Skoči na vsebino

Steklo na voznikovih vratih se ne zapre do konca


Priporočeno sporočilo

Na M6 (letnik 11/2008) se mi je v?eraj pojavila te?ava in sicer steklo na voznikovih vratih se mi ne zapre do konca (kot bi nekaj ti pred zaprtjem zablokiralo zaprtje do konca) pa ?e tudi gumb za zaprtje dr?im do konca zapiranja stekla. Steklo se sicer zapre a se sli?i ?um (ne zatesni do konca). Kako re?iti te?avo saj grem jutri na dopust.


Se opravi?ujem da sem pomotoma objavil temo na napa?nem delu foruma.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

 

Na M6 (letnik 11/2008) se mi je v?eraj pojavila te?ava in sicer steklo na voznikovih vratih se mi ne zapre do konca (kot bi nekaj ti pred zaprtjem zablokiralo zaprtje do konca) pa ?e tudi gumb za zaprtje dr?im do konca zapiranja stekla. Steklo se sicer zapre a se sli?i ?um (ne zatesni do konca). Kako re?iti te?avo saj grem jutri na dopust.

Se opravi?ujem da sem pomotoma objavil temo na napa?nem delu foruma.

 

 

Po popravilu pri Pelkotu v letu 2016 se mi je ista zadeva pojavila znova. Kaj narediti ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tapeto z vrat dol pa pogledat kje se zatakne  in zakaj ne gre ?ipa do vrha. Mogo?e se da vodilo  kaj prilagajat, govorim na pamet,la?je bi povedal ?e bi videl kaj se zgodi pri razdrtih vratih.?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bi ti raje priporocal, da gres do kakega licarja (ala Anze) ti bojo zrihtali

 

ga ne poznam (Ale?) ima? mogo?e kak?no GSM ?tevilko ali naslov - lahko tudi na zasebno.....je to tisti zraven Pelkota

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ga ne poznam (Ale?) ima? mogo?e kak?no GSM ?tevilko ali naslov - lahko tudi na zasebno.....je to tisti zraven Pelkota

 

Anze je na Verdu (AC Tomc) >> http://www.mazdaklub.si/2012/07/avtocenter-tomc/

 

Tisti licar zraven Pelkota pa je LAK TOM >> http://www.mazdaklub.si/2014/06/lak-tom/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Anze pa mail....:) on je v delavnici, njega se klice....

 

Rec da te jure pa labi posiljata

 

?+386 31 367 275?

 

Jaz peljem micro 15 ali 16.2 tja ce bos rabil se kak prevoz (ne vem iz kje si sicer)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mu hotel v?eraj pisati na mail pa mu ne dela, ne dela tudi njegova internet stran......

 

Sem videl, da ima drug naslov ... sem nasel se njegovo FB stran, kjer so malce drugacni podatki ... tudi e-mail naslov je drug... Sem popravil podatke na strani mazdaklub.si ...

 

1689329_1059172480779073_204127216444987

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo sva govorila danes po telefonu in je rekel da na?eloma on tega ne dela, mi je pa dal nasvet naj probam s Cet-om (za pomivanje posode) o?istit utor. Sicer pa ?e ne bo ?lo se bom obrnil na Simona (Pelko).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cet.....?   ?ak a se ?ipa dejansko zatakne nekje proti vrhu(se vidi da nekako pride ?ipa do konca vodil)  al se ?ipa te?ko premika po vodilih? Sam vpra?am.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cet.....?   ?ak a se ?ipa dejansko zatakne nekje proti vrhu(se vidi da nekako pride ?ipa do konca vodil)  al se ?ipa te?ko premika po vodilih? Sam vpra?am.

 

Ne zatakne se ne, tudi premika se normalno po vodilih, le malo pred vrhom gre ven iz vodil in nato do konca - kot bi naredil en obvod....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo sva govorila danes po telefonu in je rekel da na?eloma on tega ne dela, mi je pa dal nasvet naj probam s Cet-om (za pomivanje posode) o?istit utor. Sicer pa ?e ne bo ?lo se bom obrnil na Simona (Pelko).

 

Tole sem sprobal ?ez vikend in ni pomagalo, ?umi ?e vedno.......

 

 

Vsak silikonski sprej (npr. Tekasol) ali kak?en poseben (avtomobilski) ?

 

http://www.tkk.si/si/izdelki/izdelki-glede-na-lastnosti/montiramo-in-tesnimo/tekasol/tekasol-silikonski-sprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.