Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

No ja ?e vseeno je 2,0 in ima nekaj navora, za divjati pa res ni. Imamo doma Zafiro, ki ima ob toni in pol tudi le 100 konjev, ne pospe?uje kot RS ampak notri lahko nalo?i? pa ful pa se ne pozna. Isto je pri Insignii. Mogo?e ta?voh tudi ne zgori tako hitro kot je tem avtom v navadi.  :P 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto. 

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto.

A misli? tisto od Pristavca?

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri.

Ja sej to, najbolj ?alostno pa je, da to ti?ijo v te?ke krave od Mondeota
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A misli? tisto od Pristavca?

Ja njegova, za tist denar je bila zakon. Sicer mu je potem pri kar visoki hitrosti spustila zavorna cev ampak zdaj je spet OK. Pa ?e malo ve? konjev ima ?e.  :lol:

 

EDIT: V Fiesti pa z 1,6 turbino in injektorji more tisti 1,0 ?e fajn it.  :bravo: Pa ?e ?e gre u k***c ma?ina jih je dovolj, je najbolj prodajana motorna razli?ica pri Fordu (Fiesta, Focus, C Max, pa ?e kaj sem pozabil gotovo). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri teh pocenskih replikah so res sam okrasni, mam sam ene podobne. Original feltne so pa ponavadi trodelne in se lahko 'sestavlajo' z razli?nimi dimenzijami ?irin in ETja, cena seveda temu primerna :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10806343&show=1&avto=

 

 

Ve? nas ve, ve? mam mo?nosti :)

 

 

 

Jaz bi tut rekel da so eno-delna plati??a in so tisti "?raufki" res samo za izgled. kakorkoli men so hude :)

Vsekakor so mi enodelne bol?, pa? nekaj iz treh sestavnih delov ne bo konstrukcijsko isto mo?no kot nekaj iz enega.IMO

 

 

lp,F

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.