Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

O pesda,

po klancu dol cca. 20-30km/h, cca. 1900 obratov, v drugi prestavi in naenkrat en ropot. Avto off ?e pri tistih dvajsetih kilometrih, leva roka ?e odpira zati? za "haubo", bremza in ven s?ekirat..   Pod avtom ni?, kontrolnih lu?k ni?, ni? opaznega v delu motorja.

Ponovno v?gem avto in ?e naprej ta nenaraven, glasen, niti ne kovinski zvok, ampak kot bi en per od ventilatorja hladilnika tolkel v  ohi?je, temu podobno (ventilator off line takrat), gre pa ropotanje po  obratih.

Avto v?iga normalno, ne trese, pelje se isto dokaj normalno, razen da mu manjka nekaj malega mo?i, ropota pa huj?e kot traktor pri -40C. Nad 1000 obrati pa ?e  zvok, kot bi manjkal del "auspuha", zvok sicer pod ma?ino.

 

Lepa si re?em, ravnokar menjano olje, filter itd..., ?e mehanika smo povpra?al ?e bi bilo potrebno kaj drugega pomenjat glede da smo na 200k km. 

 

Na sre?o sem se do doma pripeljal po hribu navzdol, zapeljal doti?no mazdo 6 136 disel v gara?o, nad luknjo, v stilu bolj jeznega kot razo?aranega ?loveka potolkel ven vse tiste "remlne" in optimisti?no preveril podvozje, na?eloma "auspuh", tam do konca kolektorske cevi. Na nesre?o pa vse do konca kol. cevi izgleda tip top.

Malenkost sem nakoncu ?e upal, da bo nekaj drugega kot zna bit :/

 

Kak?ne podobne izku?nje mogo?e, nasveti .... ?

 

Hvala

Napisano

Jermeni so celi? Da ni kak nacufan pa opleta?

Tezko opisat takzvok ampak velikrat jermenica alternatorja ali sponarja zacne cvilt (lezaj) sam ta zvok je ponavadi tak pescen ?merglast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od alternatorja jermen izgleda ok, niti ne cvili ampak zadeva bolj ropo?e. 

Ob?asno je bilo parkrat pri speljevanju v klanec sli?at, da avto dela kot en "hud disel", nekako podoben zvok kot sedaj, samo da trenutno dokaj potencirano.  Grem danes malo bolj podrobno pogledat, ko je zadeva ohlajena.. ?ez kak?no uro, dve, da ne budim sosede z ropotom :P

 

zadeva je pa sli?at nekako tako https://www.youtube.com/watch?v=bdXyESoTRo8

Napisano

Mogo?e kak?na cink?pula ne dela in ti lavfa po treh.

Najbolj da odklapljas eno po eno da ugotovi? na kerem cilindru ima? problem.

Napisano

Da ne gre slu?ajno za glavno gred, ker to je bila kar pogosta pri 6-ki D iz 1.generacije. Stro?ki sanacije pa precej visoki.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da ne gre slu?ajno za glavno gred, ker to je bila kar pogosta pri 6-ki D iz 1.generacije. Stro?ki sanacije pa precej visoki. <_<

Uff ja je en kp dnara k da je zlata... Sam se ne sli? k da bi bla glavna gred...

Probi pelat na tester ?e slu?ajno k?na ?oba ??ije!

banner1ydl6.jpg
Napisano

Ja, kr vozi se s takim avtom...

Bo kmalu nepremi?nina za poceni rezervne dele...;-)

?e ti ??ije ?oba bo ?el katalizator, ga bo kar stajalo.

Odklapljaj v?igalno tuljavo eno po eno, da odkrije? kateri cilinder ti dela problem. Ko bo? sli?al da na enem ni spremembe v zvoku si ga na?el. Potem na tistem cilindru zamenjaj cink?pulo z drugim cilindrom in probaj ?e je na prvotno nedelujo?im cilindrom ?e vedno problem. ?e ga ni, menja? cink?pulo od tistega cilindra.

?e problem ?e vedno obstaja, potem preveri tudi sve?ko preden pokli?e? avtovleko za k mehaniku.

?e nisi siguren kako narest zgoraj napisanega, kli?i avtovleko, ne vozi se okol ker bo? imel ?e ve?jo ?kodo.

Napisano

Ja, ne preostane drugega kot dobit mehanika, ki se mu bo ljubilo s tem ukvarjat, pa avtovleka.

Olje sicer ni ni? popilo, nobenih opozorilnih lu?k (ne prej ne sedaj), avto ni dajal kak?nih predhodnih opozoril, da mu kaj nebi pasalo, karter spucan dobri 2 leti nazaj.. samo naenkrat je za?elo ropotat.

Pri dislu se ne da ugotovit z odklaplanjem ogrevalnih sve?k kater cilinder bi mogo?e bil?

Vozim se seveda ne, za 100m se je avto v?galo, da se sem po zadnji ravnini pri?el do doma, pa naknadno ?e  res na kratko v gara?i, ?e bi lahko dolo?il od kje se sli?i.

Napisano

Ja, ne preostane drugega kot dobit mehanika, ki se mu bo ljubilo s tem ukvarjat, pa avtovleka.

Olje sicer ni ni? popilo, nobenih opozorilnih lu?k (ne prej ne sedaj), avto ni dajal kak?nih predhodnih opozoril, da mu kaj nebi pasalo, karter spucan dobri 2 leti nazaj.. samo naenkrat je za?elo ropotat.

Pri dislu se ne da ugotovit z odklaplanjem ogrevalnih sve?k kater cilinder bi mogo?e bil?

Vozim se seveda ne, za 100m se je avto v?galo, da se sem po zadnji ravnini pri?el do doma, pa naknadno ?e  res na kratko v gara?i, ?e bi lahko dolo?il od kje se sli?i.

Meni se je podobno zgodilo na barchetti, le?aj grede, vendar je ?lo za skrito napako prodajalca, z drugimi besedami adijo motor (primer ki ga tudi omenja Lepi). Upam da bolje pride? skozi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Heh, pr?u mehanik in se po treh sekundah k je sli?ov zvok samo obrnu pa s prve reku da so le?aji/gred, da je imel na popravilu mazdo 6 z istim zvokom ?e leto nazaj in se ?e takrat ni spla?alo popravljat.

Nebi kar obupal na prvo ?ogo, kot prvo na tester za ?obe kot pravi LEPI, pa da se  malo bolj preveri in za ziher re?e kaj je. ?e bom ?el kar tako na besedo menjat ma?ino ali karkoli ?e se bo naredilo, ?e 5 let potem ne bom mirno spal...

Se pozna kak?ega dobrega mehanika, ki se mu ljubi s taki stvarmi ukvarjat? Sem z gorenjskega konca, da po mo?nosti nebi ?lepal avto ravno v Mursko Soboto

Napisano

Do Medvod jo pri?lepaj, Pelko bo hitr potrdil/zanikal situacijo in ?e avto res dela kot ?ivalni stroj potem verjami, da je cenej menjat motor.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ja kar k Dr.Pelkotu,jo pelji v Medvode..je mojster ,,,,lp

Napisano

Se mi je zdelo da lezaj. Zdaj ce je se lahko tudi peljes do pelka, ker motor je potem ze danes za menjati..... Zal.

 

Jaz sem sel isto tako do servisa tok tok tok v Rovinju potem je pa amzs prisel do servisa, ker 200km je pa mal prevec se do doma :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ornk razmisl ?e se ti sploh spla?a jo popravljat glede nato kake so cene rabljenih ?estk na netu...

Nova glavna gred je tm cca 1500 eur, usaaj par let nazaj je bla k sm jo jz menju... :(

banner1ydl6.jpg
Napisano

Delo, menjava, deli 2000+...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se je tud pri meni na 2.3 bencinarju to zgodilo. Ker je 2.3 seveda dosti bol redka zadeva kot dizel, je blo cenej kupit drug identi?en avto in iz njega motor vzet ven.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

https://youtu.be/l_cup7WgIsk

 

Zgleda da ni tako redek problem tole...

To?n to naj bi bla te?ava, po zvoku sode?-mnenje mehanika.  Kolkr sem "en mj?ken" raziskov so japonci   kar nagnjeni k tem zadevam.

Uff ja je en kp dnara k da je zlata... Sam se ne sli? k da bi bla glavna gred...

Probi pelat na tester ?e slu?ajno k?na ?oba ??ije!

Tukej sem bil  ?e dokaj prepri?an da zna bit to. Predvsem na podlagi, da je bil avto nekoliko glasnej?i prvo ali dve minuti ob hladnem zagonu. To je bilo opazno po zadnji menjavi olja, kak?ne 2 meseca nazaj :S  Pa kolker sem ?el skoz podobne te?ave na znatnih ?tevillih forumov in ytube posnetkov :P, znajo disli tol?t dokaj isto zaradi ?ob/injektorji, predvsem fordi.

Delo, menjava, deli 2000+...

jep, 2k je bla ocena, s pripombo, "?e ho?em ?e jaz kaj zaslu?it". Naslednja pa, "?e je le?aj, ti kar povem, da ti tega verjetno ne bom ?timal,  ker se mi po?teno povedano ne da".  Ni prvi?, da sem pomislil, bi mogu bit avto mehanik al pa elektro smer :P

Se je tud pri meni na 2.3 bencinarju to zgodilo. Ker je 2.3 seveda dosti bol redka zadeva kot dizel, je blo cenej kupit drug identi?en avto in iz njega motor vzet ven.

Sem si ?e pogledov malenkost po slovenski sceni za motor. Mazd v okvari razmeroma veliko. Kak?ne 2,3 ma?ine z 100kw bi se pa vseeno trenutno dalo dobit, iz karamboliranih. Samo tam sem verjetno kmalu spet na nekih 2k ?, motor, menjava, pa ?e ostale zadeve, k se jih takrat menja.

 

Ka pa vem., za dele al menjov motor.. avto na?eloma nima rjavi, dokaj ohranjen.  No ja, zamenjan prvi odbija? in malenkostna niti ne vidna udrtina na levem blatniku, kar so mi prijazno stolkl na parkir placu , pa ?li svojo pot :/   Kar sem opazil malenkost rjavenja, imam pa ?e doma vse pripravljeno, da bi v kratkem po?timal, pa ?e to je tam kjer je avto nasedel (jebat ga zima, splu?en, zgledal je da je parkiri??e mal dalj?e heh) pa smo ga spravl vn s pomo?jo traktorja, 

 

Ehh.. pru disel pol pa tkole...  popizdi?, pa zaenkrat ?e re?t nemorem "popizdi? ?e nis navajen" (v drugo mogo?e :P)

 

Najbolje da pokli?em g. Pelkota, se zmenim za termin, na avtoasistenco pri?lepam "to moje razo?aranje", pa se odlo?am od tam naprej.

 

Hvala za svetovanje do sedaj. K?n 6pack sm vrjetn ?e dol?n.

Napisano

Kak?ne 2,3 ma?ine z 100kw.

 

Oprosti a to obstaja ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.