Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Jaz tud... sicer je blo v filmu precej bedasto, ker ?e vozi tovornjak v isto smer, tud ?e deblo pade dol ti ne more prletet v ?ipo tako kot je blo v filmu - pa? fizika, gibalne koli?ine in prenos energije pa? tega ne dovolijo. Druga zgodba pa je seveda, ?e pripelje nasproti tkarat pa ...ufff ... no?em ve? razmi?ljat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa saj gozdarski tovornjak ima posebne konzole pri kraju. Kaj pa naj potem ve?e? Saj samo zlo?i hlode s hidravli?no roko med tiste rogovile in to je to. :ne vem:

Tale ?ist na desni ima prvo stranico dost visoko, un na levi je pa ?e tak-tak...moker les, sunkovito zaviranje ali samajama, pa zaniha prikolica in avto, pa se hlod hitro zapelje, ?e ni privezan. Sam bi na takem avtu tri gurtne porabil, eno tik pred prvimi ro?icami, eno na sredini in eno tik za zadnjimi ro?icami, pol pa ni varjante, da kaj dol pade...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sej, ?e je asfalt v ku...se mora? prilagoditi a ne.... :policaj:

 

Sicer pa tema o hlodovini in neprivezovanju....?loveku se je mudilo, ker hlodovino je pobral nekje nekomu....torej sunil....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ufff tole sem pa "na sre?o malo po dogodku" do?ivel na avtocesti proti Zadru ko se ?e skoraj pripelje? do ravnine iz Velebite, malo pred po?ivali??em Jasenice....se je kamionu skipalo pol prikolice na?aganih drv....pa bo?e moj, da ne govorim o signaliziranju, pri nas naredijo cel light show...tam sta pa dva cestarja 500m prej mahala na cesti da upo?asnimo tisti kamion?ek je imel pa navadno rotacijsko lu?...sicer so hitros omejili na elektornski tablah ampak vseeno...tista dva sta skakala po cesti kot opice,  ?e dobr da jih ni kdo povozu.   ...no pozitivno je pa to da se na?e avtoceste proti njihovim lahko samo skrijejo....ma ni bilo enega del na cesti od Zagreba do Zadra...pa avta mi ni nikoli zabijalo tako kot ga po na?ih....zgleda da smo ?li v SLO ?ist v ku**c.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem v prej?njih objavah u?il krivo vero, zato se opravi?ujem in po?em po resnici:

 

V predoru ni dotrajan asfalt. Cesta v predor je pa? speljana v ovinku in ovinek se ?ele v predoru kon?a. Do predora je asfalt, ki je relativno dober, v predoru pa je zglajen beton in ne dotrajan asfalt. Vozila pa v de?ju tudi na ta zglajen beton navozijo vodo in zadeva postane zelo spolzka. Precej bolj kot asfalt v prvi polovici ovinka...

 

In ko ?e pi?em, mi lahko kdo razlo?i, zakaj je v predoru betonska podlaga? Saj lahko tudi predore asfaltirajo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Slivka, ?e se ne motim je v predorih beton zaradi mo?nosti po?ara, saj se beton pri tem obnese bolje kot asfalt.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bil je primer, ki je spremenil standard po svetu. Po?ar v Simplonu 2011, kjer je bil 14 dni nedostopen - ker asfalt gori - bitumen. Te?ava pri betonu pa je, da z leti postane gladek: ko se vozimo vse lepo zafugira in zakita hrapavo povr?ino. In ker v tunelilh ne de?uje, se ta svinjarija oprime v celotno gladko povr?ino - hraprenje je ena re?itev - tista po liniji najmanj?ega odpora

 

 Avstrijci so ?e spremenili predpise in dovolijo asfaltno podlago - me?anica asfalta................sve se mo?e ako.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se je men u?eri zgodil in glih za glih da se nisem zakajlov v enega pri vstopanju v kro?i??e (no je pa tudi on vstopal v kro?i??e z bistveno previsoko hitrostjo od pri?akovane).

 

No, jaz se peljem in po plo?niku neka bjonda, pa uno razmi?ljanje:

 

1. A je dobra?

2. O je, je, dobra je.

3. Samo je res dobra.

4. Dobra za popizdit.

 

V tistem pa ?lajf na polno, druga?e bi bil avto zdele pri kleparju. Skratka treba bit pazljiv, hehe.  :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se je men u?eri zgodil in glih za glih da se nisem zakajlov v enega pri vstopanju v kro?i??e (no je pa tudi on vstopal v kro?i??e z bistveno previsoko hitrostjo od pri?akovane).

 

No, jaz se peljem in po plo?niku neka bjonda, pa uno razmi?ljanje:

 

1. A je dobra?

2. O je, je, dobra je.

3. Samo je res dobra.

4. Dobra za popizdit.

 

V tistem pa ?lajf na polno, druga?e bi bil avto zdele pri kleparju. Skratka treba bit pazljiv, hehe.  :aaaaa:

 

 

Brez slike bejbe je brezveze karkoli komentirat  :harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Mogo?e pa na? prijatelj - g. Lojz odlo?a kateremu divjaku bodo odvzeli vozilo;

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/na-leto-zasezejo-1700-motornih-vozil.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.