Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Joj kok ma ta 323c grde felgne ... jst bi take ljudi k dajo na mazdo trikrake felgne na grmadi za?gal ... :closedeyes:

 

ma trikrake felge so men grde na ?ist vsakem avtu

Napisano

Men je pa mal sme?n, da je v tej klasi (6ka), za Mazdo 170 KM ?e konkretna konju?nica (?e se ne motm drug nejmo?nej?i benz), medtem ko npr. pri Bemveju je to "skoraj" vstopna konjenica v razredu trojke! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.

 

?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.

33112_1.png

Napisano

Pa se ti zdi, da pri vseh teh omejitvah in astronomskih kaznih resni?no rabi? ve? kot takole konju?nico? 99,99% vo?nje je tolk konjev neuporabnih, da bi pa za tiste 0,01% dajal 400? ve? za registracijo pa tud ne vem, ?e se glih spla?a, da ne govorim, da je treba te dodatne konje futrat tud takrat, ko jih ne spusti? z vajeti, kar je pa ?e dodaten stro?ek. Da ne govorim pol, k rabi? star avto prodat ti ga zaradi prevelikih stro?kov vzdr?evanja noben ne kupi.

 

?e pa gre? bimmerje serije 3 gledat v oglasih bo? pa videl, da je 4/5 takih, ki imajo 130kW ali manj. Pri Mazdi se tega dejstva zavedajo, ker imajo tudi mo?nej?i motor 3.0 a v Evropi ne bi bil prodajno uspe?en zato bi meli z njim ve? stro?kov kot koristi.

 

Tu kaj bi korist imel jaz, jebesh servise.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov)

 

pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

bmw so se vedno nemski, se pravi da delajo avte za nemske razmere (in standarde + zahteve kupcev takih avtov)

 

pa se kot primer: prijateljov S500 ima pri 150km/h nekaj cez 2000 rpm...sploh ne slisis da je motor prizgan :)

 

Pozabu si povedat da je BENCINAR. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa sej sem napisal, da je S500, se razume da je bencinar, pa se V8 (3 ventile na cilinder)

 

Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ti si mel Galanta?

 

Sam sem imel sicer Lancerja, kolega pa je imel en model starej?ega Galanta kot je oglasu, in ?e 4x4, ter tista zadeva da so se tudi zadnje gume obra?ale, avto je bil pa letnik 90 ?e se nisem zmotil. Se pravi kar ima Reno sedaj je imel japonc ?e 20 let nazaj, in zgleda da so z razlogom nehali to tehnologijo v naslednje modele vgrajevati.

 

 

Pri novi ?estki bencinarju 2.5 mi je lih to v?e?, ker pade lih malo pod 130 kw, tako da sem v istem razredu kot sedaj, z mo?nej?im in ve?jim avtomobilom. :) ...to so res dobro nara?unali, pri dizlih pa je malo druga?e, mislim da je eden 103kw, drugi pa 136kw (ta nova motorja), se prav lih za lih ?ez mejo.

Napisano

Ja sej to sem hotu povedat, ker bencinarji se dajo peljat samo ze veliko obrati druga?e ne grejo nikamor(baje), ne tako kot navor samo da se vrti pa ?e tga asfalt. :D

 

Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.

 

Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. :P

 

In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.

 

:jezicek: tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature.

 

:hudicek::hudicek:

Napisano

Ma dej Iwar ga biksat no... pa kaj me?a? hru?ka pa jabolke med sabo... halo S500 ima 5,5 litrsko ma?ino s skoraj 400KM. To je ameri?ka kubatura, kjer ima ?e sam zaradi take kubature in 8 valjnika ogromno navora - ja bistveno ve? kot keterikoli 2 litrski diesel in to od 2.800-5.000 obratov ga je kar 530Nm. In ja pri tolk navora v nizkih obratih ga lahko vozi? tud tako kot recimo diesla in ga ni treba terat v obrate in posledi?no je lahko menjalnik izra?unan na dolgo.

 

Sicer pa pri porabi (13-14l/100km) kot jo ima S500 pa ?e mora neki od sebe dat, ker ?e ne je to futranje za brezveze. :P

 

In ja tvoj stavek (oziroma prvi del) ?e vedno velja za nizke kubature ...sicer pa izvoli pa poskusi z 2.0 bencinarjem in 150KM pri 2.000 obratih dat gas pa povej kolk se kej dogaja - vsaj pri mazdini ?estki bore malo. Sicer pa lahko enkrat to tud v praksi malo primerjamo med sabo ?eprav ne vem zakaj bi bencinarja matral v nizkih obratih, ?e je zasnova sama po sebi namenjena temu, da bolje deluje v vi?jih obratih kjer je tudi najve?ji navor in najve?ja mo?.

 

:jezicek: tole ni kreganje, da ne bo kdo slu?ajno spet vzrojil za brezveze, ampak je le izmenjava mnenj :jezicek:

 

ampak dubu te pa je na sarkazem :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature.

 

:hudicek::hudicek:

 

passat 2.0 TDI 170 konjev

passat 2.0 TSI 200konjev

 

prvi ma manj konjev vec navora (350:280 Nm) je pa cenejsi kot drugi (razlika dobrih 2000 eur)

 

aja razlika v porabi je dobrih 2l/100km v prid TDI-ju

 

sam tehnicne podatke navajam in nc druzga :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ampak dubu te pa je na sarkazem :hohoho:

 

sarkazen je bil predzadnji post, zadnji je bil pa kr neki :harhar: Kot bi primerjal Audi R10 TDi proti Audi R8 :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

ufff moja je bila ene tolk udarjena ampak samo spredi pa smo nara?unali z novim deli in delom cca 7k?. Tale je pobutana vsepovsod samo na levi strani ne in je vredna glih toliko kolikor so vredni rabljeni deli, ki so ?e celi. Definitivno pa nikoli toliko kot ta ho?e zanjo.

 

da tole popravi? in po?triha? po moje rabi? z veliko izbnajdljivosti ene 4-5k? tko, da moj nasvet je "roke stran"

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Letos bom delal frcado in s tem pridobil dve dodatni sobi (2x 25m2) in imam namen v vsako sobo zmontirati tudi klimo. Pogoj je da ima wifi modul, ter  opcijo hlajenje/gretje (naceloma imajo to sedaj ze vse). Gledam pa predvsem neko cenovno ugodno opcijo v rangu 400-500€, ker ne mislim dajati +1k za eno sobo. Vem da je mitsubishi bog in batina med klimami in jo imam v dnevni sobi, vendar je najcenejsi model takoj cez jurja. Nekako mi je v uci padel kitajc hisense pa me zanima ali ima kdo od vas kaksne izkusnje s to znamko :). Vox, tesla, gree sem bolj kot ne slisal samo negativne komentarje.   Tale Hisense komplet (nov) dobim recimo za 400€ (3.5 KW)    
    • Ja, oba sta OK, razlika od 4.000 obratov naprej (pri G165 moč ni zablokirana) ... 
    • Nafta, benz je v Slo vec ali manj iz istega rezervoarja oz skladisca to je jasno. Super q, max, ne vem se kaj vse je isto sranje samo eni majo bolj kreativen marketing...   Tankam pa samo na petrolu, prej nafto pol benz zdej lpg iz enega samega razloga - njihove aplikacije. Prides slikas natankas gres! Nobenih vrst, nobenih cakanj ljudi ki izpolnjujejo loto, poloznice, cike...   Se posebej na mopedu, noti rokavic ni treba dol dat, niti z motorja iti... To je res svetovna zadeva, enako za pralnico, tud kavo notri...   Majo pa zaenkrat se velik minus....qr koda za benz, kavo. Pranje, marsikaj ampak ko je treba scat hocejo met pa plasticno petrol kartico, ki je nihce vec ne uporablja.....pa skocis cez rampo...jbg. sem petrol klub clan, mam zastonj, pa ne morem not. Samo za skret bi rabil fizicno kartico medtem ko imajo celotno poslovanje brezžično
    • Ti si bil v prejšnjem življenju totengrobar?
    • Glede na merjenje lulčkov določenih egoistov na tem svetu bo zelo verjetno naftica zelo poskočila... Una ameriška opica ne ve več kako bi se kratkočasila, izraelski hitler bo se v kako drzavico poslal ognjemet, iran bo pa presekal nafto....nafte ne bo, cena gor.   Vazno da se orozje prodaja...   Se malo pa bomo spet prjatli z Rusi
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.