Skoči na vsebino

Mazda 6 2 generacije


minimalac

Priporočeno sporočilo

Same hvale na racun motorja, kar je meni osebno zelo pomembno. Me pa veseli da se da tudi sprednji airbag izlopit, ker v moji stari kanti ( MB A160-letnik 2002) se ga ne da izklopit, razen ce odklopim senzor pod sedezem :S

 

Ocitno bo treba it kar kaksno sprobat da vidim kako se to pelje, ker mazde se res nisem vozil.

 

Kako pa je z garancijo na mazdi za stare atomobile, oziroma 4 leta stare, recimo z 50k prevozenih, ali je omejena na 3 leta?   Pa ce se kdo slucajno ve, ali je vseeno ali servisiram avto v SLO na pooblascensu ali v AT na pooblascencu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, pri avto magazinu niso bili tako navdu?eni nad motorjem :)
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mazda6-20i-te-plus/

 

Za izklopit sovoznikov airbag ima? v sovoznikovem predalu stikalo za izklop.

 

Morem dodati ?e to, da edina stvar ki jo najbolj pogre?am je to,da avtoradio nima usb klju?ka :( Tako,da sem spet moral spet CD-je poiskat (bere pa mp3-je).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Same hvale na racun motorja, kar je meni osebno zelo pomembno. Me pa veseli da se da tudi sprednji airbag izlopit, ker v moji stari kanti ( MB A160-letnik 2002) se ga ne da izklopit, razen ce odklopim senzor pod sedezem :S

 

Ocitno bo treba it kar kaksno sprobat da vidim kako se to pelje, ker mazde se res nisem vozil.

 

Kako pa je z garancijo na mazdi za stare atomobile, oziroma 4 leta stare, recimo z 50k prevozenih, ali je omejena na 3 leta?   Pa ce se kdo slucajno ve, ali je vseeno ali servisiram avto v SLO na pooblascensu ali v AT na pooblascencu?

Mislim da so stare imele ?e 3 leta ali 100 000 garancije. Kam vozi? na servis je pa vseeno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da so stare imele ?e 3 leta ali 100 000 garancije. Kam vozi? na servis je pa vseeno.

 

 

Tako je... Originalno je bilo 3 leta ali 100.000 km garancije ... z moznostjo podaljsanja jamstva na 5 let ali 150.000 km ... kar je takrat kostalo pri nas 500? ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst bom tkole reku, k sm menju svojo ?estko sem imel tako 2.0 na testu za 1 tedn in bil zelo razo?aran nad motorjem samim in njegovo pro?nostjo... Poraba je bila med 9l in 10l (kombinirana vo?nja) gre pa nikamor, najbolj me je skrbela rja ker se mi je prej?nja pri starosti 12ih let dobesedno razpadla... Zato je pol padla odlo?itev za passata 2.0 tsi, poraba je enaka ?estki, kar se pa ti?e odzivnosti je pa ?ist druga pesem-proti ?estki avto poskakuje od "veselja" ob pritisku na gas!

banner1ydl6.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi, da bog ne daj mazde kupit, ker je VW tsi posko?nej?i in bolj vesel... :blink:

tu pa ste biseri....

?lovek spra?uje o motorju in Lepi je bil uporabnik bencinske mazde, ki jo lahko primerja tudi s konkurenco.....tudi podatek da je turbo bencinarc z isto porabo proti atmosfercu je koristen

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Itak vw vsem tok mal pije, da je joj ? primerja naj se skyactive motor, ne tisti star bencinar..

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

oba sta iste generacije. sicer pa turbaka in navadnega ne more? primerjat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tu pa ste biseri....

?lovek spra?uje o motorju in Lepi je bil uporabnik bencinske mazde, ki jo lahko primerja tudi s konkurenco.....tudi podatek da je turbo bencinarc z isto porabo proti atmosfercu je koristen

kolker js vem je bil lepi uporabnik 6-ke prve generacije 2.0 diesla ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj fotr ima  08 letnik 2.0 (147km) pa pije okoli 9,6-9,7. Je pa res, da je ravno tako na plin, ampak ?e vedno bi bila potro?nja brez plina okoli 9l. Upo?tevati je potrebno tudi to, da se z njo ve?inoma pelje mami in pravi, da je avto tako tih, da se ?tevec na avtocesti obrne tudi do 180km/h preden sploh pogrunta.  :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000 :blink:

 

 

Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.

 

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/mazda/6-20i-te-plus.pdf

 

 

porabila v povpre?ju kar 11,5 litra, pri malce te?ji nogi pa ta poraba zlahka prileze do 12,3 litra.

?e omenimo, da ima dober ?eststopenjski menjalnik, moramo ?e pristaviti, da bi lahko bila ?esta prestava ?dalj?a?. Sicer predvidevamo,
da je ?esta prestava ?kraj?a? zaradi slabokrvnosti motorja v vi?jih vrtljajih, vendar pa se pri avtocestni hitrostni omejitvi kazalec na merilniku
vrtljajev ustavi nad ?tevilko tri tiso?. In tamje hrup motorja ?e malce mote?.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sorry, ampak a tvoja mami bolj slabo sli?i - ta motor niti pribli?no ni tih pri AC hitrostih. Pri 130km/h se vrti pri cca 3800 obratih, pri 180km/h pa pri skoraj 5.000 :blink:

 

 

Sicer si pa lahko nekaj podobnega da prebrati na tem testu, ?eprav so sme?ni, ker so kar zaklju?ili, da recimo dizel je glasen in ima turbo luknjo pa ga takrat sploh ?e niso imeli na testu ampak so le ugibali glede na prej?njo generacijo ?estke - na papirju izgleda motor enak.

 

http://www.avto-magazin.si/media/upload/Test/mazda/6-20i-te-plus.pdf

Nekdo, ki vozi nek majhen in star jajcek, bo za vsak vecji novejsi avto rekel, da je tih... Tamala je recimo prej vozila Cordobo... sedaj ima Mercedesa A160... Starost preko 15 let... oba bencinarja in oba sta dokaj glasna pri visjih hitrostih ... In ko se pelje z mano, pravi kaksna tisina je .... In da se sploh ne cuti, da je hitorst ze 130 km/h ali vec (vec ni, ker je v SLO dovoljeno peljat najvec 130 km/h :) :) ;) ) ... in da pri njej tako ropota ze pri 70 km/h :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

VW odpade ze v startu, sploh ker ima turbino. Ker sem do zdej vozil A klaso beninarja z 100 ps, dvomim da bo mazda kaj manj poskocna. Glede porabe pa cist tko, tud a klasa spije 10 ce se pelje 170 km na h, pravtako po mestu okoli 9

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

VW odpade ze v startu, sploh ker ima turbino. Ker sem do zdej vozil A klaso beninarja z 100 ps, dvomim da bo mazda kaj manj poskocna. Glede porabe pa cist tko, tud a klasa spije 10 ce se pelje 170 km na h, pravtako po mestu okoli 9

Vse je v glavi, dostu je lahko 100 konjev ce si umirjen avtocestar. V Sloveniji je ze 130 utopija. Samo navadit se je treba pa predvidevat pri kakih prehitevanjih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, dosti teh "omejitev" je v glavi. Tudi meni so vsi priporo?ali dizla, glede na to da dnevno naredim vsaj 80km. Ampak se ne morem otresti razmi?ljanja,da se dizli kvarijo, pa turbina, pa DPF, pa injektorji... ?eprav poznam veliko zadovoljnih voznikov dizlov (sicer ne mazde). Ampak kar ne morem se otresti tega strahu :(

 

Kar se hitrosti ti?e,mi v 6 prestavi pri 3000 obratih, ka?e na ?tevcu 120 km/h.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Sloveniji je ze 130 utopija.

 

Utopija je samo v jutranjih in popoldanskih konicah. Druga? ni ve?jih te?av se peljat s to hitrostjo izven teh konic oziroma v ?asu, ko ni selitve narodov tekom po?itnic in dopustov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.