Skoči na vsebino

pritisk olja na vijaku za dolivanje


dejc33

Priporočeno sporočilo

Da te ne hecamo vec. Ne odpiraj vec pri zalavfanem, z avtom ni nic narobe.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo te prosim pelji se drugam. Vsak avto dela tako ob prizganem in odprtem pokrovcku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni res ve?ina ima rahel PODTLAK v motorju, ravno zaradi pu??anja olja in obremenitev tesnil(gumijastih) in semeringov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja 

 

Vijak za dolivanje olja?

A to misli? ?ep na vrhu ali kaj drugega?

 

 

Ni res ve?ina ima rahel PODTLAK v motorju, ravno zaradi pu??anja olja in obremenitev tesnil(gumijastih) in semeringov.

 

?zmeden?  :ne vem:

Najbr? ne mislimo o isti stvari...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni

Ko odprem vijak za dolivanje olja ?uti? pritisk pa tudi olje ven ?iba.Imam mazdo 6 129 cd 120000 prevo?enih kaj mislite da bi lahko bilo sam mislim da so batni obro?ki da mi kompresija sili v karter

V?asih je vzrok za pove?anje pritiska v zgornjem delu motorja, na vlivnem grlu za olje in ventilskem prostoru, delna ali popolna zama?itev trikrakega ventila, ki slu?i za spro??anja oljnih par, ki jih spu??a v sesalni kolektor, v zrak, ki polni cilindre motorja. Pozimi se pri pove?anju zra?ne vlage le ta me?a z oljnimi parami na tem ventilu in pride do tvorjenja mastne usedline (ma??oba), ki ovira, ali celo  prepre?uje razbremenitev pritiska oljnih par iz motorja. V primeru popolne zama?itve, lahko pritisk odrine celo tesnilo pokrova ventilov in olje brizgne pod motorni pokrov.

Re?itev: o?istiti ta ventil, odstraniti vso mastno usedlino. Nadalje po vsaki zimi in tudi ob?asno, po dalj?ih obdobjih de?evnega vremena, prekontrolirati stanje tega ventila in ga po potrebi o?istiti. Jaz sicer tega motorja ne poznam, vendar pa ima vsak motor gibko cev z nepovratnim ventilom za povratek oljnih par v cilindre, kjer se pare skurijo.  

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
    • To boš pa takoj označen za komunista 😂
    • Kaj pa smoki? Samo je v rdeči embalaži, pa se ga kar bojim odpreti...   Ene par na forumu je tudi desničarjev, ki so sposobni normalno debatirati (normalno - se pravi ne na ravni Grimsa, Hojsa...itd.).
    • Od manjših turbo bencinskih motorjev je baje glede zanesljivosti dober Renaultov 1.3 motor, ki ga vgrajujejo tudi v manjše mercedese. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.