Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa ?e uno tribal ?portno nalepko ima. :P:rispekt:

 

Jo je tok sliku, da sm mislu, da jo bo pod dodatno opremo prodal ... :hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

grem stavt, da je edina u SLO

 

pejt, sam bo? zgubil

 

takih je kar nekaj ;)

33112_1.png

Napisano

pejt, sam bo? zgubil

 

takih je kar nekaj ;)

 

res da so redke, jih je pa kar nekaj, eno ma ?ef AS Velenje, in tista je max. ohranjena...

 

tale avto se pelje kot po ?ametu !!!!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

grem stavt, da je edina u SLO

 

Otroc. :hohoho::hohoho: Takoj zvi?am stavo.

 

 

Tak?no ima tudi en Uklopkotov sodelavec, oziroma jo je imel ne vem pa, ?e jo ima ?e. Je pa kar oreng limuzina. B)

Napisano

Otroc. :hohoho::hohoho: Takoj zvi?am stavo.

Tak?no ima tudi en Uklopkotov sodelavec, oziroma jo je imel ne vem pa, ?e jo ima ?e. Je pa kar oreng limuzina. B)

 

Glih ?tudiram ?e jo on prodaja. sam ona ni AUT. ? :unsure:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Kaj pa je to eno skpopudralo? SRAMOTA! :angry:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3218195&show=1

 

:hohoho::hohoho::hohoho: ?e bi ti vedel celotno zgodovino avta zadnjih nekaj let bi se smejal ?e cel dan. Od tega, da je en tip prvi? v ?ivljenju ?trihal avto, do turbine od enega kombija dizla, generalke narejene pomoje brez moment klju?a do intercoolerja od turbo petke ?eprav je originalen bolj?i pa ?e kak?na zanimiva ?torija bi se na?la. Dva lastnika sta bila taka maharja, potem je avto kupila ena ?enska, ki je sanjala o obnovi, ga dala naprej prijatelju. Potem je projekt padel v vodo, tip pomoje niti pla?al ni in ga ?enska (torej prej?nja lastnica) prodaja. Jaz sem pa ?e po prvem lastniku od kar avto poznamo rekel, da je avto primeren samo za dele in za papirje in uvoz drugega ter menjavo karoserije in, da ga nih?e ne bo zrihtal. Pa ?e vedno se najdejo optimisti, ki bi ga zrhitali in ga kupijo za preve? denarja. Naj ji kdo za foro ponudi 400? pa bo lahko sre?na, da ga bo kdo odpeljal. Za dele in zaradi papirjev. Potem sta uvoz in homologacija lepega in ohranjenega ma?ji ka?elj... :bravo:

 

Tole bi pasalo v sosednjo temo "tole je kar smeh" ker so notri same cvetke. <_<

"prvi lastnik"

"drugi lastnik" si je zaradi res bogokletnih projektov in ?alitev zaslu?il ban in izbris teme. :whatever:

"tretja lastnica"

"?etrti lastnik"

Napisano

Ja, jst bi se tut obrnu, pa steku ?imdalj stran od tega avta! (V?asih je bil avto ...)

 

?zmeden?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Glih ?tudiram ?e jo on prodaja. sam ona ni AUT. ? :unsure:

 

eh... ni njegova. so pa tile modeli VSI AUT.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

:hohoho::hohoho::hohoho: ?e bi ti vedel celotno zgodovino avta zadnjih nekaj let bi se smejal ?e cel dan. Od tega, da je en tip prvi? v ?ivljenju ?trihal avto, do turbine od enega kombija dizla, generalke narejene pomoje brez moment klju?a do intercoolerja od turbo petke ?eprav je originalen bolj?i pa ?e kak?na zanimiva ?torija bi se na?la. Dva lastnika sta bila taka maharja, potem je avto kupila ena ?enska, ki je sanjala o obnovi, ga dala naprej prijatelju. Potem je projekt padel v vodo, tip pomoje niti pla?al ni in ga ?enska (torej prej?nja lastnica) prodaja. Jaz sem pa ?e po prvem lastniku od kar avto poznamo rekel, da je avto primeren samo za dele in za papirje in uvoz drugega ter menjavo karoserije in, da ga nih?e ne bo zrihtal. Pa ?e vedno se najdejo optimisti, ki bi ga zrhitali in ga kupijo za preve? denarja. Naj ji kdo za foro ponudi 400? pa bo lahko sre?na, da ga bo kdo odpeljal. Za dele in zaradi papirjev. Potem sta uvoz in homologacija lepega in ohranjenega ma?ji ka?elj... :bravo:

 

Tole bi pasalo v sosednjo temo "tole je kar smeh" ker so notri same cvetke. <_<

"prvi lastnik"

"drugi lastnik" si je zaradi res bogokletnih projektov in ?alitev zaslu?il ban in izbris teme. :whatever:

"tretja lastnica"

"?etrti lastnik"

 

js sm pa glih razmi?lju kok ugodna varianta, TNX za informacije ;)

 

?e bo kdo kdaj vedu za Daihatsu Charade-ja GTti-ja al pa Mazdo 323 GTX mi nej prosim sporo?i ;)

Napisano

je pa res, da so dvojke lavfale u nulo :)

 

so ja, ?e le niso ble tko navite kot tale :jezicek:

33112_1.png

Napisano

je pa res, da so dvojke lavfale u nulo :)

 

detajl?ek :P

zanimivo da ?e vedno laufajo, ma sosed eno za v njivo, dizela?a, se mu je ?tevec 3x ?e obrnu in tudi crknu, vse je ?e ?lo v k. v?ge pa s prve tudi ?e celo zimo stoji zunaj.

no vr6 motorji niso lih hvale vredni.

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

detajl?ek :P

zanimivo da ?e vedno laufajo, ma sosed eno za v njivo, dizela?a, se mu je ?tevec 3x ?e obrnu in tudi crknu, vse je ?e ?lo v k. v?ge pa s prve tudi ?e celo zimo stoji zunaj.

no vr6 motorji niso lih hvale vredni.

 

Tut vr motorji dr?ijo, ?e so le servisirani...ker ?e gleda?, kdo je ve?inoma vozil avte s tem motorjem, mularija, in je ve?ina zgonjenih, ker servis na tem motorju ni poceni, se je avto prodal 'opravljen veliki servis' in podobno ane. Pa ve?inoma je blo to gonjeno do amena.

 

Za primer, sicer ni vr je bil abf, motor je dal skozi 306kkm, pa verjemi mi da ni bil '?paran' pa je stalno normalno v?igal, delal itd...na?alost je bila ?koljka za na odpad. Plus tega je bil ?e ?ipan in ta avto je res letel, po gpsu 230, pa ?e bi ?lo, sam mi je avtoceste zmanjkal. Govorim pa o 2.0 16v motorju z golfa 3.

 

Pa recimo jz bi z veseljem mel eno 2ko, s pb ali kr motorjem (1.8 8v ali 1.8 16v). Pa definitivno bi bil avto po izgledu rat look :D No ja tut to bo enkrat.....

s2k_sig_transition_small.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.