Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaoo ne bi bil rad v fiatu...

un v audiju pa "jebemu danes se mi je en s 500 zaletel in mi je utrgalo notranjo ogledalo" :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
je ta situacija. Seveda je problem v razliki mase in konstrukcija. Vendar je tudi problem v tem, da del fiata 500, ki je namenjen absorbciji udarca gre pod visokega Q7, tako utrpi ve?je po?kodbe kot bi jih sicer,?e bi se odbija?a zaletela v isti vi?ini. Q7 pa ni odpadlo samo ogledalo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Spremljal sem nesre?e in zadnje nesre?e so imele kar nekaj A4 in podobnih tr?ih vozil vpletenih, niti praske......(potniki), spomni se na ?tajerskem 2x, grosuplje 1x...

 

Jaz ?e vedno menim, da je nekaj na tem, kletka mora biti trdna, takoj ko vidi? francoza pa vidi? totalno zvito karoserijo, ne samo zme?kano.....

 

head to head - poglejte si ?as airbagov in pozicijo lutk na koncu.....v pezoju ima volan skoraj v glavi, vrat po?en, v fiesti sedita se kolikor toliko normalno

 

pezoju se airbag sprozi ko je hauba ze cisto zvita - in najbolj vazno pugijo totalno zvije A stebri?ek, fiesta brez spremembe, pa pravi stric da se je fiesta zarila pod pugija.

 

In to pri 65 na uro!

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo. ?zmeden? Je pa tu dosti odvisno od elektronike in postavitve senzorjev. Znan je bil primer ko je ?koda za?u?trala in se airbagi niso spro?ili ker se je ob nesre?i strgal kabel. Ali pa, ko je imela Navara sramotno slab rezultat in so samo s spremenjeno elektroniko dosegli bolj?e rezultate. ?zmeden? ?eprav roko na srce, kolikor vidim so se tudi Fiesti spro?ili ?ele ko je bil Peugeot ?e pri A stebri?ku.

 

Spet vem za primer ko je tip priletel v robnik ravno tam kjer je senzor in ste mu je za brezveze spro?il airbag. Objavljena slika In kolikor vem imajo stare Mazde (Xedos, MX-3 facelift) isto senzor postavljeno tako nerodno, da se pomoje hitro po nepotrebnem spro?i.
Napisano

Saj to je tisto, kar marsikoga zapelje v narobe razmi?ljanje. A misli?, da bi sead in ?koda bolje odnesla v takem trku. Pomisli kako bi zgledal euroencap test , ?e bi zaleteli dve vozili s po 60 km/h ?elno. V tem slu?aju je bila hitrost obeh najmanj 80km/h, zadetek je pa bil nekoliko zamaknjen v desno proti voznikoma in rezultat je tak kakr?en je. Voznikov ni ve?.- Energija udarca pri taki hitrosti je ve? kakor dva krat ve?ja kot pa pri izletanju s ceste enega avtomobila pri 100km/h. Zato so ?elni trki nasproti voze?ih vozil pogubni, pri tem blagovna znamka ne igra veliko vloge.

 

Sorry Sirius ampak tukaj se pa zelo moti?. Trk dveh enakih vozil ?elno z isto hitrostjo vpliva na posamezno vozilo enako kot bi se to z isto hitrostjo zaletelo v zid. Ja res je, da se pri trku dveh vozil sprosti 2x toliko energije ampak se ta energija absorbira v me?kanje dveh vozil. Torej na enega le polovico te energije oziroma le tista, ki jo sam prinese v trk.

 

Razlika je le v primeru razli?no te?kih vozil, kjer se zgodi zaradi ve?je gibalne koli?ine te?jega vozila, da le to odrine la?je vozilo v nasprotno smer. Za same po?kodbe niti ni tako kriti?no je paproblem potnikov v notranjosti. Ker ?e si v la?jem vozilu in si v trenutku trka ?el 60km/h ter te te?je vozilo porine 20km/h v nasprotno smer to pomeni razlika hitrosti 80km/h. Po drugi strani pa ?e si v te?jem vozilu pa pri hitrosti v trenutku trka s 60km/h le to nato potuje ?e z 20 km/h uro v isti smeri saj je odrinilo la?je vozilo. Razlika je samo 40km/h.

 

To pomeni, da sile na telesa udele?encev v la?jem vozilu 2x ve?je kot v te?jem. In tukaj je ta razlika zakaj je bolje biti v te?jem (ve?jem) vozilu in zakaj ima? ve?jo ?anso v ve?jem vozilu. Med drugim tudi zaradi dol?ine havbe. ?e se pred tabo zme?ka meter havbe v limuzini ali papol metra v nekem mestnem avtomobilu. Spet je sila v me?kanju pol kraj?e havbe 2x ve?ja.

33112_1.png

Napisano

Nisem se poglabljal v se?tevanje hitrosti. In ne vem, ?e ima? prav glede dodajanja hitrosti manj?emu vozilu. Dejstvo je, da se mora manj?e vozilo najprej ustaviti (V=0Km/h) in ?ele nato se vozilo premakne v nasprotno smer. Moja fizika je precej zamegljena glede na velik ?asovni zamik u?enja le te in uporabe. Mogo?e bi na to temo rekli kaj mlaj?i fiziki.

Hotel samo povedati da je manj?i avtomobil v podrejenem polo?aju tudi zaradi ni?je postavljenih karoserijskih delov, ki absorbirajo energijo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sirius ne glede na linke bo ?e vedno nekaj ljudi, ki bodo sveto trdili, da rabi? 2 toni nem?kega pleha da pre?ivi? na cesti in, da so ostali avti (sploh Francozi in Japonci) nevarni ?e pri zelo majhnih hitrostih... :whatever:

 

neki resnice pa je na tem, koli?ini pleha.

v tistem linku se primerja stara kanta proti ganz neu avtomobilu. pa ?e volvo ni mel ma?ine menda not.

 

sej smart tut lahko gre 100km/h v betonski zid pa bo kletka taka da bojo lahk odprli vrata pa te nesli do resilca, mel bos pa verjetno zdrobljena vsa rebra.

tehnologija je tu, ze nevem kolko let. najstarejsi ki mi pade v glavo je '92 McLaren F1 ki je mislim da prvi imel karbonsko kletko. mislim da ni tako tezko naredit "trdega" avtomobila... ampak lih pravsnjega, da te ne zmecka in da hkrati absorbira cimvec energije, in ce mene vprasas so nemci tu kr dobri.

 

roko na srce, malo moznosti mas da priletis v kot Euro NCAP testu . :) je pa lepo ker vsaj vzpodbujajo razvoj varnosti avtomobila.

Napisano

@Sirius: za la?jo razlago istega, kar sem napisal v prej?njem postu

33112_1.png

Napisano

kar se big vs small car crash testov ti?e bom kr citiral enga starega prometnika ko smo ob priliki debatirali ravno okoli tega (mo?akar je v 25 letih verjetno videl vse tipe nesre? kar jih obstaja); "iz isku?enj vem da ko prleti? , ve? metrov pleha kot ima? pred sabo bolj?e je!"...jst mu kr verjamem ;)

Kar se mene ti?e manj?ega avta kot je golfova klasa ne kupim niti pod razno.

Napisano

Sodelavec je bil (kot gasilec) med prvimi na kraju nesre?e. Tip sicer ni bil privezan (kar je ?e razvidno iz volana) in je bil kar ubogi saj ga je grdo razmetalo po avtu, kdo ve kako bi se kon?alo, ?e bi bil privezan. Kar je bilo ?e bolj zanimivo je to, da ga je na suhi cesti v dokaj lepem ovinku odneslo, ko je pri?el na travo je drsel ?isto postrani. In so takole spotoma pri?li do zaklju?ka, da bi lahko za nesre?o bil kriv kar Citroen saj C3-jem po cca 5-7 letih pokajo fedri kot za stavo in celo na servisu vgradijo ponaredke, ki so bolj kvalitetni. In je kar dosti teh primerov, ko se ljudem avto v ovinku samo usede potem se pa znajdi. Kolegici je isto avto kar obrnilo na AC enkrat (sicer po de?ju, mo?en tudi aquaplaning) in ji ?e danes ni jasno kaj se je takrat zgodilo.

Ampak pisano bo gotovo, da je bila neprilagojena hitrost. :whatever::vskalo:

Napisano

Sodelavec je bil (kot gasilec) med prvimi na kraju nesre?e. Tip sicer ni bil privezan (kar je ?e razvidno iz volana) in je bil kar ubogi saj ga je grdo razmetalo po avtu, kdo ve kako bi se kon?alo, ?e bi bil privezan. Kar je bilo ?e bolj zanimivo je to, da ga je na suhi cesti v dokaj lepem ovinku odneslo, ko je pri?el na travo je drsel ?isto postrani. In so takole spotoma pri?li do zaklju?ka, da bi lahko za nesre?o bil kriv kar Citroen saj C3-jem po cca 5-7 letih pokajo fedri kot za stavo in celo na servisu vgradijo ponaredke, ki so bolj kvalitetni. In je kar dosti teh primerov, ko se ljudem avto v ovinku samo usede potem se pa znajdi. Kolegici je isto avto kar obrnilo na AC enkrat (sicer po de?ju, mo?en tudi aquaplaning) in ji ?e danes ni jasno kaj se je takrat zgodilo.

Ampak pisano bo gotovo, da je bila neprilagojena hitrost. :whatever::vskalo:

 

Zanimivo...

 

Lojzovo teorijo o varnih cvi?ek voznikih, je pa v?eraj podrl en kreten, ki je ubil 16 letnega kolesarja... :vskalo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sodelavec je bil (kot gasilec) med prvimi na kraju nesre?e. Tip sicer ni bil privezan (kar je ?e razvidno iz volana) in je bil kar ubogi saj ga je grdo razmetalo po avtu, kdo ve kako bi se kon?alo, ?e bi bil privezan. Kar je bilo ?e bolj zanimivo je to, da ga je na suhi cesti v dokaj lepem ovinku odneslo, ko je pri?el na travo je drsel ?isto postrani. In so takole spotoma pri?li do zaklju?ka, da bi lahko za nesre?o bil kriv kar Citroen saj C3-jem po cca 5-7 letih pokajo fedri kot za stavo in celo na servisu vgradijo ponaredke, ki so bolj kvalitetni. In je kar dosti teh primerov, ko se ljudem avto v ovinku samo usede potem se pa znajdi. Kolegici je isto avto kar obrnilo na AC enkrat (sicer po de?ju, mo?en tudi aquaplaning) in ji ?e danes ni jasno kaj se je takrat zgodilo.

Ampak pisano bo gotovo, da je bila neprilagojena hitrost. :whatever::vskalo:

 

ej, sam to men ne zgleda tk razbito da bi blo fatalno :ne vem:

mislim, ce bi bil prvezan pomoje ne bi smel bit hujsih poskodb?

Napisano

Ne vem, ?e bi kar takoj obto?il fedra oziroma, da se je avto sesedel, ker na slikah tudi pribli?no ni? ne ka?e na to, ?eprav poznam dva primera, da se je to zgodilo :( Enmu se je celo sesedel, ko je stal neobremenjen na parkiri??u. Zjutri pride v slu?bo vse OK, ko pa gre domov je bla pa Xsara zadi na podnu.

 

Kar se pa ti?e pasov je pa stvar tudi vpra?ljiva a je bil pripet ali ne. ?e bi bil udarec spredaj bi lahko rekel, da je skrivljen volan posledica nepripetega voznika - vseeno pa bi se moral spro?iti vsaj airbag.

 

O?itno je ?lo za dva udarca - se pravi predno je ?el v drevo z desno stranjo se je moralo zgoditi nekaj drugega, ker je avto nenormalno po?kodovan po strehi na levi strani. O?itno je pri?lo najprej do prevra?anja predno je sploh udaril v drevo z desno stranjo. ?e pogleda? vrata na levi ka?e kot bi ?lo tudi na levi do udarca v drevo. Sploh je ?udno, ker, da sta vrata in rob strehe tako po?kodovani je moralo rasti drevo izredno postrani ali pa je res pri?lo, do prevra?anja in je med prevra?anjem avto padel na bok na nekaj trdega (skala, hlodi, ipd).

 

Pa nazaj k pasu. Ker je ?lo za bo?ne udarce (zanimivo, da se airbagi na levi strani niso odprli pa je ?lo za kar mo?an udarec), varnostni pas ni ve? tako u?inkovit kot spredaj. Ker se na levi kjer je najprej udarilo ni spro?il airbag se niso spro?ili niti zategovalniki pasov, ker senzor ni dal signala ne za AB ne za zategovalnik (isti signal).

 

?e pasu ni imel dovolj zategnjenega (95% ljudi ga ne zategne dovolj, ko se pripnejo), je zelo hitro zdrsnil bo?no iz pasu potem je bil pa samo ?e ragdol, ki ga je premetavalo po avtomobilu. Ko je na koncu udaril ?e z desno stranjo v drevo se je spro?ila zavesa samo ta ne pomaga vozniku ampak le sovozniku, ?e bi sedel tam.

 

V glavenem - saj vem da ?pekuliram in da o takih nesre?ah ni lepo razpredat je pa vseeno treba biti pazljiv pri komentiranju dogajanja, da ne bi ljudje takoj dobili ob?utek, da je sam najve? kriv, ker se ni privezal :ne vem:

 

 

Pa ?e mali nasvet, ko se usedete v avto samo s pripenjanjem s pasom niste naredili ni?esar. Zelo pomembno je, da se z ritjo in hrbtom usedete dovolj nazaj v naslonjalo in si zategnete pas - na za?etku je mogo?e malo neprijetno ampak je zelo koristno (sploh pri avtih brez zategovalnika pasov). Tudi med vo?njo je potrebno vsakih nekaj 10 km rahlo zategniti pas.

 

Druga zadeva je pravilen naklon sedalnega dela, da se pri karambolu ne "potopite" pod pas. Razni badass, ?apmobil style polo?enih zicev so nevarni tako v primeru karambolov, ?e bolj pa v primeru, ko je treba hitro reagirat. Pa na vzglavnik ne pozabit - raje vi?ja nastavitev kot prenizka.

33112_1.png

Napisano

Glej Boss, sodelavec je bil kot gasilec tam ter pomagal. Avto je ?e v za?etku ovinka po cesti letel po?rek. Ni bil pripet, avto je postrani odneslo s cesto nato je s stranjo podrl ene tri manj?a drevesa. ?e ima C3 bo?ne airbage pa ne vem. Spredaj avto ni zbit in se airbag ni rabil spro?iti.

 

Ja druga?e pa s pasom je tako, da mora? biti tudi v pravem polo?aju. Najbolj mi je hecna mularija, ki sedi pardon skoraj le?i v pofafi-?altkebl pozi. Da se zaleti mu bo po Murphyu direkt ?alkebl zbil zobe, spotoma bo pa pod pasom zdrsnil.

Napisano

Ma stranske airbage, se vidi ker se je spro?il.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jebenti da ma? prav. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Glej Boss, sodelavec je bil kot gasilec tam ter pomagal. Avto je ?e v za?etku ovinka po cesti letel po?rek. Ni bil pripet, avto je postrani odneslo s cesto nato je s stranjo podrl ene tri manj?a drevesa. ?e ima C3 bo?ne airbage pa ne vem. Spredaj avto ni zbit in se airbag ni rabil spro?iti.

 

 

Govorijo ozdrsu v levem ovinku, a ne? Se pravi, ?e je avto zdrsnil bo?no kako hudi?a je tako mo?no razbit po levi strani :ne vem:

 

Mo?no torej, da ali ga je vrtelo okoli vertikalne osi ali pa okoli horizontalne (prevra?anje). Druge ne more biti glede na po?kodbe avtomobila. Zato sem postavil razmi?ljanje, da v celem poro?ilu na spletni strani nekaj ne ?tima.

 

Kot si ugotovil (?eprav sem ravno iz tega dejstva izhajal v prej?njem postu), spredaj ni zadet zato je skrajno nelogi?no, da bi volan takole zvilo, ?e bi letel samo bo?no. Airbage bo?ne ima, kar lahko vidi? tudi na sede?u (tisti pokrovi na robu sede?a) a se niso spro?ili. Ok, za zaveso pa res ne bi dal roke v ogenj ali jo ima ali je tisto na sliki obloga streha.

33112_1.png

Napisano

Zato sem postavil razmi?ljanje, da v celem poro?ilu na spletni strani nekaj ne ?tima.

 

 

:bravo::bravo::bravo:

 

 

?eprav dobi? ob?utek da je avto vozu slalom med "drevesi" .. sam je pa plehovje slabsi od kitajskega papirja :(

Napisano

:bravo::bravo::bravo:

?eprav dobi? ob?utek da je avto vozu slalom med "drevesi" .. sam je pa plehovje slabsi od kitajskega papirja :(

 

Kaj sem jaz naglas razmi?ljal nekaj dni nazaj tu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Slivka   In ti to verjameš v vse te insinuacije in nepreverjene zadeve. A če je zapisano v Demokraciji ali na Novi24 to nikakor ne pomeni, da je vse oziroma karkoli res kar tam piše. Gredo se nek revizionizem zgodovine, kjer so čakali toliko časa, da so glavni akterji, ki jih omenjaš že vsi pomrli in se ne morejo več zagovarjat.   Še malo sem nekako čakal, da vidim, da boš napisal, da so ubogi Italijani in Nemci bili tukaj na dopustu (no enega si celo našel, da se je vračal z dopusta) in da so jih nehvaležni domačini, ki so se skrivali v hostah napadli. Mogoče je bil pa 3. rajh res dobrodelna organizacija pa samo nismo tega pravilno razumeli.    Iščeš, domnevno neka sodelovanja z okupatorjem skoraj vseh, ki so nekaj pomenili v tistem času na samem začetku upora. Potem pa tišina do konca vojne, ki se tudi po tvojem ni končal s koncem vojne ampak je trajala zato, da se verjetno še koga dodatno likvidira al kako sem to prebral. Mogoče pa je bilo le zato, ker se umikajoče izdajalske enote niso želele predati partizanski armadi in so upale, da jih bodo zavezniki sprejeli z odprtimi rokami. Domobranci so s strani vlade v izgnanstvu in zaveznikov že leta 1944 dobili ponudbo naj se pridružijo partizanom in s tem dobijo amnestijo na pretekla dogajanja. Ne da jo niso izkoristili, ampak so skoraj do bridkega konca nacistične nemcije dajali prisege Hitlerju. Ne mi zdaj govorit, da zaradi komunistov, ker to bi bla pa abotnost brez primere.   Zanimivo mi je predvsem to kako spretno se izogibaš dogajanju recimo od jeseni 1941 in spomladi 1945 kot, da se tam ni dogajalo nič, da niso pobijali talcev, da niso požigali vasi, da tvoji domobranci niso pomagali pošiljali ljudi v koncentracijska taborišča. Kot, da se tam ni nič dogajalo le neki razcapanci so v hostah delali kažin.    Glej, zavezniki so priznali le partizane, za proti nacifašistično skupino in tukaj tega dejstva ne boš spremenil, tudi evropski zgodovinarji partizansko gibanje označujejo za resno silo proti Wermachtu. Tako, da tole skrajno desničarsko sranje, ki ga navajaš pač nikjer v Evropi ne bo padlo na plodna tla. Lahko se skupaj s tvojimi domobranci, pa častilci ustašev na Hrvaškem in četnikov v Srbiji, še tako naprezate, ampak dejstva o izdaji in izdajalcih bodo ostala pa če se še tako trudite.   Se pa nekaj strinjam, tudi ljudje, ki so bili pobiti na katerikoli strani si pač zaslužijo dostojen pokop in označen grob. To bi se moralo zgoditi, potem pa se mora zapreti to poglavje zgodovine, ker 99% ljudi, ki danes živijo nismo imeli s tem opravka in nismo nikakor in nikjer soodgovorni za dejanja tistega časa. Nikakeršen revizionizem, obujanje domobrancev, ustašev, četnikov, nacijev pa konec koncev tudi takratnih komunistov nam dandanes res ne koristi nikakor, še manj pa nam bo v prihodnje.   Pa še zadnja zadeva, ker imaš toliko proti komunjaram - zakaj v Sloveniji nismo naredili lustracije? Tudi desnica, ki se danes razglaša protikomunistično tega ni naredila pa je imela veliko možnosti. Zato, ker je največje število komunistov, ki so to uradno bili tudi lastniki partijske knjižice s tem lustrirali same sebe. In ja še vedno je največ bivših komijev ravno v stranki, ki dela najbolj na tem, da bi se spreminjala zgodovina po njihovih želja. Zdaj pa naredi tisto matematiko, ki jo meni očitaš.
    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.