Skoči na vsebino

pritisk olja na vijaku za dolivanje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja ?uti? pritisk pa tudi olje ven ?iba.Imam mazdo 6 129 cd 120000 prevo?enih kaj mislite da bi lahko bilo sam mislim da so batni obro?ki da mi kompresija sili v karter

Napisano

Pri zalaufanem motorju ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ojoj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da te ne hecamo vec. Ne odpiraj vec pri zalavfanem, z avtom ni nic narobe.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj je narobe ker je na servisu takoj za?el gledat ?e ima slu?ajno dele na zalogi tesnilo glave ali ventil dekla nevem zdaj to?no.

Napisano

Pazi, da te ne bi slucajno nasponali kot konja! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lepo te prosim pelji se drugam. Vsak avto dela tako ob prizganem in odprtem pokrovcku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni res ve?ina ima rahel PODTLAK v motorju, ravno zaradi pu??anja olja in obremenitev tesnil(gumijastih) in semeringov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja 

 

Vijak za dolivanje olja?

A to misli? ?ep na vrhu ali kaj drugega?

 

 

Ni res ve?ina ima rahel PODTLAK v motorju, ravno zaradi pu??anja olja in obremenitev tesnil(gumijastih) in semeringov.

 

?zmeden?  :ne vem:

Najbr? ne mislimo o isti stvari...

Napisano

Pa?, "podnji del motorja" je na?eloma v VAKUMU.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja ?uti? pritisk pa tudi olje ven ?iba.Imam mazdo 6 129 cd 120000 prevo?enih kaj mislite da bi lahko bilo sam mislim da so batni obro?ki da mi kompresija sili v karter

V?asih je vzrok za pove?anje pritiska v zgornjem delu motorja, na vlivnem grlu za olje in ventilskem prostoru, delna ali popolna zama?itev trikrakega ventila, ki slu?i za spro??anja oljnih par, ki jih spu??a v sesalni kolektor, v zrak, ki polni cilindre motorja. Pozimi se pri pove?anju zra?ne vlage le ta me?a z oljnimi parami na tem ventilu in pride do tvorjenja mastne usedline (ma??oba), ki ovira, ali celo  prepre?uje razbremenitev pritiska oljnih par iz motorja. V primeru popolne zama?itve, lahko pritisk odrine celo tesnilo pokrova ventilov in olje brizgne pod motorni pokrov.

Re?itev: o?istiti ta ventil, odstraniti vso mastno usedlino. Nadalje po vsaki zimi in tudi ob?asno, po dalj?ih obdobjih de?evnega vremena, prekontrolirati stanje tega ventila in ga po potrebi o?istiti. Jaz sicer tega motorja ne poznam, vendar pa ima vsak motor gibko cev z nepovratnim ventilom za povratek oljnih par v cilindre, kjer se pare skurijo.  

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danes sem več ur preživel na primorski parkirni površini (tisti, za katero potrebuješ FKING VINJETO).
    • O, so, so. Jih sicer izvlečejo iz naftalina, a ponovitve vseh barv, vrst in podvrst so tu. Ta program ni  vreden enega evra. Me zanima, koliko bi plačevalo RTV slo, če bi lahko izbirali. Mogoče kakih 20%.  
    • Francozi majo totalno vse deklaracije gor 😆
    • o ne teh ni več... zdaj so pričevalci na vrsti, ki govorijo o dogodkih, ko so bili eno ali pa dve leti stari. 
    • Priporočam ti da vzameš na ebayu lahko ti kopiram linke. Odmična gred ter ročice: https://www.ebay.de/itm/395175608516 Vodila: priporočam da se zamenja vseh 8 https://www.ebay.de/itm/326168908488 V primeru da so tudi podložke bile slabe se bo tudi videlo ko bo vzel pokrov valjev dol bo veliko sludga(izgleda kot sluz) v tem primeru boš moral zamenjati tudi sito na oljni pumpi link:https://www.ebay.de/itm/166443013706 V primeru odstranitve oljne pumpe lahko zamenjaš tudi ketno: https://www.ebay.de/itm/334615340544   Podložke za šobe: https://www.ebay.co.uk/itm/132845221894 Za vsak slučaj preveri po oem številkah ali ti pašejo deli.   Še vakumska pumpa če imaš skener lahko sam preveriš ali je slaba gre se za PID brake booster pressure v leru mora biti približno 7kPa parkrat pritisneš na bremzo mora pritisk zrastit ter hitro padit če potrebuje dolgo da pade je pumpa slaba. Link:https://www.ebay.de/itm/326028005156?fits=Year%3A2013|Make%3AMazda|Model%3A6+Stufenheck|Engine%3A2191+ccm%2C+110+KW%2C+150+PS|Type%3A2.2+D|Platform%3AGJ%2C+GL&_skw=mazda+6+vacuum+pump&itmmeta=01K2MK5E0SFCA7A77ZGS5YWW69&hash=item4be8c88f24:g:IWkAAOSw2O1l3ACu&itmprp=enc%3AAQAKAAAA8FkggFvd1GGDu0w3yXCmi1d6ZPRFS7CUvTtPuc9STTLqkqTKKgyCbp8PlY%2BmQT8VEvX1DaxFhskQRb9IHm4HDGt0bHZBnahtIFK51b%2BljcrFfbJyIAfQkdWjddnhMV2NgZ4uDlDfZpDnmTdMtdjqI31CXvZwth2BPg7w2%2BGEAFvf95H8eUi31FApTFJ6dZJ2nXZtXMFmyFBp5E0ezYI8VZR3PJAE4hMdkEckntt%2BQR5xldO4q3pRQ%2BTWhlmvlK8L7rUCPFy3AnekAmRA%2FgTdaQ3oKCt2MgBIAlGdOn3Zhei%2BqRwexCUFkuMzV05t87Ah9g%3D%3D|tkp%3ABk9SR77glZOVZg  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.