Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

zvok mazdinega sestaka je :rispekt::rispekt:

 

itaq...

 

http://www.mojvideo.com/video-my-ex-mx-3-v...55a6848c93a069c

 

Je pa zanimivo pri tej kubika?i met kr 6 batov. To mora bit navor tudi dosti vi?ji, kot pri 4-ih cilindrih, zvok motora pa tak al tak

 

prej sem mel mx-3 V6, zaj pa 6ko dizla :) in oba se da BP vozit do 2000 RPM ;)

 

MXa je rohnela nad 4000 RPM... 6ka pa sam ?e kadi :D

 

poleg BMWjevih R6 motorjev ima Mazdin 6ak najlep?i zvok med 6taki... pa naj si bo 1.9, 2.0 ali 2.5...

 

 

 

Mislim da je mel BMW stare 520-ke z 2,0 ?estakom in okoli 150 konji

 

tisto je R6 in ne V6 ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

adormi11 Objavil 11 Oct 2009, 10:41

Mislim da je mel BMW stare 520-ke z 2,0 ?estakom in okoli 150 konji

 

 

 

tisto je R6 in ne V6 ;)

 

JozaGulikoza Objavil 11 Oct 2009, 10:21

Ostali avtomobili so imeli v glavnem 2.5 ali 3.0 pri 6 cilindrih, ne vem ?e je sploh imel kateri 2.0?!

 

JozaGulikoza je omenjal samo 6 cilindrov, druga?e pa sem vedel da majo R6

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V6 ampak 2,0 je bila tudi maxima v novej?em ?asu pa mislim, da samo ?e Chevroletova Epica 2,0 in 2,5 v6 vse drugo so ?e samo 4 cilinder?ki tu BMW 2,0 motorji.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

adormi11 Objavil 11 Oct 2009, 10:41

Mislim da je mel BMW stare 520-ke z 2,0 ?estakom in okoli 150 konji

JozaGulikoza Objavil 11 Oct 2009, 10:21

Ostali avtomobili so imeli v glavnem 2.5 ali 3.0 pri 6 cilindrih, ne vem ?e je sploh imel kateri 2.0?!

 

JozaGulikoza je omenjal samo 6 cilindrov, druga?e pa sem vedel da majo R6

 

Mojster mazda je imela 1.8 V6, 2.0 V6 in 2.5 V6 motor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kvaliteto mazdinih v6 motorjev lahko tud jest potrdim. mel sem 1.8 res da samo okoli 1000 km, sedaj pa 2,5 ki ima ze 360k km in se vedno ne pije olja bencina pa ob lepi voznji pod 10 na relacijo okoli 8

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V 4h mesecih s Xedosko 2.0 V6 naredu 27.000km, rabla je samo benz in preeeeedla rrrrrr. Motor za vikat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e nekaj zanimivega sem se spomnil. Honda?i.Skoraj vedno morajo pod naziv avta napisati ?e VTEC.

"Honda Civic VTi VTEC"

"Honda Civic Type R VTEC"

"Honda Integra Type R VTEC"

"Honda S2000 Type R VTEC"

...

Kot, da je ta VTEC uradni naziv modela in, da so obstajali ti avti tudi brez VTECa. Po mo?nosti ?e napi?ejo VTEK, V-TEC, ViTEK itd... To je kot bi naprimer nekdo prodajal Mazdo 6 2,3 GT in obvezno napisal ?e DOHC ali pa, da bi dopisal pri prodaji RX-8 pod naziv avta "Mazda RX-8 Wankel". ?zmeden? Mislim a so obstajale RX-8 brez wankla in Civici Type R brez VTEC tehnologije? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah Simon, sej pozna? zgodbo, da so ga v osnovni ?oli vsi mikastli, pol pa je kupu Hondo al pa Bend?olo, pa je zdej "prvi" na vasi (beri glavni seljak) :blush::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj videl identi?no v ?i?ki na tehni?nih z nem?kimi tablicami :bravo::bravo:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...p;pageNumber=14

 

...to pa zgleda v ?ivo tako strupeno :bravo::bravo:

 

 

Hudi?a...sam zaradi tega avta bi pa skorej lahko zamenjal alfo.... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aampak resno me mika da bi spet preskok na kakega super posko?nega bencinarja ?el..... jeb** porabo... :aaaaa:

 

x2

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.