Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam imam tri avte in sem lastnik zemlji??a, na katerem so avti...

Naj vsak kupi parking, pol pa avto...ob?inski veljaki pa naj dajo mo?nost nakupa...

Kdor ima ve? parkingov kot avtov, ga naj pa mastno obdav?itvijo...

Da se...

Ampak saj je ve?ji (predvsem pa nevarnej?i) problem gneca na cesti,kot to da ljudje nimajo kje parkirati.

Napisano

Manj avtov, manj gne?e, polni busi, polni vlaki...

Za v slu?bo javni prevoz...za v nabavo pa avto...

Vsi naj najprej kupijo prostor za parkirat avto, potem pa avto...vsi espeji in dooji...od osebnih avtov, kombijev do tovornjakov in avtobusov...

Zdaj ima lahko nekdo firmo in po?tni nabiralnik v LJ in 150 tovornjakov brez parkinga...

Goopti ima ohoho avtov brez parkinga...jaz pla?am davek na zemljo, na kateri stoji moj avto...tako bi morali vsi...

Marsikdo bi se raje z javnim prevozom vozil...pa ga ni...

Za?aran krog...

Napisano

?e sem prav razumel bi blo treba sterat vse osebne avte s cest in nabasat ljudi kot ?ivino na avtobuse in vlake, da bi se lahko vzhodnoevropski tranzit normalno ?ez vozil. Mater to pa je slu?nostni prepogib do tal.

 

Kdo, bo recimo meni povrnil ves izgubljen ?as na avtobusu, kjer bi me radi zgu?vali kot sardino? Stat med pre?vicanim folkom sred poletja v nabito polnem avtobusu - a zato delam, da bi pol z mano ravnali kot ?ivino in da bi se vi kamionarji lahko veselo vozili po praznih cestah? Sam ta odgovor bi rabil, ker z avtom rabim do ?ihta 15min, z avtobusom povpre?no 50 min. dnevno to pomeni dodatno uro uro in deset minut ve? kot z avtom. Posledi?no to pomeni, da ne delam samo 8 ur na dan ampak skoraj 10 ur od tega dve nepla?ani.

 

Aja, pa parking imam svoj na slu?beni lokaciji, tako da se ne bo kdo slu?ajno zgra?al.

 

Pa ?e nekaj, mene k imam prilagodljiv delovni ?as, gne?e ne obremenjujejo, posku?am pa gledat vse vidike tudi tiste v katerih nisem udele?en, ampak da bi se pa takole hodilo na roke vzhodnoevropskim tranzitarjem je pa sorry, milo re?eno nerazumljivo.

33112_1.png

Napisano

Tisti, ki ne veste, kak?en je poklic voznika in delo voznika, ne pi?ite bu?k...

Tovornjak ima razklad v Celju ob 10ih... Naklad v LJ...tovornjak za?ne v NM...tovarna v LJ za?ne ob 7ih... Kako bi to re?il?

Tovornjak v tranzitu, dela pavzo v MB...gre v Madrid...vsaka ura in ?as vo?nje mu je pomemben...

Tovornjak iz MB gre v KP poln, ima razklad in naklad v Postojni do 14e ure...

Pa mi znanstveniki razlo?ite, kako, kje in kdaj naj se mimo svete Ljubljane pelje...

Da ne govorimo o dostavah v trgovine v LJ...pa dostave v skladi??a v LJ, pa iz skladi?? v LJ... Tu je tema za me?anje megle in zaslu?ek DARSa...ni namen takrat poceniti cestnino, ampak v drugem ?asu podra?iti...

 

Pa mi ti genij povej kako naj se pelje po pol?je v jutranji gne?i in vseeno ujame rok?

 

Druga?e pa kot je meni jasno mora? po 4,5 urah vo?nje obvezno narediti 45minutni odmor oziroma ga lahko koristi? znotraj tega ?asa 15min + 30min. A ni bolje, izkoristiti tega ?asa odmora v situaciji, ko se delajo gne?e in se ne premakne? nikamor in dejansko vozi? takrat, ko je najbolj teko?e? po 9 urah vo?nje je pa treba narediti po?itek in takrat se ne vozi. Se pravi ?e ne goljufa? in ?e gre vse po najbolj?em planu lahko naredi? najve? 800km/dan.

33112_1.png

Napisano

?e sem prav razumel bi blo treba sterat vse osebne avte s cest in nabasat ljudi kot ?ivino na avtobuse in vlake, da bi se lahko vzhodnoevropski tranzit normalno ?ez vozil. Mater to pa je slu?nostni prepogib do tal.

 

Kdo, bo recimo meni povrnil ves izgubljen ?as na avtobusu, kjer bi me radi zgu?vali kot sardino? Stat med pre?vicanim folkom sred poletja v nabito polnem avtobusu - a zato delam, da bi pol z mano ravnali kot ?ivino in da bi se vi kamionarji lahko veselo vozili po praznih cestah? Sam ta odgovor bi rabil, ker z avtom rabim do ?ihta 15min, z avtobusom povpre?no 50 min. dnevno to pomeni dodatno uro uro in deset minut ve? kot z avtom. Posledi?no to pomeni, da ne delam samo 8 ur na dan ampak skoraj 10 ur od tega dve nepla?ani.

 

Aja, pa parking imam svoj na slu?beni lokaciji, tako da se ne bo kdo slu?ajno zgra?al.

 

Pa ?e nekaj, mene k imam prilagodljiv delovni ?as, gne?e ne obremenjujejo, posku?am pa gledat vse vidike tudi tiste v katerih nisem udele?en, ampak da bi se pa takole hodilo na roke vzhodnoevropskim tranzitarjem je pa sorry, milo re?eno nerazumljivo.

Se strinjam, sploh v tem,da bi se doma?i vozniki na nek na?in morali prilagajati tujemu tranzitu, medtem ko v kontra smeri tega ni za pri?akovati.

 

Ampak poglejmo z drugega zornega kota; ?E bi bil javni promet izpopolnjen do te mere,da z njim porabis recimo pol ure, medtem ko bi z avtom za isto relaciji porabil recimo 20', potem bi pa to ?e bilo vredno razmisleka... In seveda, da so avtobusi/vlaki vsaj pribli?no na nivoju.

 

Recimo znanec se vsak dan pelje z vlakom iz Grosupljega v Ljubljano v slu?bo. Mese?na karta ga pride ceneje kot bencin, ko pa ra?una? ?e na parking v Ljubljani, amortizacijo avta je pa sploh v plusu.

 

Sicer izgubi nekje 1h na dan v primerjavi z avtom, ampak na ta ra?un na vlaku dela stvari za slu?bo,ce pa bi hodil z avtom,bi jih pa moral doma... Vseeno mu je za gne?o na cesti, sneg na cesti, iskanje parkinga...

Napisano

Pa mi ti genij povej kako naj se pelje po pol?je v jutranji gne?i in vseeno ujame rok?

 

Druga?e pa kot je meni jasno mora? po 4,5 urah vo?nje obvezno narediti 45minutni odmor oziroma ga lahko koristi? znotraj tega ?asa 15min + 30min. A ni bolje, izkoristiti tega ?asa odmora v situaciji, ko se delajo gne?e in se ne premakne? nikamor in dejansko vozi? takrat, ko je najbolj teko?e? po 9 urah vo?nje je pa treba narediti po?itek in takrat se ne vozi. Se pravi ?e ne goljufa? in ?e gre vse po najbolj?em planu lahko naredi? najve? 800km/dan.

Kaj pa delovni ?as? Kaj pa po?itek? Nekaj ve? glede vo?nje, vsega pa ne...

Ne samo zaradi tranzita, ampak zaradi gu?ve je smotrno z javnim prevozom v slu?bo...

To ni za vse, ampak za ve?ino...

 

Ste prebrali prvi stavek, ki sem ga napisal?

Napisano

Jp,se kar strinjam. Ampak.... O?tevil?eni parkingi bi verjetno pomenili pla?ljive parkinge... Koliko ljudi bi ga bilo pripravljenih pla?ati in koliko ljudi bi raje videlo da ostane tako kot je?

 

Izjava tedna!

 

A koliko bi jih bilo pripravljenih pla?ati parking in koliko bi jih raje videlo, da ostane tako kot je? Ti zaupam skrivnost: ravno toliko, kolikor je prevoznikov pripravljenih pla?evati vi?je cestnine in kolikor bi jih raje videlo, da ostane tako kot je.

 

Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.

 

Pa ?e en pomislek: baje se vsak dan v Ljubljano pripelje 120.000 ljudi. Recimo, da jih polovica pride z javnim prevozom. In recimo, da se v avtu v povpre?ju vozijo trije. To pomeni, da se v Ljubljano vsak dan pripelje 20.000 osebnih vozil. ?e je povpre?en avto dolg 4,5 metra, je to 90 kilometerska kolona. V Ljubljani je omejitev 50 km/h, ponekod 70 km/h. Ampak semaforji to hitrost zmanj?ajo za polovico, torej je dejanska hitrost skozi Ljubljano med 25 in 35 km/h. Tudi ?e vse tovornjake umaknemo s ceste, koliko ?asa traja, da se 20.000 osebnih vozil s hitrostjo 30 km/h odpelje mimo? Ja, vem, Ljubljana ima ve? uvozov ne samo enega, ampak bistvo je, da vse, kar prileti po avtocesti s hitrostjo 130 km/h, se mora potem zbasat skozi Ljubljanske semaforje. In pri takem ?tevilu vozil bo enostavno pri?lo do zastoja.

Napisano

V ve?ini se je pove?al predvsem tovorni promet v zadnjih 10 letih zato so v osnovi te kolone zaradi njih,?e slepec vidi da je vozni pas zabasan s tovornjaki. Drugi problem pa je uvoz Dom?ale in ?entjakob. Tu je potreben 3 vozni pas pa bo vse kot je tretreba.Tam ko se cesta odcepi na severno obvoznico ni ve? problemov. Nekje pet let nazaj ni bilo problemov na tej relciji in razlog je to kar sem napisal.

Napisano

Sicer pa, ?e je Jankovi? naredil Sto?ice in zdaj dela ?e kanalizacijo, mu ponudite ?e eno idejo in jo bo gotovo izpeljal: pri Verdu naj se odcepi en krak, ki bo brez enega samega samcatega kri?i??a peljal do Krtine. Pa naj se ves tranzit odpelje mimo (ali pa na stebre in ?ez) Ljubljane. Potem bodo gu?vo delali samo tisti, ki gredo v Ljubljano.

 

To bi bila odli?na re?itev samo neizvedljiva, ker bi naravovarstveniki naredili skupinski samomor, ?e bi to samo predlagali. Dejansko pa bi moral biti Lj obro? izlo?en iz direktne AC povezave vzhod-zahod. Ampak takrat, ko se je na?rtovalo niso niti pomislili, da se bo tranzit pove?al za 700%. Zato ga je pa? potrebno za?eti regulirati z mehkimi variantami, kot so oprtni vlaki, cenovne cone, prepoved uporabe severne obvoznice za tranzit, itd itd. Pa da ne bo ?lo samo na rova? tranzita, bi bilo dobro, da se podjetja odlo?ajo za razli?ne za?etke dela od 6 ure do 9 in pa recimo take anomalije, kot si jih je privo??ila kemofarmacija. Oni recimo svoje nakladalne rampe odprejo ob 8 uri in tako, ?e pol ure pred tem tam na cesti v obe smeri stojijo raznorazni ?leperji in kamioni, ki vsi ?akajo, da odprejo rampo. Sicer mi ni jasno zakaj ?oferji prihajajo pol ure prej in delajo nepotrebno gne?o, ?e manj mi je pa jasno zakaj rampo ne odprejo ob 7 ali pa celo 6 uri.

33112_1.png

Napisano

Sicer grem mimo Ljubljane zgolj nekajkrat letno, ampak kadar sem ?el, je bil najve?ji problem in zastoj pred odcepom za Brezovico. V?asih celo tak zastoj, da smo stali v koloni ?e kmalu za odcepom za Brdo.

 

Mimo Dom?al in ?entjakoba o?itno pridem ob takih urah, da ni ve? gu?ve, ker se ne spomnim, da bi tam kdaj naletel na zastoj.

 

In ko je ?e govora o tovornjakih, vsi tovornjaki so hoteli mimo. vsi, ki so hoteli pri Brezovici dol z avtoceste, pa so bili osebni...

 

Torej bi, po mojem mnenju, Ljubljana potrebovala ?e en krog okoli, ker ta je o?itno premajhen...

Napisano

In recimo, da se v avtu v povpre?ju vozijo trije.

 

Hahahaha :D ?e je povpre?je nad 1.5 potnika na avto sem filana patka.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

Zdele je na forumu prisoten g. Lojz (avtor teme ter priznani mojster nagrajenega Cvi?ka) in ga lepo pozdravljam! :vino:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz pa mislim, da je marsikaj bolj pomembnega pri kolesarjih, kot pa no?enje ?elade. Osebno pi zahteval, da se opravi izpit iz poznavanja pravil CPP in sicer tako, da je izpit prilagojen kolesarjem. Tudi, ?e ima? izpit za avto bi to moral opravit in potem bi se ?ude?no zgodilo, da bi ?tevilo po?kodb drasti?no upadlo.

 

?e bodo uvedli obvezno no?enje ?elade, se bo ?tevilo vo?enj s kolesom zmanj?alo, da o storitvah bicikelj ipd sploh ne govorim. Ker takrat ni niti najmanj?e mo?nosti, da bi sistem deloval, saj edino pravilno velika in ustrezno zapeta ?elada je varna. Tega pri sistemu izposoje ne more? zagotovit pa ?etudi bi zraven imeli ?e izposojo ?elad. Kdo bo pa pre?vicane ?elade natikal na svojo glavo - jaz ?e ne.

 

Da ne bo narobe razumljeno, sam vedno uporabljam ?elado, se pa ne strinjam, da bi to bila obveza. Raje ljudi izobrazit o varni vo?nji, pravilih, obveznih svetlobnih telesih, zbijanjem ega....

33112_1.png

Napisano

Se strinjam ; ve? bi se naredilo v smeri varnosti, da je obvezna uporaba lu?i (No,saj ubistvu ?e je, torej raje re?em STRIKTNO sankcioniranje prekrskarjev) in ja... Neko opravljanje izpita ,ki naj bo na vi?jem nivoju kot tisto , ki ga opravlja otrok v O?. Kako bi to izobra?evanje sprovedli v praksi....

 

Verjetno najlazje in hkrati u?inkovito tako, da bi v sklopu opravljanja izpita za avto, namenili par teoreti?nih ur glede prepoznavanja nevarnosti za kolesarja.

 

Saj ve?ina kolesarjev je tudi avtomobilistov.... Na starej?e in predvsem mularijo pa vplivati z izobra?evanjem (izpit), dobrimi Zgledi in konec koncev s kaznimi; verjetnost , da te policist ustavi, ko se pono?i vozis brez lu?i na kolesu, bi morala biti enaka verjetnosti da te ustavijo ?e se sredi no?i vozi? z avtom brez lu?i...

 

Ampak, ?elada... Dejstvo je da ?elada velikokrat pomaga. ?kodi pa nikoli (?e je ustrezne velikosti in pravilno zapeta).

 

In zato se mi tudi uvedba obveznega no?enja zdi korak v pravo smer.

 

Kar se ti?e rent-a koles.... Pa? bi vsak imel svojo ?elado. Ne vidim problema tukaj. Atestirana neka osnovna ?elada namenjena mestni uporabi je cenej?a kot par pija? in ve?erja v gostilni....

Napisano

Ja in to bos nosil skoz s sabo? Dej dej

boss ma popolnoma prav, naj bo obvezna za mlajse, naj si zrihtajo kolesarske steze raje.

pol bo bicikelj res propadel, ce uvajajo obvezno celado za vse.

 

Naj nosimo celade se med hojo po cesti

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja in to bos nosil skoz s sabo? Dej dej

boss ma popolnoma prav, naj bo obvezna za mlajse, naj si zrihtajo kolesarske steze raje.

pol bo bicikelj res propadel, ce uvajajo obvezno celado za vse.

 

Naj nosimo celade se med hojo po cesti

Ja in zakaj nebi mogel imeti ?elade v roki tistih par 100m do postaje bicikelj?

Napisano

Nekateri gredo naprej v slu?bo v trgovino pa na kosilo itd in da jo nosi? potem cel dan ker si se peljal z izposojenem biciklom par kilometrov?... Misli da bi uporaba izposojenih koles kar upadla. Jaz bi dal izjemo za po mestu izven pa bi lahko bila obvezna saj so tudi hitrosti ve?je zaradi hitrej?ih koles, kot pa so tile v mestih.

Napisano

Koliko je padlo/porastlo ?tevilo motoristov v zadnih letih? Pa je ?elada obvezna. (?eprav za nekatere ne vem zakaj jo nosijo, saj nimajo kaj ??itit - vsebina prazna)

 

Sploh pa v mestu je ve? mo?nosti za bli?nja sre?anja tretje vrste kot na vasi, in s tega vidika ?e ve? potrebe po ?eladah. A zdej naj pa ena koko? na poti od frizerja zapelje meni pred avto pa razma?e mo?gane po vetrobranu in jaz bom imel zarad tega travme ker kao u mestu pa ni potrebe po ?eladi.

 

Da pa se vozi v temi s pri?ganimi lu?mi, za to kolesarji ne potrebujejo dodatnega izobra?evanja, samo ?trafat jih je treba.

Dodatno izobra?evanje potrebujejo vozniki avtov, ker je ve?ina okoli tega kako se pravilno prehiteva, povsem neizobra?ena.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Koliko je padlo/porastlo ?tevilo motoristov v zadnih letih? Pa je ?elada obvezna. (?eprav za nekatere ne vem zakaj jo nosijo, saj nimajo kaj ??itit - vsebina prazna)

 

Sploh pa v mestu je ve? mo?nosti za bli?nja sre?anja tretje vrste kot na vasi, in s tega vidika ?e ve? potrebe po ?eladah. A zdej naj pa ena koko? na poti od frizerja zapelje meni pred avto pa razma?e mo?gane po vetrobranu in jaz bom imel zarad tega travme ker kao u mestu pa ni potrebe po ?eladi.

 

Da pa se vozi v temi s pri?ganimi lu?mi, za to kolesarji ne potrebujejo dodatnega izobra?evanja, samo ?trafat jih je treba.

Dodatno izobra?evanje potrebujejo vozniki avtov, ker je ve?ina okoli tega kako se pravilno prehiteva, povsem neizobra?ena.

To?no to in se povsem strinjam.... Edino kar se ti?e izobra?evanja; pa? so nekatere posebnosti, na katere bi bilo fajn da nekdo spomni oziroma vsaj prizemlji dolo?ene kolesarje in se jim pove , da nis(m)o nedotakljivi.

Napisano

Koliko je padlo/porastlo ?tevilo motoristov v zadnih letih? Pa je ?elada obvezna. (?eprav za nekatere ne vem zakaj jo nosijo, saj nimajo kaj ??itit - vsebina prazna)

 

Sploh pa v mestu je ve? mo?nosti za bli?nja sre?anja tretje vrste kot na vasi, in s tega vidika ?e ve? potrebe po ?eladah. A zdej naj pa ena koko? na poti od frizerja zapelje meni pred avto pa razma?e mo?gane po vetrobranu in jaz bom imel zarad tega travme ker kao u mestu pa ni potrebe po ?eladi.

 

Da pa se vozi v temi s pri?ganimi lu?mi, za to kolesarji ne potrebujejo dodatnega izobra?evanja, samo ?trafat jih je treba.

Dodatno izobra?evanje potrebujejo vozniki avtov, ker je ve?ina okoli tega kako se pravilno prehiteva, povsem neizobra?ena.

Ne dam ti ravno prav, nekaj od tega pa vseeno dr?i.
Napisano

Za ve?ino kolesarjev bi bolj prav pri?el asisten?ni sistem "prepoznave znakov". Da bi jim ustavil kolo pri rde?i lu?i, da bi jim dr?al smer znotraj pasu, ?e bolj pa, da bi jih na pasu obrnil v pravo smer (sploh pri kri?i??ih), da bi jim ustavil kolo pri znaku "nima? prednosti", ?e se kdo pelje po prednostni cesti,... Potem ?elada niti ne bi bila tako zelo potrebna. Pa tudi sicer sem ?e sre?al zelo veliko kolesarjev z zelo trdo glavo, tako da se mi zdi tole pretiran ukrep.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • In ti to verjameš v vse te insinuacije in nepreverjene zadeve. A če je zapisano v Demokraciji ali na Novi24 to nikakor ne pomeni, da je vse oziroma karkoli res kar tam piše. Gredo se nek revizionizem zgodovine, kjer so čakali toliko časa, da so glavni akterji, ki jih omenjaš že vsi pomrli in se ne morejo več zagovarjat.   Še malo sem nekako čakal, da vidim, da boš napisal, da so ubogi Italijani in Nemci bili tukaj na dopustu (no enega si celo našel, da se je vračal z dopusta) in da so jih nehvaležni domačini, ki so se skrivali v hostah napadli. Mogoče je bil pa 3. rajh res dobrodelna organizacija pa samo nismo tega pravilno razumeli.    Iščeš, domnevno neka sodelovanja z okupatorjem skoraj vseh, ki so nekaj pomenili v tistem času na samem začetku upora. Potem pa tišina do konca vojne, ki se tudi po tvojem ni končal s koncem vojne ampak je trajala zato, da se verjetno še koga dodatno likvidira al kako sem to prebral. Mogoče pa je bilo le zato, ker se umikajoče izdajalske enote niso želele predati partizanski armadi in so upale, da jih bodo zavezniki sprejeli z odprtimi rokami. Domobranci so s strani vlade v izgnanstvu in zaveznikov že leta 1944 dobili ponudbo naj se pridružijo partizanom in s tem dobijo amnestijo na pretekla dogajanja. Ne da jo niso izkoristili, ampak so skoraj do bridkega konca nacistične nemcije dajali prisege Hitlerju. Ne mi zdaj govorit, da zaradi komunistov, ker to bi bla pa abotnost brez primere.   Zanimivo mi je predvsem to kako spretno se izogibaš dogajanju recimo od jeseni 1941 in spomladi 1945 kot, da se tam ni dogajalo nič, da niso pobijali talcev, da niso požigali vasi, da tvoji domobranci niso pomagali pošiljali ljudi v koncentracijska taborišča. Kot, da se tam ni nič dogajalo le neki razcapanci so v hostah delali kažin.    Glej, zavezniki so priznali le partizane, za proti nacifašistično skupino in tukaj tega dejstva ne boš spremenil, tudi evropski zgodovinarji partizansko gibanje označujejo za resno silo proti Wermachtu. Tako, da tole skrajno desničarsko sranje, ki ga navajaš pač nikjer v Evropi ne bo padlo na plodna tla. Lahko se skupaj s tvojimi domobranci, pa častilci ustašev na Hrvaškem in četnikov v Srbiji, še tako naprezate, ampak dejstva o izdaji in izdajalcih bodo ostala pa če se še tako trudite.   Se pa nekaj strinjam, tudi ljudi, ki so bili pobiti na katerikoli strani si pač zaslužijo dostojen pokop in označen grob. To bi se moralo zgoditi, potem pa se mora zapreti to poglavje zgodovine, ker 99% ljudi, ki danes živijo niso imeli s tem opravka in nismo nikakor in nikjer soodgovorni za dejanja tistega časa. Nikakeršen revizionizem, obujanje domobrancev, ustašev, četnikov, nacijev pa konec koncev tudi takratnih komunistov nam dandanes res ne koristi nikakor, še manj pa nam bo v prihodnje.   Pa še zadnja zadeva, ker imaš toliko proti komunjaram - zakaj v Sloveniji nismo naredili lustracije? Tudi desnica, ki se danes razglaša protikomunistično tega ni naredila pa je imela veliko možnosti. Zato, ker je največje število komunistov, ki so to uradno bili tudi lastniki partijske knjižice s tem lustrirali same sebe. In ja še vedno je največ bivših komijev ravno v stranki, ki dela najbolj na tem, da bi se spreminjala zgodovina po njihovih želja. Zdaj pa naredi tisto matematiko, ki jo meni očitaš.
    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.