Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj, eno vpra?anje. A ?e odklepanje / zaklepanje ne deluje oz ne prime prvi?, je problem? Oz ka?e na to da bo modul slej ko prej crknil? Vemo da majo ?estice 2 gen. Te?ave s centralnim.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Ne ni nujno - lahko je slaba baterija ali pa crkuje oddajnik v klju?u. Meni se je to drugo zgodilo in sem dobil nov klju?, so ga na servisu uparili pa je bilo OK.

33112_1.png

Napisano

Ne ne crkne ?ist - slabo prime, ve?krat mora? probat, ska?e? kot majmun okoli avta, ker i??e? pravi "kot", kjer bo prijelo odklepanje. Seveda ob menjavi baterije ni ni? bolje in ?e drug daljin?ek dela Ok pol je to to.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa vem, zdele sem se igral z obema kljucema, b. P. Sem vsaj 30x z vsakim poskusil. ?udno, mogo?e res centralo pol kej zjebe vmes kaj pa vem.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Zelo zavisi tudi od lokacije in zunanjih motenj. ?e pod parkiri??em potekajo napetostni vodi potem to zelo moti daljinec.

Pred slu?bo ne morem avta zaklenit ?e sem ve? kot 2m od avta. Pod parkiri??em so vodi od elektra...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz sem opazil da mi daljinec ne reagira ko je v radiusu parih metrov parkiran kaksen pe?o ali citroen z keyless tehniko ki stalno ovohava okolico ?e je njegov klju? blizu.

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ha ha pocasi bo to treba zakon in licenco, tako kot za drone in sup :)

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

 

 

Napisano

Mislim, da bo po?asi treba it nazaj na klju? za odpiranje vrat, ?e bo? sploh hotel prit v svoj avto, ne da bi te pri tem oviralo sto drugih frekvenc. ;)

Mislim da ?e ni res namensko name??en motilnik, potem bodo klju?i z RF signalom ?e nekaj ?asa sposobni odpirat vrata avtov.

Problem je na primer pri keyless odklepanju, kjer ti lahko na doma?em dvori??u nekdo z repetitorjem odklene avto - repetitor "vpra?anje" avta oja?i in posreduje do klju?a v hi?i, ta odgovori z ustrezno kodo, repetitor pa to posreduje avtu. Zato je klju?e keyless sistema najbolje hraniti v hladilniku.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.