Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ja, to sem jaz prodal en mesec nazaj za drobi?ek... Zdej zgleda da jo ta "tanovi" lastnik prodaja naprej... je pa la? tisto, da je bila skozi vo?ena po obali (prvi lastnik je namre? doma pr mariboru, jaz v cerknici, zdaj pa je v kr?kem se mi zdi). Sam sveti pa se :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dons u Kopru sm govoru z enmu gospodu, ki je v?asih vozu rally in ma doma eno dirkalno 323F GT bele barve, ki ma atest za dirkalno vozilo, proda jo pa za 4k?. Sm kr prebliske dobivu po glavi :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dons u Kopru sm govoru z enmu gospodu, ki je v?asih vozu rally in ma doma eno dirkalno 323F GT bele barve, ki ma atest za dirkalno vozilo, proda jo pa za 4k?. Sm kr prebliske dobivu po glavi :aaaaa:

 

A je ni ?e prodal.

Ta avto bi ti moral videt, zgleda kot kletka za opice, sam je pa petarda. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je ni ?e prodal.

Ta avto bi ti moral videt, zgleda kot kletka za opice, sam je pa petarda. :D

 

baje da res, sm mu reku da mi nej kake slike po?lje, pa da se nej kej na forumu javi :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je ni ?e prodal.

Ta avto bi ti moral videt, zgleda kot kletka za opice, sam je pa petarda. :D

 

To sm skoraj prepri?an da je tista, ki je bila dolgo (morda je ?e) pri Poga?arju na Vrhpolu parkirana! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj taki dirkalniki z rollcageom so po svoje kletke za opice. :P

 

Jures, nekaj zanimivega. ?koda ker ni 170hp verzija. Za neznalce, tole je VR6 z enim cilindrom odrezanim stran, 10V :huh: pa ketno ima. Ni raketa ampak

:rispekt:

 

odbito

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa so kranceljni (Jurc bi reku ?tajerski Stajling), zanimiva je slika, ko ima uzigneno zadnjo havbo in notr tv! :P:whatever:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4788724&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa so kranceljni (Jurc bi reku ?tajerski Stajling), zanimiva je slika, ko ima uzigneno zadnjo havbo in notr tv! :P:whatever:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4788724&show=1

 

To ima navigacijo za onega zadaj

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi si ?e kdaj omislu Renoja, bi si verjetno tegale;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4996164&show=1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za tele USA modele nisem sli?al ni? dobrega, kot je Symon napisal, + te?ave s konektorji ker so druga?ni od EU modelov, baje tudi nekaj s homolomo samo ne vem kako imaji potem SLO tablice, so pa USA cenej?i na avto netu kot EU modeli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cepec. Daj povej kaj ima ta avto Renaultovega?

 

Pa tale je USA verzija, navadne bremze, jajca. :harhar:

 

Ja ne vem, ?lahtnika sta ?e ne drugo! :P

 

Je pa lep avto, edino automatski menjalnik mi ne bi bil ok. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

USA modeli imajo nekaj slab?ih delov, druga?ne konektorje, lu?i. Zabavno je ko pride? v ovinek 90 in te sam Bogec re?i, ker ne dojame?, da gre? 90 mph (prijateljeva izku?nja, ko ga je dobil za en dan). :hohoho:

Na?eloma so iz USA uvo?eni avti vsi bili nekaj butnjeni itd, tam ni? vredni, uvo?eni sem, sestavljeni in prodani naprej z dobi?kom. Sem govoril s Krulcom je rekel, potem pa prijokajo ker nimajo pravih lu?i (parabole), ker nimajo airbagov itd... :vskalo: Biznis pa?. :danzoman: Zdaj od kar je nov davek na uvoz (na CO2) se jim k sre?i ne spla?a ve? uva?ati teh zverin. Za M3 E46 naprimer je davka nekaj ?ez 30% vrednosti avta tako, da ?e en dobi? avto pol ceneje (z prevozom in homologacijo vred), se ne spla?a. In ve?inoma se ne da ?muglati z ceno avta ker niso neumni, preverijo tr?no vrednost, eurotax vrednost itd... Tako, da davek bo na realno vrednost, ne na uno na papirju. Un moder je pa ?e "na?" model, se vidi na bremzah. lepa barva sicer.

 

 

Labi rispekt, da ga pozna?. :bravo:

 

 

Jo?a, da ti takoj povem, Clarkson je sicer izjavil, da je to od Renaulta motor, v resnici je kontra, Espace je imel od 350Z motor. B) ?vohnej?ega sicer. 350Z je kar ?istokrven Japonc, za spremembo od kake Micre ali nasploh kakega v UK izdelanega "Japonca".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ne vem, ?lahtnika sta ?e ne drugo! :P

 

Je pa lep avto, edino automatski menjalnik mi ne bi bil ok. :ne vem:

 

Probaj 1X, verjemi bo? spremenil mnenje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jo?a, da ti takoj povem, Clarkson je sicer izjavil, da je to od Renaulta motor, v resnici je kontra, Espace je imel od 350Z motor. B) ?vohnej?ega sicer. 350Z je kar ?istokrven Japonc, za spremembo od kake Micre ali nasploh kakega v UK izdelanega "Japonca".

 

Se pravi da Renault edino dobr dela z Japonskim motorjem :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

USA modeli imajo nekaj slab?ih delov, druga?ne konektorje, lu?i. Zabavno je ko pride? v ovinek 90 in te sam Bogec re?i, ker ne dojame?, da gre? 90 mph (prijateljeva izku?nja, ko ga je dobil za en dan). :hohoho:

Na?eloma so iz USA uvo?eni avti vsi bili nekaj butnjeni itd, tam ni? vredni, uvo?eni sem, sestavljeni in prodani naprej z dobi?kom. Sem govoril s Krulcom je rekel, potem pa prijokajo ker nimajo pravih lu?i (parabole), ker nimajo airbagov itd... :vskalo: Biznis pa?. :danzoman: Zdaj od kar je nov davek na uvoz (na CO2) se jim k sre?i ne spla?a ve? uva?ati teh zverin. Za M3 E46 naprimer je davka nekaj ?ez 30% vrednosti avta tako, da ?e en dobi? avto pol ceneje (z prevozom in homologacijo vred), se ne spla?a. In ve?inoma se ne da ?muglati z ceno avta ker niso neumni, preverijo tr?no vrednost, eurotax vrednost itd... Tako, da davek bo na realno vrednost, ne na uno na papirju. Un moder je pa ?e "na?" model, se vidi na bremzah. lepa barva sicer.

Labi rispekt, da ga pozna?. :bravo:

Jo?a, da ti takoj povem, Clarkson je sicer izjavil, da je to od Renaulta motor, v resnici je kontra, Espace je imel od 350Z motor. B) ?vohnej?ega sicer. 350Z je kar ?istokrven Japonc, za spremembo od kake Micre ali nasploh kakega v UK izdelanega "Japonca".

 

Ne Espace, ampak Vel Satis ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.