Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No ja to res, sem gledal ncap pa sta tam tam. Insignia ma overall procent ali dva bolj?o oceno.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

4 vratna mazda 6 2.0 dizel 140 konjska tehta tocno 150kg, kot zanimljivnost BMW serije 5 2005 letnik 525d z 3.0 masino tehta 1550 kg.

www.trziskisladoled.si

Napisano

?akaj 2.gen karavan je 1600kg. A skyactive so potem ?e la?je?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Dizelska Mazda 6 GJ pred faceliftom (Mazda 6 CD175 AT Revolution) je po podatkih v homologacijskem kartoncku tezka 1.522 kg

 

Finder-20160227-160702.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

samo 5ka je en razred visje kot mazda6

mazda 6 GJ 2.5 bencinc FL ima med 1473 in 1475kg

pa sj o tem govorim, glede na to da je en razred visji v kg se ne pozna toliko. insignia pa je ena lena krava. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

t??a  -e ? (e??1. lastnost ?esa, ki se ka?e s pritiskanjem na podlago, z odporom pri dvigu: snov ima prostornino in te?o; te?a stvari se z oddaljenostjo od zemlje spreminja; po?utila se je kakor brez te?e // velikost te lastnosti: dolo?iti, ugotoviti te?o po?iljke s tehtanjem; kontrolirati te?o ?ivali med pitanjem; otrok ima za svojo starost pravo, preveliko, ustrezno te?o; podatki o velikosti in te?i / zelo pazi na svojo te?o da ima ustrezno te?o; ?ivina izgublja te?o, neprav. na te?i huj?a, postaja la?ja / kov?ka zaradi te?e ni mogel premakniti / bruto te?a skupna te?a blaga in embala?e; ?ista ali neto te?a v katero ni v?tetate?a embala?e // pritisk na kaj zaradi te lastnosti: junca sta za?utila te?o jarma; veje so se pripogibale pod te?o plodov; prenesti te?o telesa na eno nogo / z vso te?o se je naslonil nanj // kar zaradi te lastnosti pritiska na kaj: drevo ni moglo nositi te?e, in se je zlomilo; pazil je, da je bilo najve? te?e na zadnjem delu ?olna; pren. ni zmogel te?e, ki mu jo je nalo?ilo ?ivljenje 2. neprijeten telesni ali du?evni ob?utek kot ob veliki obremenitvi: noge mu je hromila ?udna te?a / v ?elodcu je ?util te?o / ni se mogel znebiti te?e zaradi zlo?ina ob?utka krivde, odgovornosti 3. te?avnost: na dohodek vpliva te?a dela;te?a vzpona na goro / mo?no ob?uti te?o u?iteljskega poklica / laj?ati komu te?o ?ivljenja / te?a molka, samote neprijetnost, mu?nost // z oslabljenim pomenom, s prilastkom poudarja pomen, kot ga izra?a prilastek: te?a skrbi mu drsi z ramen; nositi vso te?o odgovornosti za negativne posledice vso odgovornost 4.velikost, stopnja zlasti glede na posledice: ugotoviti te?o po?kodbe / te?a postopka, ?alitve / opozoriti na te?o problema pomembnost, velikostekspr. rada ga ima z vso te?o svoje ljubezni mo?jo, silovitostjo 5. najve?ji, najpomembnej?i del dela, odgovornosti, skrbi pri ?em: na ?eto je padla te?a napada; glavni igralec nosi vso te?o uprizoritve / te?a festivala je na klasi?ni glasbi te?i??e; prevzeti nase vso te?o zgodovinske odlo?itve odgovornost zanjo 6. publ. vrednost, tehtnost: njegove ugotovitve nimajo te?e; ti podatki dajejo publikaciji te?o; taki dokazi so brez te?e / pripisovati, prisojati ?emu preveliko te?opomen; prizadevajo si, da bi dobili primerno te?o v mednarodni politiki ugled, veljavo; njegov zagovor ni vzdr?al te?e dokazov prepri?ljivosti, trdnosti 7. zastar. te?ava: pozabiti na reve in te?e / s te?o je sko?il ?ez plot ? ekspr. ne ?uti ve? te?e telesa telesne te?ave ga ne obremenjujejo ve?publ. politik v njem je dobival vse ve?jo te?o vedno ve? se je ukvarjal s politiko; nositi glavno te?o dela opravljati najve?ji, najte?ji del dela; nesre?a ji z vso te?o le?i na du?i jo mo?no prizadeva; z vso te?o je padel na tla z mo?nim udarcem, sunkomevfem. re?il se je zemeljske te?e umrl jeekspr. nase je vzel te?o njegovega dejanja prevzel je odgovornost, krivdo zanjekspr. vre?i te?o dneva z ramen prenehati misliti na te?ave v preteklem dnevupubl. pod te?o razmer je moral zapustiti domovino zaradi razmerbibl. dovolj je dnevu lastna te?a vsak dan prina?a toliko skrbi, te?av, da se ?lovek ne sme obremenjevati ?e s skrbmi za prihodnost ? agr. hektolitrska te?a?ita te?a stotih litrov ?ita; klavna te?a te?a zaklane ?ivali; ?iva te?a te?a ?ive ?ivalifiz. te?a sila, s katero zemlja privla?i telo; specifi?na te?a te?a 1 m3 snovigrad. koristna te?a ki jo nosilni gradbeni element lahko nosi poleg stalne te?ejur. te?a kaznivega dejanja; kem. atomska te?a atomska masanum. surova te?a skupna te?ajedra in primesi novcateh. lastna te?a vozila te?a praznega vozila; dopustna skupna te?a vozila te?a, ki jo tehni?no zmore vozilo?el. adhezijska te?a sila, s katero pogonske osi vozila pritiskajo na tir ? :jupiii: 

Napisano

Jaz mislim, da ni dvomov pri tem, ?e nekdo re?e, da je te?a avtomobila eno tono in pol... Ali se motim? Meni osebno se bolj sme?no sli?i, da je masa vozila 1.500 kilogramov... Kaj pa pravijo tisti, ki so predolgo ?uliti ?olske klopi pa mi je po doma?e povedano vseeno :):jupiii:  :cheers: ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

?enikoli nisem sli?al da je kdo rekel da je masen 70 kil.....te?a so kile, pa ?e koga to moti naj zami?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta tema ga res zmaga, predvsem v kompliciranju :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Evo ?e moj velikanski minus:

cx je star 3 leta in moram napisati, da tak avto v vrednosti 35000? z 175konji predstavlja tudi velik stro?ek za redno vzdr?evanje. V teh letih je iz trr-ja izpuhtelo natanko 6800? :vskalo: (zavarovanje, registracija, servisi, dodatne feltne za zimske gume, letne gume, vinjeta; brez goriva). 

 

In vem, da ravno obvezno vzdr?evanje marsikak?nega zna pokopati... Toliko v razmislek, koliko gre za pleh...

 

Ostali minusi so brezpredmetni :P

Napisano

Evo ?e moj velikanski minus:

cx je star 3 leta in moram napisati, da tak avto v vrednosti 35000? z 175konji predstavlja tudi velik stro?ek za redno vzdr?evanje. V teh letih je iz trr-ja izpuhtelo natanko 6800? :vskalo: (zavarovanje, registracija, servisi, dodatne feltne za zimske gume, letne gume, vinjeta; brez goriva). 

 

In vem, da ravno obvezno vzdr?evanje marsikak?nega zna pokopati... Toliko v razmislek, koliko gre za pleh...

 

Ostali minusi so brezpredmetni :P

 

Ampak to si pa glih tako napisal kot da pri ostalih avtih pa nima? nobenih stro?kov. Mene je samo lani pri?lo 3500? takih stro?kov (zavarovanje kasko, letni in zimski komplet gum, lambda sonda, predenji diski s plo??icami, dva servisa, vinjeta) pa je avto star ?e dobrih 7 let.

33112_1.png

Napisano

Ne dale? od tega :zvizga:  Nekateri so ?e veliko dra?ji, drugi pa cenej?i...

 

Ampak to si pa glih tako napisal kot da pri ostalih avtih pa nima? nobenih stro?kov. Mene je samo lani pri?lo 3500? takih stro?kov (zavarovanje kasko, letni in zimski komplet gum, lambda sonda, predenji diski s plo??icami, dva servisa, vinjeta) pa je avto star ?e dobrih 7 let.

Napisano

Ampak ne moreta to primerjat na leto, treba je vzeti vsaj 10 letno povpre?je oz skupno enako ?t kilometrov.

Ko re?e? zavarovanje, registracija, servisi, dodatne feltne za zimske gume, letne gume, vinjeta; brez goriva). 

 

So notri tudi ?love?ki faktorji in preparele gume ?e se ne motim, nekaj kar ni standardno. Mene avtobus pride eno leto 1000? (zavarovanje, cestnine, vinjeta) drugo pa 2500, ?e moram kupiti gume, servis z DSG....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ta tema ga res zmaga, predvsem v kompliciranju :D

Zakompliciral si ti ,v vednost :ne vem: .Bo drugi? bolj?e.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

https://www.youtube.com/watch?v=EHGK2G1_gb4&feature=em-upload_owner

 

https://www.youtube.com/watch?v=4aCG5BIm02E

 

 

 

Pa to ni res!! :dudek:

 

Tudi zadnji SW ne odpravi te?av z navigacijo  :(

 

Bomo pa ponovno obiskali servis.....?e 5-i? zaradi tega!

Samo to je pa ?e kriminal. Vsak Garmin za 50? deluje brez problemov to pa ne.

 

 

Napisano

https://www.youtube.com/watch?v=EHGK2G1_gb4&feature=em-upload_owner

 

https://www.youtube.com/watch?v=4aCG5BIm02E

 

 

 

Pa to ni res!! :dudek:

 

Tudi zadnji SW ne odpravi te?av z navigacijo  :(

 

Bomo pa ponovno obiskali servis.....?e 5-i? zaradi tega!

fant tole je pa ?e mimo vseh rokov, pravil o stvarni napaki, ti ima? pravico zahtevati nov celoten navigacijski modul ?e ne ?e avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.