Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zalaj je ?lovek naredil avto ki gre 250, in v 3s do 100 za na cesto?

Ze to je skregano z vsemi pravili cppja...

Mogoce zato, ker so ponekod boljse ceste in so tudi odseki, kjer ni omejitev... ;) sicer je teh vedno manj... Ampak se vedno je fajn imeti malo rezerve, da se lahko iz kocljivih situacij resis. Z majhnim mlinckom brez pospeskov je to vcasih nemogoce ;) ... Saj ce ima avto veliko moci ni nujno, da vedno tiscis "gas do daske"... Je pa treba za take zadeve uporabiti tudi glavo... :(

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To?no to Jest - to je bistvo vsega. Mo?nej?i avto je bistveno bolj varen, ?e se to mo? uporablja s tapravo glavo. Konji niso namenjeni temu, da se topspeed dosega ampak temu, da si olaj?a? prehitevanje, da nisi ovira na cesti, da lahko tud poln avto vozi? normalno in da vleka prikolice ni nepremostljiva naloga. V kon?ni fazi se gre lahko tudi na dirkali??e izven prometa, kjer hitrostna pravila na?eloma ne veljajo.

33112_1.png

Napisano

Bottom line smo spet pri vozniku... Kar sem v bistvu hotel povedat mal s sarkazmom...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zadeva je enostavna, pamet v roke oz. predvsem v noge.

 

Nikjer pa nism zasledil, da bi zapisal kolk se je gonil pri tisti nesre?i v MB? Glede na to da so ble razbitine cca 70m stran, najbr? kr dost in takim ?al ni pomo?i pa grdo re?eno Darwin poskrbi za njih.

 

Za divjake rabmo progo; samopla?ni?ko al pod DARSovim okriljem, katere uporaba bi bla z obstoje?o vinjeto al pa kr dr?avna lastnina, ?e ?e take cestne dajatve pla?ujemo vsako leto.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Vsak avto,ki se prodaja zadnjih xy let,presega max.dovoljeno hitrost v slo (celo prva gen.smarta k je mela blokado na 135kmh),in s cist vsakim izmed teh avtov se da narest konkretno piz.arijo,ce sedi debil za volanom in s cist vsakim avtom se da vozit normalno.... tko da tle ne vidim neke povezave,zakaj so mocnejsi avti nevarni...

 

Problem so ljudje,ki se v takih avtih pocutjo nedotakljive,tle mam sploh v mislih frajercke v raznih x5-kah,ml-ih,cayennih ipd... poleg tega,da so zmogljivi,so to tud tezke ladje,k v primeru nesrece rinejo vse pred sabo... dodaten obcutek "ne moze mi nitko nista" jim pa daje ?e visje sedenje...

 

Ampak s5,normalen osebek se bo isto peljal v cliotu,mazdi ali pa v range roverju... kolk je pa normalnih osebkov v letu 2016 na nasih cestah, pa vsi dober vemo... tle majo zanimivo zadevo na hrvaskem,kjer mlad voznik prve,mislimda 3, leta, ne sme voziti mocnejsi avto od,nisem preprican,80kw.... vredno vsaj razmisleka...

 

Sicer pa... ljudem tezi sef na sihtu,zena/punca/fant/moz tezi doma,vsepovsod delamo nekaj v cemer se vec ali manj pocutimo ujeti,nadzorovani,nezadovoljni... in ko pridemo v tistih par kvadratnih metrov velik prostor,obdan s plehom, se pocutmo da mamo vse pod nadzorom... pritisnemo gas-avto uboga. Pritisnemo bremzo-s5 nas nekaj uboga. Damo musko k jo sami izberemo in to je to... kralji sveta in ceste... obcutek da koncno mamo 1x vse pod nadzorom,noben ne tezi,ne gleda pod prste,ne diha za ovratnik.... koncno nasih 5minut,da si damo duska,tud to d avto ni nas,ampak last leasing hise,v tem trenutku ni vec pomembno...

 

Ampak,voznja ni sprostitev,voznja je odgovornost. In avto je lahko v rokah debila in v nepricakovanih situacijah, smrtonosno orozje. In tega se ljudje ne zavedajo.

 

Delam v takem poklicu,k vsak dan srecujem ljudi,ki bi dal vse na svetu,da bi obrnil cas nazaj, na par sekund pred nesreco... ampak se ne da... ko poci,je prepozno... in celo zivljenje bit na vozicku,samo zato ker se je blo treba peljat 100kmh,namest 70kmh... se mi zdi hudicevo velika cena...

 

In da se tega zavedamo moramo,ali sami dozivet tako ?talo,ali pa narest konkretno nekaj kilometrov,se resit iz parih kocljivih situacij,videt nekaj sranja na cesti in se pogovarjat o tem... sele pol se nas to prime...

 

torej... prevelika hitrost,mladost... ni zdrava kombinacija...

Zadeva je enostavna, pamet v roke oz. predvsem v noge.

Nikjer pa nism zasledil, da bi zapisal kolk se je gonil pri tisti nesre?i v MB? Glede na to da so ble razbitine cca 70m stran, najbr? kr dost in takim ?al ni pomo?i pa grdo re?eno Darwin poskrbi za njih.

Za divjake rabmo progo; samopla?ni?ko al pod DARSovim okriljem, katere uporaba bi bla z obstoje?o vinjeto al pa kr dr?avna lastnina, ?e ?e take cestne dajatve pla?ujemo vsako leto.

Se 100% podpisem pod to...

 

Glede hitrosti... naj bi ?e cakali na rezultate preiskav...

 

Moje skromno mnenje... hitrost primerna za na avtocesto...

Napisano

Uradno so sli cez rdeco...tako pravijo price in trcili so ker so se hoteli izogniti tistim z zeleno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uradno so sli cez rdeco...tako pravijo price in trcili so ker so se hoteli izogniti tistim z zeleno.

Ja,sj to je blo ze v staru receno. Iz smeri trgovskih centrov je ob zeleni speljal en gospod z,mislimda,c4 picasso,ki je dal tud izjavo za porocila. Hvala bogu jih je videl,ustavil,oni so pa zavili levo,nato desno in izgubili nadzor...

 

Na 24ur je bilo,da naj bi prve neuradne info.kazale na to,da naj bi bila hitrost cca 180kmh!!!!

 

To mors bit ornk premaknjen v glavi...

In to tud ne vem ce si zasluzi naziv nesreca... nesreca je splet nesrecnih okoliscin, tole je bilo pa cisto izzivljanje in iskanje tezav....

 

Smilil bi se tisti v katerega bi prileteli...

Napisano

Neuradno sem sli?al podatek, da je ?tevec zapikan na 180. Neuradno se tudi govori, da so nogometa?i vsaki? tekmovali kdo bo prej v Mariboru..

 

Jaz sem samo vesel, da niso nabasali koga drugega, ker bi vse skupaj lahko bilo veliko huj?e..

Napisano

Ja,sj to je blo ze v staru receno. Iz smeri trgovskih centrov je ob zeleni speljal en gospod z,mislimda,c4 picasso,ki je dal tud izjavo za porocila. Hvala bogu jih je videl,ustavil,oni so pa zavili levo,nato desno in izgubili nadzor...

 

Na 24ur je bilo,da naj bi prve neuradne info.kazale na to,da naj bi bila hitrost cca 180kmh!!!!

 

To mors bit ornk premaknjen v glavi...

In to tud ne vem ce si zasluzi naziv nesreca... nesreca je splet nesrecnih okoliscin, tole je bilo pa cisto izzivljanje in iskanje tezav....

 

Smilil bi se tisti v katerega bi prileteli...

 

Glede na to, da avto ni zdr?al "losovega testa" in je ?e v drog priletel bo?no. Pri tem se je ogromno kineti?ne energije spremenilo v notranjo, celo toliko, da kovina ni zdr?ala nateznih sil in je ?el avto na dvoje. Pa kljub temu je prednji del odneslo ?e 70m dale? in pri tem ?e ril po travi pod cesto bo verjetno 180km/h ?e premala ocena - mogo?e v trenutku trka ampak pred tem je moral biti preko 200km/h in to na cesti, ki ima v kri?i??u omejitev 70km/h.

33112_1.png

Napisano

Mah,to je sploh skoda besed... vem da so mlada bitja to,vem da je mladost norost,verjamem da so svojci in prijatelji strtega srca zdej,ampak.... nekdo k se tkole zajebava po cesti,ga bo slej k prej doletel kej tazga in kdor isce,ta najde....

 

In je treba jasno pokazat da se tega ne tolerira,ne glede na tragicne posledice...

 

Upam da bo vsem ostalim "dirkacem" tale dogodek v poduk...

In ostalim udelezencem,da je treba VEDNO misliti na to ,da so okoli nas ljudje, ki si ne zasluzijo biti na cesti in voziti avta....

Napisano

A pa je normalno da avto pretrga na pol a vseeno sta obe polovici na isti strani stebra?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A pa je normalno da avto pretrga na pol a vseeno sta obe polovici na isti strani stebra?

Jst si use skupi tko predstavlam,da je prletu z levim bokom , ne pod pravim kotom,nekje pri zadnjem levem kolesu ali pa nekje pri zadnjih levih vratih...

 

Avto je najbrz nato zasukalo v levo (zato je tudi zadnji del avta ostal poravnan v smeri voznje),prednji del oz.del podvozja pa je odtrgan odsel dalec naprej...

 

Ce pa bi prileteli pod pravim kotom in da bi steber vzgal lih na sredino avtomobilskega boka,potem pa bi najbrz res jih ovilo okoli stebra in bi vsaka polovica obstala na svoji strani...

 

Plus d je treba vedet,da je pred stebrom,ne ravno nizek robnik,ki je najbrz,ali malo dvignil avto,ali pa vsaj ga prestavil...

 

Zgolj moja predvidevanja...

Napisano

Ker steber ni po?kodovan hudo, avto je pa zmlet.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ker steber ni po?kodovan hudo, avto je pa zmlet.

Ja,so mel ucer na 24ur neke pripombe,da naj bi biu steber "kriv",ker je tak,da se ne ukloni ob nesreci.... ker teli semaforji in kandelabri po mestih,se takoj upognejo,oziroma se pustijo izruvat iz asfalta...

 

Zdj bo itak vse ostalo krivo... na konc se bo se kdo spomnu d zakaj se mu je rdeca prizgala,d bi mogla ostat zelena,ker bi semaforizacija mogla predvidet,da ne more ustavit pri taki brzini.....

 

Stebri niso narejeni za zaletavat se v njih,tok nevarni pa tud niso,da bi ubil nekoga k se VSAJ PRIBLIZNO normalno pripelje...

Napisano

Krivo je vse tadrugo... samo zato, ker so bili v avtu fuzbalerji?  :ph34r: Pieteta gor ali dol... Tukaj ni slo za nesreco... ampak bolj za sreco, da ni nasrkal nekdo, ki bi bil ob napacnem casu na napacnem mestu ...   :blink:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Krivo je vse tadrugo... samo zato, ker so bili v avtu fuzbalerji?  :ph34r: Pieteta gor ali dol... Tukaj ni slo za nesreco... ampak bolj za sreco, da ni nasrkal nekdo, ki bi bil ob napacnem casu na napacnem mestu ...   :blink:

Tocno to

Napisano

Ironija na pritlja?niku. Sicer pa ne razumem zakaj se ljudje ne prive?ejo. Sopotnika je vrglo ven in je utrpel te?je po?kodbe po neumnosti (ker se ni privezal).

 

2bc74dc261_61811315.jpg?60b9

Napisano

?e je tole Naj ?ofer pol je pa res prometna varnost v pizdi.  :rolleyes:  ?eprav bi klele bolj pri?lo v po?tev "samohvala se pod mizo vala".

33112_1.png

Napisano

?e je tole Naj ?ofer pol je pa res prometna varnost v pizdi.  :rolleyes:  ?eprav bi klele bolj pri?lo v po?tev "samohvala se pod mizo vala".

 

 

Ta ima menda izpit sele 14 dni  >> http://www.24ur.com/novice/crn...poskodovan.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Ampak a vi berete tole?

 

1. primer

V Prekmurju umrl 60-letni kolesar

Ob 8.20 pa se je v Lipovcih pri silosih na traktorski oz. kolesarski stezi, ob regionalni cesti Murska Sobota - Beltinci, zgodila prometna nesre?a med 32-letnim voznikom traktorja s priklopnikom, ki je prehiteval 60-letnega kolesarja, so sporo?ili s PU Murska Sobota.

Kolesar svoje vo?nje ni prilagodil svojim sposobnostim, tako da bi lahko ves ?as vo?nje obvladoval svoje vozilo, zaradi ?esar je izgubil oblast nad kolesom in padel pod priklopno vozilo traktorja. Na kraju nesre?e je podlegel hudim po?kodbam.

W T F?

2. primer

rva nesre?a se je zgodila na cesti od Velikega Gabra proti Radohovi vas na obmo?ju policijske postaje Trebnje. Po prvih ugotovitvah policije sta motorista pripeljala za kmetijskim traktorjem z obra?alnikom, ko je ta ravno za?el zavijati levo. Drugi motorist se domnevno zaradi prekratke varnostne razdalje ni mogel ve? varno ustaviti, tr?il je v motorista pred sabo, nato pa ga je odbilo v obra?alnik. 41-letnika so s hudimi po?kodbami odpeljali v novome?ko bolni?nico, kjer je ostal na zdravljenju.

70-letni motorist pred njim se ni po?kodoval, prav tako ne 73-letni voznik traktorja. Za slednjega so sicer ugotovili, da je vozil brez vozni?kega dovoljenja in so mu traktor zasegli, preizkus alkoholiziranosti pa je pokazal 0,21 mg/l alkohola v izdihanem zraku. Ogled so opravili prometni policisti.

 

3. primer isto, domnevno 

 

Jaz lahko samo za danes re?em, da sem imel 6 ali sedem primerov, ko se je izgubljen voznik pred menoj brez smernika ustavil, da bo ?el levo, oziroma je kar zavil...

S tem mislim na ravno cesto s prekinjeno ?rto, omejitev 90, pred teboj nekdo ki gre 50-60, se pripravi? da bo? prehitel, un pa meni ni? tebi ni? levo, k sre?i je res zavil da sem izvedel manever desno, ?e se ustavi kar na enkrat ni ?ans da se ti ustavi?, zavorna pot motorja nara??a s kvadratom hitrosti, pa lahko to upo?teva?, pa ti spet ni? ne pomaga ?e nekdo zaustavi nenapovedano, oziroma zavije na cesto nenapovedano....potem smo pa divjaki.

k sre?i imam ABS in ravno nove zavore na mopedu...kaj lahko bi bil 4. primer z domnevno premajhno varnostno. Brez ABS pa ni ?ans da obvozi? tak avto.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures pa si ti prvi? to poletje na cesti?

 

Samo v?eraj na cesti od Ukanca (za?etek Boh. jezera) do Lj.

 

1.) Se pelje pa na polno zabremza in vzame telefon v roke, da bo mal slikal jezero - tablica I

2.) Na sredi ozke lokalne ceste obra?a s prikolico... ne da bi ?el do kakega kri?i??a, kjer je ?ir?e... ne on manevrira -tablica NL

3.) Se pripelje na manj?e kri?i??e, kjer ima samo dve izbiri in se ustavi sredi praznega kri?i??a... stoji dobre pol minute in ga boli kurac a je kdo za njim. Na rahlo potrobim in ga zmotim sredi razmi?ljanja ter za?ne divje mahat naokoli - spet tablica I

4.) Zapelje v kro?i??e brez da bi mi dal prednost, ker sem ?e v njem. Spet bremza. Tablica D

5.) 2x na AC zapelje iz voznega pasu cca pol metra na prehitevalnega brez razloga - obakrat tablica D

6.) Pa ?e ?lager, ker si omenil motor - to ?e nisem videl. Prej?nji teden - model na motorju snel rokavico in med vo?njo tipka po telefonu, ki ga je imel nalimanega na tanku. Sploh ni va?no a je tekstal ali brskal po navigaciji in to pri brzini 90-100km/h. Tablica LV

 

A se res sploh ?e kdo ?udi, da poleti tolk poka - policaja na cesti pa nisem videl, ma da ne la?em, ?e skor en mesec.

 

?e sem zarad ?esa zadovoljen, da se poletje bli?a koncu je to, da se bo vsaj situacija na cestah umirila.

33112_1.png

Napisano

Jao ej ksenofob strikes again. Vec problemov naredijo domaci vozniki na domacem terenu ne glede na tablice. Ampak se ne bos strinjal in bos se naprej videl samo tuje tablice - turiste...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Domacih voznikov je vec kot tujih,tudi zato vec piz.arij naredimo...

Ok,tuji vozniki so dostkrat zmatrani,ampak to d nekdo obraca s prikolco sred ceste in d fotka sred ceste... to ni lih znak utrujenosti,ampak totalne brezbriznosti... pocitnice se pac zacnejo v dopustniskem kraju,ne pa na poti do tja... konc koncev,ce je nekdo prevec zmatran za voznjo,nej si najde prenocisce. Pa nej bo to italijan,nemec al pa sosed iz ljubljane.

Napisano

Jures pa si ti prvi? to poletje na cesti?

 

Samo v?eraj na cesti od Ukanca (za?etek Boh. jezera) do Lj.

 

1.) Se pelje pa na polno zabremza in vzame telefon v roke, da bo mal slikal jezero - tablica I

2.) Na sredi ozke lokalne ceste obra?a s prikolico... ne da bi ?el do kakega kri?i??a, kjer je ?ir?e... ne on manevrira -tablica NL

3.) Se pripelje na manj?e kri?i??e, kjer ima samo dve izbiri in se ustavi sredi praznega kri?i??a... stoji dobre pol minute in ga boli kurac a je kdo za njim. Na rahlo potrobim in ga zmotim sredi razmi?ljanja ter za?ne divje mahat naokoli - spet tablica I

4.) Zapelje v kro?i??e brez da bi mi dal prednost, ker sem ?e v njem. Spet bremza. Tablica D

5.) 2x na AC zapelje iz voznega pasu cca pol metra na prehitevalnega brez razloga - obakrat tablica D

6.) Pa ?e ?lager, ker si omenil motor - to ?e nisem videl. Prej?nji teden - model na motorju snel rokavico in med vo?njo tipka po telefonu, ki ga je imel nalimanega na tanku. Sploh ni va?no a je tekstal ali brskal po navigaciji in to pri brzini 90-100km/h. Tablica LV

 

A se res sploh ?e kdo ?udi, da poleti tolk poka - policaja na cesti pa nisem videl, ma da ne la?em, ?e skor en mesec.

 

?e sem zarad ?esa zadovoljen, da se poletje bli?a koncu je to, da se bo vsaj situacija na cestah umirila.

Ja prvi? sem, v bisvu sem prvi? celo leto in ne vidim samo tuje tablice. Moj post ni uperjen v to iz kje je kdo, ampak v to, da kako se hitro o?igosa ?rtve (tudi kolesar) in ostale v smislu jaz sem odli?en voznik, vsi ostali so zgube, medtem ko nih?e ne pozna kake so lahko situacije na cesti (predvsem mislim motor)

 

Po cca 80-90.000km prevo?enih na ?tirih motorjih v 11 dr?avah mi  gre na jetra, kako vsi ?igosajo, sami pa nikoli izkusili. Vse se kon?a v temi avtomobilisti vs motoristi.

 

Jebe? tablice. Najslab?e je na AC ?e posebej LJ obvoznici, ko vsi lovijo zadnje minute za ?iht ali bi bili prvi doma, s telefoni v roki, brez smernikov...itd itd

 

Enkrat bom nekoga vzel za sopotnika pa ?el z njim po SLO, potem pa v ITA (jug Italije ne ?teje :) ) in predvsem ?vico....pa boste vedeli o ?em govorim. V kategorijo spoznavanja spada bonton VSEH voznikov, opazovanje VSEH voznikov, ceste, ponudba ob cesti, pristop doma?inov in turistov itd. Tam hrepenijo po tem da vidijo tablico ki ni njihova, te imajo radi, spo?tujejo, te pogostijo, imajo prirejene postojanke...skratka ?isto drugi skuliran svet, pa je tudi poln turistov s prikolicami, obcestnimi fotografi, vozniki ki i??ejo pot...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj pa če je na izmenično.    Jaz bi rekel da je nekje slaba masa.
    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.