadovoljen. Po dveh letih in ?tevilnih servisih jim ni uspelo nastaviti sistema (plinex), da bi deloval kot se spodobi. Ali je avto uga?al, ali je cukal na dolo?enih obratih, ali ni delala posodica za mazanje ventilov, dve leti jim ni uspelo zatesniti uhajanje hladilne teko?ine iz uparjevalnika... poraba plina ogromna, recimo s 40? naredil 350 km, kar ni ravno nek prese?ek v var?nosti. Na koncu je bila potrebna menjava ventilov, kar je kar konkreten servis za mojo mazdo... serviser mi je nadaljno uporabo tega sistema odsvetoval. Zato ne vidim smisla, da bi ?e ohranil plinski sistem v avtu.

 

Kdo pa naredi to brez problema? Oz. kak?ni bi bili stro?ki? Stvar bi najraje lastnoro?no iztrgal iz motorja :)

Kiro mazdo pa mas, pa kiro motorizacijo?
Napisano

Kiro mazdo pa mas, pa kiro motorizacijo?

Mazda 3, 1600 ccm, 77 kw, 2006 letnik.  

 

Ne, garancija v tem primeru ne velja... velja le na dele plinskega sistema, ne pa na okvare motorja, do katerih lahko pride kot posledica vgradnje sistema. Aja... dodal bi ?e, da so na zadnjem plonskem servisu menjali sve?ke in vmontirali popolnoma napa?ne oz. neprimerne.

Napisano

Ej...to je res glede garancije..samo tebi ni delal sistem za dodatno mazanije ventilov..posledica pa za?gali Ventili..ter nastavitve celega plinskega sistema.verjetno ti je tudi gorela rumena.lu?ka od motorja??udno ,da to niso mogli porihtat.pokli?i SIGAS-Primo?a ti bo naredil kot ti ?eli?..lp

Napisano

Preden bi njim dokazal in dopovedal, da je njihova ?lamparija razlog za okvaro... bi minilo preve? ?asa in ?lo preve? ?ivcev... Z vgradnjo vred, vsemi servisi in zadnjim popravilom me je plin stal 2500?. Madonca za ta denar bi se pa kar lepo ?tevilo km na bencin prevozil! Trenutno sem kontaktiral kar PLINEX, ?e mi sistem odstranijo brezpla?no, saj jim ga nikakor ne uspe porihtat...?e bo odgovor NE, kar tudi pri?akujem... bom pa kontaktiral koga drugega, a ne bi rad 2500? dodal ?e kak?nega tiso?aka!

 

Druga stvar: ali ne bo odstranjevanje pustilo kak?nih posledic, lukenj v ceveh itd? 

Napisano

Ej...bo? videl kaj ti bojo odgovorili....?e pa ne lahko pokli?em Primo?a na Sigas.mislim ,da ko odstranijo avto plin tudi vse po?timajo da je ok.lp

Napisano

?e so ?e tako mojstrsko montirali in nastavljali, bi se osebno na veliko izogibal njihove demonta?e, tudi ?e bi bila brezpla?na. Sem imel podoben primer z G1 (napa?en sistem,brez mazanja ventilov, posledi?no te?ave z motorjem in njihova ignoranca na vse to ipd.) in sem na koncu peljal na SIGAS, kjer so tisti sistem odstranili in vgradili novega, skupaj z mazanjem ventilov in seveda tudi maksimalno zoptimizirali. Sedaj dela kot urca in imam ob?utek, da bo ?e dolgo tako  :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pozdravljeni, 

 

ali ima kdo izku?nje z odstranjevanjem oz. demonta?o plinskega sistema iz avtomobila? Je to izvedljivo? Kak?ne so posledice za avto, ki ga ?elim naprej voziti na bencin? 

Jaz imam izku?nje z dajanjem LPG instalacije ven, to smo naredili ?e 3x in prenesli v naslednji avto. Verjame? ali ne, je potem tudi na benz deloval naprej kot je treba (ta ki je ostal brez LPG-ja), je pa samo hec v tem ali to dela mojster, ali pa ti samo nekdo ven "populi" in ne zakrpa lukenj, ki so bile dodatno navrtane zaradi avtoplina.

 

To opravilo sem prepustil 2x mojstru Primo?u, 1x pa Toma?u, oba sta iz podjetja SIGAS d.o.o. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Se da vse brez problema, sam zakaj pa bi to ?elel? Zadel na lotu? :D

 

Jaz sem tudi en tak ,ki je to prav ?elel,  izpulit plinsko drisko ven iz avta... pa nisem zadel na lotu..  prej   :vskalo:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Zakaj pa preprosto rocno ne izklopis plina pa se ves cas potem furas na benz ?

Bla?, ?e verjame? ali ne, obstajajo dolo?eni LPG "mojstri", ki pri svojem posegu (takoimenovani vgradnji avtoplina) dejansko razjebejo marsikateri del pod motornim pokrovom in potem niti na benz ve? ne laufa tako kot prej. Ob takih ustvarjalcih si res ?lovek lahko le ?eli, da bi imel ?asovni stroj (magari ?el tolko nazaj, da bi prepre?il rojstvo tega "mojstra").  :hohoho:

 

Iz tega razloga jaz tako zelo propagiram SIGAS d.o.o.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam se zmer no to kr ti pises si imel porabo LPGja 18l kar je trikrat prevec... Da ga pa tko mim pihne pa kao nek plinex k je poznan oz. k je bil eden izmed prvih k je vgrajeval.

Napisano

skor 2X tolk kot mam js na benz , pa  2X ve? kot je imela moja 2.3 LPG mazda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj pa preprosto rocno ne izklopis plina pa se ves cas potem furas na benz ?

Heh..?emu le bi tovoril odve?no ?aro v avtu...:))

Ve? koliko tehta plinska jeklenka?  No, tudi jaz ne vem povedat v kg...toda je prekleto te?ka, da ne govorim o placu ki ga vzame .

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

Heh..?emu le bi tovoril odve?no ?aro v avtu... :))

Ve? koliko tehta plinska jeklenka?  No, tudi jaz ne vem povedat v kg...toda je prekleto te?ka, da ne govorim o placu ki ga vzame .

Odklopi? kable od?raufa? cevi in postavi? ven, ziher ne traja 10 minut in ne rabi? ve? kot kak 17 , 19 klju?, mogo?e kak izvija? in to je to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

@Outsid3, kako se je potem zgodba razpletla?

 

?e bo? dajal ven, me mogo?e zanima LPG sistem za nek projekt.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

@ZMAJ, plina ?e nisem dal ven. Stro?ki so 300? in enostavno ne dam ve? ?. 

 

Sedaj razmi?lam, da me moti dejansko samo plinska jeklenka ki zaseda ogromno prostora v prtlja?niku.  Avto vozim ?e nekaj mesecev na bencin in na plin ve? ne nameravam. Ali lahko iz avta odklopim in odstranim samo plinsko jeklenko, ostalo pa pustim? Bi to imelo kak?en vpliv na vo?njo?

Napisano

Hoces rect, da ce ti priskrbim strokovnjaka za demontazo, dobim tvoj LPG sistem gratis? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hoces rect, da ce ti priskrbim strokovnjaka za demontazo, dobim tvoj LPG sistem gratis? :)

 

Koliko me bo pa stal ta strokovnjak za demonta?o? V zameno za kvalitetno demonta?o takoj zamenjam LPG sistem.

Napisano

Ti javim in se bom verjetno uspel zmenit s Sigas mojstrom :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Nisem zadovoljen. Po dveh letih in ?tevilnih servisih jim ni uspelo nastaviti sistema (plinex), da bi deloval kot se spodobi. Ali je avto uga?al, ali je cukal na dolo?enih obratih, ali ni delala posodica za mazanje ventilov, dve leti jim ni uspelo zatesniti uhajanje hladilne teko?ine iz uparjevalnika... poraba plina ogromna, recimo s 40? naredil 350 km, kar ni ravno nek prese?ek v var?nosti. Na koncu je bila potrebna menjava ventilov, kar je kar konkreten servis za mojo mazdo... serviser mi je nadaljno uporabo tega sistema odsvetoval. Zato ne vidim smisla, da bi ?e ohranil plinski sistem v avtu. 

 

Kdo pa naredi to brez problema? Oz. kak?ni bi bili stro?ki? Stvar bi najraje lastnoro?no iztrgal iz motorja :)

Koliko si pa pla?al za menjavo ventilov??

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.