Skoči na vsebino

nakup mazde3


kukky

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...

Da si sposodim tole temo, sem sel mal brskat po starih pa nisem nic takega nasel, lahko da sem spregledal, se opravicujem.

 

Malce sem oci vrgel na M3 bencin 120KM, attraction ali takumi oprema. Zanima me, ce so kaksne hibe s tem motorjem, koliko pridejo servisi, povprecna poraba....

 

Pa se to, koliko so prodajalci fleksibilni pri ceni? Vem, da mazda naceloma ne daje popustov, ampak bi rad bil malce oborozen z infoti. Z menjavo se mi nekaj ne mudi, ker vse zavisi kako in kdaj prodam svoj trenutni avto. Ker tudi ne vem, cakat na facelift ali takoj pa magar ujagat kaksen popust, mogoce celo testni avto...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Sem nov na forumu ampak ?e ve? let zadovoljen lastnik Mazde...najprej 323F, sedaj pa Mazda 3. Ker bo avto star kmalu 10 let sem se odlo?il za nakup nove trojke G120 Revolution sedan. Namen imam po?akat nov facelift model in mo?no upam de bo pri?el v Slovenijo ?imprej spomladi. Sem pa bral forum in vidim da nisem edini, ki ga skrbi kvaliteta novih Mazd. Najbolj me skrbi kvaliteta pleha in barve. Na nem?kem forumu sem zasledil, da ?e komaj dve leti stare trojke (mehi?ke) rjavijo na "?vasih" na vratih prtlja?nega prostora. Zanima me ?e ima kdo, ki ima prvi model trojke skyactiv (2014) ?e ka?ne sledi rjavice? Hvala za odgovor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Mazda 3 ima sedaj menda 8 let ali do prevozenih 200.000 km jamstva.... vsaj tako sem videl v eni reklami...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravnokar preveril... Mazda3 sedan, februar 2014, Japonska... Pri prtlja?nih vratih, pod zadnjo ?ipo so na vseh ?vasih vidni zametki rje. To bo ?e zanimivo :( . Imam ?e kar spisek pomanjkljivosti za izredni servis.

Joj ne me stra?iti. ?e pa kaj pri avtu ne prenesem je pa to rjavenje.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse informacije so na voljo pri prodajalcih. Ja je kar nekaj simpati?nih dodatnih kosov opreme. Moram priznati, da so spremembe zunanjosti majhne ampak lepo izpeljane. Saj roko na srce, prav velikih sprememb ?e ne potrebuje :). Notranjost pa mi je tudi zelo lepa edino mogo?e bo kdo pogre?al klasi?no ro?no zavoro.

Cene so se spremenile minimalno ali pri nekatreih izpeljankah ni?.

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fascinantno,  koliko energie za prepričevanje en drugega v svoj prav, js pa še kr berem, ko kak tabloid, jao mene. Očitno bo zdaj še kar nekaj elektrike preteklo, preden se bo EV organsko razširil nad celotno populacijo, navdušenci že imajo vsak svoj model, zdej bo pa bolj zanimivo.   @dvorjan Kako si tako prepričan koliko bi ti mazda popila na tem istem potovanju? Ni druge, boš moral še enkrat it peljat, pa na koncu pokazat povprečno 48 km/h, pa da se vidi kolko bo pila. Jst na svojem dinozavru še nikoli nisem mel nad 7,5 kadarkoli sem šel  na daljše izlete, tk da težko vrjamem da z trojko nebi  nebi šlo pod to, brez naporov.
    • Saj je vse lepo in prav z EV, je pa še kar precej če-jev in nekih predpostavk, ki se morajo izpolniti , da je vožnja nekako primerljiva z ICE..Kar se tiče logistike, ipd..   Je šel znanec  s službenim EV audijem na Dunaj, je rekel nikoli več. Toliko enega dodatnega sranja in letanja z iskanjem polnilnice da je joj. Pride do hotela, ki je bil malo izven mesta, valda avto je treba napolnit, vse polnilnice zasedene. Nato ob 10 zvečer nazaj v mesto, poiskat prosto polnilnico, s taksijem nazaj v hotel..Zjutraj isto v obratni smeri.  Potem pot nazaj v SLO in takoj naprej na balkan...vmes je treba seveda spet polnit in vsa povezana logistika s tem.   Hočem rečt, hitro se lahko kaj zalomi - infrastruktura še ni tam kjer bi morala biti - vprašanje če sploh bo kdaj.
    • Ko misliš, da otrok ne sliši, kar se pogovarjaš z ostalimi odraslimi...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.