Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ker je na tak na?in avto nekako obnovljen (ne mislim zdej na to, da se rjo zakrije, ?e je rja se jo pa? more odstranit in ne zakrit).

 

hmmm a misli?... ve?ina novej?ih avtomobilov ima kovinsko ali mineralno nbarvo, ki je nato ?e lakirana tako, da neke hude obledelosti tudi ?ez 10 in ve? let ne bi smelo biti. ?e je avto normalno vzdr?evan farbanje ni nikoli potrebno dokler avto ni zbit. :ne vem: OK, vzamem v zakup, da je lastniku ?la prvotna barva na jetra in ga je vsaki? razburilo, ko je pogledal svoj avto :blush:

 

Pa ?e na plin je

33112_1.png

Napisano

Da mal Uklopkota podra?im :hohoho::lol:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4379949&show=1

 

..ok s ceno pretirava na polno, jest bi mu dal max 11t eur :jezicek:

 

?pegli :vskalo::vskalo::vskalo: ziher je prej imel golfa - pa gume in feltne so ?udno majhne (zimski paket?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Upam da je na ?peglih samo plastika ?ez, in to rukne? dol....feltne pa no ja no. Se je ta prodajala ?e pred ?asom, je iz uvoza.

Napisano

Nehi k s takimi linki ne dra?i? samo njega. :blush:

 

tista k je bla,...s TAROX 6 batnimi za 8900e

ce vlozis se 6000e v njo (Tok ko stane ta MPS)

dobis twin turbo pa plin. <_<

PA RWD in superior handling

Napisano

tista k je bla,...s TAROX 6 batnimi za 8900e

ce vlozis se 6000e v njo (Tok ko stane ta MPS)

dobis twin turbo pa plin. <_<

PA RWD in superior handling

 

Pomoje ?e pride? do tipa z 12.000? da lahko odpelje? avto. In pomoje stock 3MPS ravno prav zadaj RX-8 obenem pa itak manj pije ob normalni vo?nji. Pa ?emu twin turbo? Ne poznam turbo kitov za RX-8 in res mi ni jasno. :blush:

Predvsem ker je Nordschleife podoben kak?ni navadni gorski cesti z vsemi tistimi spremembami vi?ine, razli?nimi ovinki.... ?eprav realno sta Megane R26 in Focus RS hitrej?a ampak je pa zato Mazda pomoje najbolj user friendly in uglajeni sleeper (5 vrat, ketna namesto jermena, najbr? nasploh bolj vzdr?ljiv avto, pa ?eprav ni toliko po?asnej?a...). No pa izra?unal sem si, da zavarovanje za katerikoli izmed teh avtov ne pride ni? dra?je kot za Cliota je pa res, da je vzdr?evanje (gume, veliki servis pri Focusu in Meganu) dra?je. :blush:
Napisano

Pomoje ?e pride? do tipa z 12.000? da lahko odpelje? avto. In pomoje stock 3MPS ravno prav zadaj RX-8 obenem pa itak manj pije ob normalni vo?nji. Pa ?emu twin turbo? Ne poznam turbo kitov za RX-8 in res mi ni jasno. :blush:

Predvsem ker je Nordschleife podoben kak?ni navadni gorski cesti z vsemi tistimi spremembami vi?ine, razli?nimi ovinki.... ?eprav realno sta Megane R26 in Focus RS hitrej?a ampak je pa zato Mazda pomoje najbolj user friendly in uglajeni sleeper (5 vrat, ketna namesto jermena, najbr? nasploh bolj vzdr?ljiv avto, pa ?eprav ni toliko po?asnej?a...). No pa izra?unal sem si, da zavarovanje za katerikoli izmed teh avtov ne pride ni? dra?je kot za Cliota je pa res, da je vzdr?evanje (gume, veliki servis pri Focusu in Meganu) dra?je. :blush:

 

kaj pa ?e da? v primerjavo ?e kajga STI-ja? :P

Napisano

kaj pa ?e da? v primerjavo ?e kajga STI-ja? :P

 

:harhar:

 

?e zdaj ne verjame?? 4x4 je zakon za ?tart in ovinke, ko se enkrat pelje? 100 ali ve? pa povzro?a nepotrebne izgube, ?e gremo v ravni ?rti. V ovinkih seveda ni primerjave, sploh sta STI in Evo izven te lige. Skoraj bi primerjal MX-5 s tvojo 323F. ;)

 

Lahko pa pogledamo en lu?ten dvoboj zelo, 3MPS vs 6MPS vs Focus RS mk1 vs Megane R26 vs RX8 231hp. Velika mo? Mazde 3 in manj izgub kot pri 6ki ji je kar v prid. Seveda pa kot sem rekel, na progi se vidi (?isto spodaj so uradni ?asi), da avto vseeno ni nastavljen tako ?portno R26 ali Focus RS, je pa zelo blizu. RX-8 in 6ka sta tu za primerjavo, pravi tekmeci so samo trije, vsi s prednjim pogonom

 

 

Izmed vseh teh avtov pa je 3ka pomoje ?e najcenej?a za vzdr?evati, dokler seveda ne gre kaj izrednega. A je dost argumentov? ;)

Napisano

kaj pa ?e da? v primerjavo ?e kajga STI-ja? :P

 

Tole pa ni ?ist ista liga vseen :blush:

33112_1.png

Napisano

:harhar:

 

?e zdaj ne verjame?? 4x4 je zakon za ?tart in ovinke, ko se enkrat pelje? 100 ali ve? pa povzro?a nepotrebne izgube, ?e gremo v ravni ?rti. V ovinkih seveda ni primerjave, sploh sta STI in Evo izven te lige. Skoraj bi primerjal MX-5 s tvojo 323F. ;)

 

Lahko pa pogledamo en lu?ten dvoboj zelo, 3MPS vs 6MPS vs Focus RS mk1 vs Megane R26 vs RX8 231hp. Velika mo? Mazde 3 in manj izgub kot pri 6ki ji je kar v prid. Seveda pa kot sem rekel, na progi se vidi (?isto spodaj so uradni ?asi), da avto vseeno ni nastavljen tako ?portno R26 ali Focus RS, je pa zelo blizu. RX-8 in 6ka sta tu za primerjavo, pravi tekmeci so samo trije, vsi s prednjim pogonom

Izmed vseh teh avtov pa je 3ka pomoje ?e najcenej?a za vzdr?evati, dokler seveda ne gre kaj izrednega. A je dost argumentov? ;)

 

Zakon stran! :bravo:

 

Sicer sm mel v mislih tanovga STI-ja, ker je HB verzija isto kot 3-jka ;)

 

me pa zanima kok bi se kej obnesu takle drag :hudicek:

Napisano

Zakon stran! :bravo:

 

Sicer sm mel v mislih tanovga STI-ja, ker je HB verzija isto kot 3-jka ;)

 

me pa zanima kok bi se kej obnesu takle drag :hudicek:

 

Ti glej tole MX6 vs Civic EG6. ;)

 

Aha torej bi rad Mazda 3 MPS vs Impreza WRX letnik 2008 z 230hp?

Mogo?e proti 250hp verziji?

?ment, ?e ima pa Impreza 50 konjev ve?, potem pa res pusti zadaj Mazdo. Prej pa ne. :harhar:

 

Pa ?e MPS3 vs MPS6. Oba isto konjev in se to?no vidi, da med vo?njo naravnost 4x4 samo pobira konje. ;)

In dejstvo, da manj konjev pri RX-8 dejansko pomeni, slab?e perfomanse proti MPS3.

 

Seveda so to samo ?tevilke, dosti je odvisno od (ne)sposobnosti ?oferja, obenem so to podatki za serijske avtomobile. ?e kaj?

Napisano

ne da se mi vseh linkov klikat. sorry. prevec :D

 

as far as i know, 3MPS odnese RX8 na ravni crti, kaj se pa na ovinku zgodi je pa druga zgodba

Napisano

ne da se mi vseh linkov klikat. sorry. prevec :D

 

as far as i know, 3MPS odnese RX8 na ravni crti, kaj se pa na ovinku zgodi je pa druga zgodba

 

Sem ?el malo brskati...

3 MPS-------------RX8

Top Gear

1'32"00-------------1'31"80

Auto Zeitung

1'47"50-------------1'47"20

Tsukuba

1'10"27-------------1'09"78

Hockenheim short

1'19"60-------------1'19"60

Sachsenring

1'47"25-------------1'47"80

Laguna Seca (offical Mazda course btw ;) )

1:50.38-------------1:50.42

Virginia International Raceway

3:16.00-------------3:16.70

Oschersleben

1'52"34-------------1'56"14 (??)

 

 

Na kratko... Razlika je minimalna, je pa MPSka bolj pro?na (in ima celo ve?jo kon?no) kar pomeni, da v ovinku je RX-8 res malo hitrej?a ampak kaj kmalu jo spet MPS dohiti. ;) Za pogledat to rabi? samo tole klikniti, da vidi? v ?em je fora.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Men nikoli ni jasno, kako vedno nekateri tulijo (tudi tokrat je enako), da je aktualna vlada vedno najslabša v zgodovini Slovenije. To pač enostavno ne more bit res oziroma je lahko le v primeru, da ima tak osebek izredno kratek spomin, ki mu ne seže več kot nekaj sezon nazaj. Taki volilci so najbolj nevarni, ker se ne učijo iz preteklih dejanj, da bi preprečil napake v prihodnje. Zato imamo vedno enake natege in obljube enkrat z ene drugič z druge strani. Razlika je le v tem, da tak levi volilec graja rešitve, ki pridejo z desne strani in hkrati hvali, ko pride enaka rešitev z leve strani. Seveda obratno je popolnoma enako, desni volivec se zgraža nad idejo levih in hvali enako idejo, ki mu jo oznani njegov desni precednik.       Napake v zadnjem stavku soo namerne in namenjene lažjemu razumevanu.
    • Na sem našel še en star video na to temo  
    • 1.) poleti je nekoliko daljša kot z letnimi in precej krajša kot z zimskimi 2.) v suhih razmerah pozimi je daljša kot z letnimi in krajša kot z zimskimi 3.) v zelo mokrih razmerah je pozimi nekoliko krajša kot z zimskimi in precej krajša kot z letnimi  3.) v snežnih razmerah pozimi je enormno boljša od letnih in slabša od zimskih   Torej kdor ne dela veliko kilometrov in ne rabi it z avtom ven v vsakih razmerah, ter ne vozi po zasneženih klancih je to čist dober kompromis.
    • Če greš iskati v preteklost kaj je kdo od politikov rekel, naletiš na same nebuloze in neskladja. A oni so kot zlate ribice, vse pozabijo. Volilci pa še prej...   Katerakoli stran je že, vse imajo eno stvar skupno. Kako tisti trenutek na oblasti največ za sebe nakrasti in nagrabiti.
    • Jaz sem imel Astro K dizel 136km. Se je tudi dobro peljala. V bistvu je imela odlično podvozje in razmerje udobje/performance.    Zdaj sem se pač odločil za japonca, ker mi ni za vozit 1.2 mlinčke katerih vprašaj je koliko časa bodo delali.    Saj z sport tipko je tudi performance tega motorja ok.  Jasno pa je bil tisti dizel odličen v pospeških in porabi.  Ma nima veze. Je drugače tale japonc ok.    Le še vedno me moti razlika v barvi avta pa plastike nad lučmi (del odbijača) ker je pač prevelika razlika.    Pri oplu tega ni bilo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.