Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V snegu je RWD ?e vedno le RWD, pa naj bo BMW, Mercedez ali pa "stabilna" RX8. ?e se zakoplje? si pri vseh v riti, in ?e se bo? peljal ?ez ovinek malo narobe/prehitro bo? z vsakim oddriftal (?e bo? imel sre?o, ?e ne pa gre? v graben). LSD in elektronika seveda pomagata, ampak kot sem napisal, da bi pri?akoval neke blazne razlike pa ni.

 

Ja, za sneg to ni. Mislil sem bolj za nezimske razmere.

 

Tej 6-ki kupec ?e malo zni?a ceno in zna imet avto za kar nekaj let vo?nje brez nev?e?nosti;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7853022&show=1

 

Lepo ohranjen, ampak nobene opreme pa ?e letnik ga malo j*be. Pa ?e bencinarjev se klasi?en Slovencelj izogiba. 120KM Mazge pa sploh (beri: jepre?voh).

Napisano

Cena pada :ninja:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=785529...5%201.6i%20Base

A grejo 195/65 zimaki gor?

 

?e se ne motim, se nekaj ve o tem avtu..?e misli? gledat it, prej povpra?aj zazo-ta na privat, ?e je slu?ajno to ta 'poznana' rumenka :prstgor:

 

dimenzije bojo pa taprave 195/50/15 in 185/60/14..razen ?e homologira? kaj druzga, ampak sta to pomoje ?e najcenej varjanti..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Una s hardtopom je pomoje ta ki je mela engine swap (prej?nji umrl, zakaj - ne vem). Vsaj cena se spu??a na realno raven. Velik plus je hardtop (ravno ta je bil pri tej "poznani" torej zaribani, zato je verjetno ta ta) ?eprav sam bi ga po?trihal na ?rno (nisem pa zih gloss ali mat). B)

 

Za drugo pa ja, poglej na netu kateri lastnik je in je problem re?en.

Napisano

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Lotus Elan

zanimiu avto?ok, sam me pa zanima kaj je ?lovk po?ev da ma tkole po?eno ?ipo :ne vem:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Lotus Elan

zanimiu avto?ok, sam me pa zanima kaj je ?lovk po?ev da ma tkole po?eno ?ipo :ne vem:

 

 

kokr je spredi hud je uzadi katastrofa :blink:

Napisano

Lotus Elan

zanimiu avto?ok, sam me pa zanima kaj je ?lovk po?ev da ma tkole po?eno ?ipo :ne vem:

 

To je pomoje KIA Elan

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To je pomoje KIA Elan

 

Popolnoma prav ima? - notri je kijin 1.8 motor brez turba s 151KM medtem, ko je original Lotus Elan imel 162KM 1.6 litrski turbo iz Isuzuja. Pred leti, ko sem ?e imel KIO sem si ga na KIA servisu ku?ar ogledal od vsepovsod. Je pa to tipi?na direktna konkurenca Miati al pa recimo Barchetti.

 

Je pa kia redkej?i avto kot je lotus tako, da kdor ho?e met ekskluzivo je tole pravi nakup. :harhar:

33112_1.png

Napisano

Popolnoma prav ima? - notri je kijin 1.8 motor brez turba s 151KM medtem, ko je original Lotus Elan imel 162KM 1.6 litrski turbo iz Isuzuja. Pred leti, ko sem ?e imel KIO sem si ga na KIA servisu ku?ar ogledal od vsepovsod. Je pa to tipi?na direktna konkurenca Miati al pa recimo Barchetti.

 

Je pa kia redkej?i avto kot je lotus tako, da kdor ho?e met ekskluzivo je tole pravi nakup. :harhar:

 

Po vetru v laseh je ?e konkurenca ampak po namestitvi motorja pa? Pogon je sigurno zadaj motor pa verjetno v sredini kot MR2 in MGF

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po vetru v laseh je ?e konkurenca ampak po namestitvi motorja pa? Pogon je sigurno zadaj motor pa verjetno v sredini kot MR2 in MGF

 

motor je ?isto v redu name??en spredaj ?al ti pa verjetno pogon ne bo ustrezal, ker je tudi FWD.... to je bil mislim da edini Lotus s FWD, Kia je pa samo licenco kupila, ko je Lotus nehal izdelovat zadevo nekje sredi devedesetih let.

33112_1.png

Napisano

Malo slaba konkurenca od Kie torej? ?eprav... ?e da? pa ?portni kolektor pa naredi? generalko pa verjetno prehiti vse na cesti? :ne vem:

 

:bravo:

 

se vidi, da je v tebe naselil ?e pravi duh Honda?a :D

 

To je bilo tisto obdobje, ko je Mazda Miato ven prvlekla in je bila prodajni boom pol so pa vsi hoteli svojo skled?ko prtaknt. Lotus je ugotovil, da cenovno bi ?e lahko konkoriral z nekim FWD roadsterjem s turbo mlin?kom ampak ?al v praksi pravega odziva kupcev ni bilo. Kia je pa hotela image firme izbolj?at in je takrat kupila kompletno vse pravice do Elana, ki pa je bil ravno tako prodajni fijasko in takrat dokon?ni udarec ter bankrot fabrke. K sre?i je takrat Hyundai kupil 51% dele? v KIA in s tem postal ve?inski lastnik ter prepre?il potop in ukinitev znamke. Se pa to danes vidi, da je bila ena bolj?ih potez s strani Hyundaia, ki obema korejskima proizvajalcema omogo?a dejansko ob?utno vlogo v avtomobilski industriji.

 

Druga?e je pa zelo zanimivo, da se kej dosti tele managerji v avto industriji ne nau?ijo iz napak drugih. Recimo v zadnjem ?asu je tak izlet v neznano naredil Renault z Windom, ki je ravno tako prodajna neuspe?nica. Pa kako jim ni jasno, da ljudje ?e tako te?ko kupijo malega FWD roadsterja sploh, ?e ga da ven fabrka, ki na tem podro?ju ravno nima renomeja :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Druga?e je pa zelo zanimivo, da se kej dosti tele managerji v avto industriji ne nau?ijo iz napak drugih. Recimo v zadnjem ?asu je tak izlet v neznano naredil Renault z Windom, ki je ravno tako prodajna neuspe?nica. Pa kako jim ni jasno, da ljudje ?e tako te?ko kupijo malega FWD roadsterja sploh, ?e ga da ven fabrka, ki na tem podro?ju ravno nima renomeja :hudicek:

 

V?asih s kak?nim modelom vsaka firma brcne v temo. Sploh tiste, ki bi ?elele biti malekost druga?ne in inovativne. Recimo Audiju in BMW-ju se to ne more zgodit, ker venomer gonita ena in isto (no, BMW-ju se celo je, ko so mno?i?no popljuvali Chrisa Bangla - zdaj so se ga pa o?itno navadili). Ko se npr. Alfa trudi igrat ?e na 3-tji in?trument, prva dva ?e zmeraj pobrenkavata evergreene na kitari. Dr?ita se preverjenih konceptov, kar pa? pali, ker ljudje ne marajo sprememb. Zveste "fane" bo? najbolj osre?il, ?e jim bo? ponudil to, kar je ?e poznano kot pa nekaj novega, na kar niso navajeni. Jaz sem v skupini, ki mi ?tance (ala Audi) nikoli ne bodo v?e?. So oblikovno zanimivi modeli, ampak ko vidi? enega, ve? kak?ni so ostali, ima ga milijon ljudi, ker je pa? ljudski avto in po?asi ti za?ne presedat. Mercedes se mi tudi zdi... zeh. No, razen ene neprodajne uspe?nice: R! Imel je celo lepo armaturno plo??o brez nekih ve?jih lesenih zaplat in nepotrebnega ki?a, ki cel avto naredijo kot da bi pri?el k svojem staremu dedku v antikvariat. In ni res, da so si okusi razli?ni. Okusi so si na?eloma zelo podobni. Le nekaj nas je, ki imamo druga?nega :D

Napisano

V?asih s kak?nim modelom vsaka firma brcne v temo. Sploh tiste, ki bi ?elele biti malekost druga?ne in inovativne. Recimo Audiju in BMW-ju se to ne more zgodit, ker venomer gonita ena in isto (no, BMW-ju se celo je, ko so mno?i?no popljuvali Chrisa Bangla - zdaj so se ga pa o?itno navadili). Ko se npr. Alfa trudi igrat ?e na 3-tji in?trument, prva dva ?e zmeraj pobrenkavata evergreene na kitari. Dr?ita se preverjenih konceptov, kar pa? pali, ker ljudje ne marajo sprememb. Zveste "fane" bo? najbolj osre?il, ?e jim bo? ponudil to, kar je ?e poznano kot pa nekaj novega, na kar niso navajeni. Jaz sem v skupini, ki mi ?tance (ala Audi) nikoli ne bodo v?e?. So oblikovno zanimivi modeli, ampak ko vidi? enega, ve? kak?ni so ostali, ima ga milijon ljudi, ker je pa? ljudski avto in po?asi ti za?ne presedat. Mercedes se mi tudi zdi... zeh. No, razen ene neprodajne uspe?nice: R! Imel je celo lepo armaturno plo??o brez nekih ve?jih lesenih zaplat in nepotrebnega ki?a, ki cel avto naredijo kot da bi pri?el k svojem staremu dedku v antikvariat. In ni res, da so si okusi razli?ni. Okusi so si na?eloma zelo podobni. Le nekaj nas je, ki imamo druga?nega :D

 

Tudi audi se v?asih ope?e recimo A2

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.