Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je treba servis naredit, pa pravi da se ga bo raje znebil :D

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ma neee, sam ?ist slu?ajno mi je u u? padu. Sej razume?.... :D

 

..to vsaka pravi, ?ist slu?ajno ja,drga? pa niti ne zasledi? tak?nih avtov a ne :hohoho:

Napisano

Gremo rentat lambota :danzoman:

Klik

 

Model tud za tepihe nima. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Model tud za tepihe nima. <_<

 

pa ve?, da ne bo 50? za tepihe dal... to ni tolk mal denarja :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

Ma neee, sam ?ist slu?ajno mi je u u? padu. Sej razume?.... :D

 

Razumem teta Ninja, use razumem :D

Sj moja sanjska punca bo tud mela GTR-a, pa nisem pleh tip :hohoho:

Sj razume?, a ne :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

mo?nost napak pri oddaji oglasa?

 

:ne vem:

 

Mah use je ok, jst sm neki zajebu :D

Se pardoniram :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Fora je da je avto coupe, na sliki notranjosti ma pa 4 stikala za ?ipe, sam E46 ma clo da se use ?ipe odprejo, medtem k na E36 tega ?e ni, pa sm mislu da je kr eno sliko notranjosti dau :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

jap pri coupeju grejo zadnja stekla dol, pa se okvirja vrat nima...

je pa tle una finta, da gre sipa avtomatski dol za par cm ko zapres vrata pol spet gor

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

je pa tle una finta, da gre sipa avtomatski dol za par cm ko zapres vrata pol spet gor

 

Jp, to ma ?e E36 coupe.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Vem, ga ma kolega, komplet M tehnik, razn ?peglov pa volana, in je lep k sam satan. Aja, pa ?e GT zavihke ma, pa ?e GTR lip pride gor. Me want :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To vse smo mi Štajerci imeli že par let pred kovidom no sedaj se je pa na na primorki in dolenjki začelo in tako zdaj cela Slovenija stoji med delovnimi konicami.... 
    • Razen kupec te Mazde.... 🥴
    • Presekam z mal drugačnim.... 🤗😊😉
    • Zimske zame ne. 
    • Zdravo prijatelji!   Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.   Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.   Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.   Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.