Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Bi rekel, da je res navor - ampak ne pogonskega motorja pa? pa gospoda Bikovskega, ki je zategoval kolesne vijake...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaaa...vse delno dr?i. Vijak ki ga imam v roki je od alu plati??. Niso original. Vijak mi je ostal v roki ko sem dvignil avto in jih za?el odvijati. Ponavadi promontiram sam in v 20ih letih na vseh avtih ki sem jih imel, te??in, svakov nikoli nisem odtrgal vijaka. Sem pa na alu feltne aprila dal nove letne in takrat vse naredil pri vulkanizerju. Imam ob?utek da je zadeva ?e tam popustila.

Sedaj je kar je.... vem pa da jih vulakanizerju nikoli ve? ne pustim zaviti. Prinesem klju? s seboj in jih navijem. Po moje.

Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

 

 

Napisano

Menjava vijaka ti vzame cele dve minuti. Starega s kladivom vdari? ven in  novega not. To je vsa umetnost.

?e je enak kot pri Xedosu 9 potem imam ?e enega ali dva. Mislim da je M12x1,5 cca 4cm dol?ine.

 

Verjetno enaka fora pri Mazdi.

Napisano

veliko jih naredi napako da kar direkt s pi?tolo za?nejo pa gre navoj in odtrga, najprej z roko pol pa frrrr

 

Druga?e pa si (je nekdo) dajal konusne vijake, ki so za litke (imajo kot nekak ?leb za matice) na plehnate, ki imajo ravno podlago za vijake. Vijak s konusom ne sede pravilno na feltno in pok.

Ne vsega verjet, ker NI res !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

 

Tole ni tako kriti?no, ?e so ostali 4-je v dobrem stanju :) Kasneje sporo?i kolko si imel stro?ka in dela z zamenjavo odlomljenega.

Bil kr pri mr. Pelku ker sem bil v bli?ini. 10min., stro?ek v vi?ini dobre runde pija?e

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.