Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Za moj okus ne ravno posre?en zadnji spojler na telem 350Z-ju, kaj ho?e pa v opombah povedat glede porabe 7L/100 prevo?enih pa nisem ?isto dojel, verjetno v smislu da je potro?nja ekvivalentna v ? kot da bi pil 7 litrov Benza! :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5959016&show=1

 

Ameri?ki model, pa ena fotka pri Krulcu v Morav?ah.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj sem ?e za?el gledat :unsure:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5991632&show=1 da pa? ni lih obi?na ki?ta :ne vem:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5608978&show=1 tole je pa :jupiii: sicer sem vozil dizla ampak...pocket rocket :jupiii:

 

Zakaj ?e menjuje? avto?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj ?e menjuje? avto?

 

Prvo je bilo zaradi nekega biznisa kateri je za nekaj ?asa v vodo padel :(

Drugo kot drugo, letos grem verjetno (?e bo kaj ugodnega, in ?e mi odobrijo kredo), na svoje.

Tretje kot tretje....imam 90% mestne vo?nje in avto pije cca. 9 litrov pa ?e mo?an je, sploh za mesto preve?, pa ?e hitro vozim, prehitro...samo mogo?e se malo ?udno sli?i, 130 km/h mi pa ni feeling peljati tako mo?en avto...potem je brezveze da ga imam.....tako kot ?e od nekdaj ne ?ekam folka ki ima ?e 1x-2x ve? konjev in jih 1/2 nikoli ne izkoristi....jest ?e zdej ne vem v ?em je fora? :glare:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj takih je najve?. Malo je takih, ki vse konje izkoristijo (pa magar kdaj na prazni AC ali pa kakem dirkali??u). Je pa v ve?ini primerov za nekoga iz mesta res nesmisel velik in potraten avto. Zato grejo na japonskem Kei-cars avti v promet. Pri nas pa "premium SUVji" za 500 metrov otroka do vrtca in dva kilometra stran v slu?bo. Seveda dizel ker malo pije. :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sej, zato ma? pa? 1.6 miato in je fajn :D

 

V bistvu res nekako tako. Japon?ki imajo naprimer Suzukija Cappucino ravno zaradi tega. :D Tudi evropski parlament bi lahko standardiziral kak tak razred po celi EU (z manj?imi davki ob nakupu, cenej?o registracijo...) in sem prepri?an, da bi marsikatera znamka zagrabila in naredila kake uspe?ne modele ?eprav je sli?ati sme?no. Dacia so tut "jajca" in jim gre zelo dobro ravno zaradi svoje enostavnosti in cene.

 

PS: spremeni si tip avtomobila. :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas je ?e vedno popularno da ve?ji je avto bolj?i je....sploh v mestih....ker je ogromno suv-ov po LJ.

Potem pa ?e gledam tele manj?e ki?tice...ne vem MINI mi je padel v o?i, seveda ga nebi v SLO kupil, ker v ITA se isti primerki ?e okoli 5000 eur in pride? ceneje ?ez tudi z uvozom. Vsaj jur?ka. Bi imel pa tak avto, da se malo bolj konkretno tudi kam zapelje? :) ?eprav se tudi da s kak?nimi piki pokiji haha. ...no pa tudi za spremembo mi gre....no sej na koncu lahko da bo ostalo kot je...ker pod ceno prodajat...pa nima smisla...tolk pa ne te?e voda v grlo....zaenkrat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam bolj 1.6 bencin (vidim da ima istega kot bmw), da je pa dizl Mazdin pa nisem vedel :)

Itak pa ?e bi ?e bi vzel vsaj opremo od S-a, ker je dosti lep?a notranjost...?eprav pri nas ni neki izbire...sem se pa ?e vozil tudi v 1.6 bencinarju, ta ?vohnej?im, in z osnovno opremo, mi ni blo v?e?....?ist drug avto.

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=212989351 tale takoj ?ez mejo, sam k.... k je ?ist obi?na oprema.

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=214243239 tole mi je pa ?e mal nizka cena, bergamo pa tudi ni kaj preve? dale?

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=209142418 tale je pa ?e dost ok :)

 

Ne vem zakaj imajo pri nas res "navite" cene....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok ni vse ?isto tako kot se zdi, marsikdo ne izkoristi vseh konjev dr?i, jst recimo sm jih mel 160, pa vm povem da sm ful redko kr?u omejitve po AC ipd. po obvoznci sm se v slu?bo pa dam pelou 90 (zarad porabe, pa ker se mi ni dal terat za v slu?bo) po dugi strani sm pa z u?itkom pr?ou v drugi solidno hitr do 100 in pol v 5 pa cjazimo dalje ali pa na obi?nih cestah pa? do omejitve in pol cjazimo do naslednjega semaforja. Enim pospe?ki pomenijo ve? od hitrosti, pa ?e to ni re?eno da pospe?ki na uri ampak bolj ob?utek in tega je honda res imela, pa ga ma zihr ?e kjer avto.

Kar se ti?e SUV-jev, ja marsikdo ga ma da se ka?e, lahko povem primer svoje mame, ki ima novega IX35, pa je prej z meganom break v 11 letih nklofala 90 kkm, in je vozila ve? kot vozi sedaj. Ja res se ji je spla?alo menjati avto, ?e posebej za SUV-a ko pa gre 1x na tedn v merkator in parkat na leto na morje. Kupila ga je ker se je za Megana bala da je star in bo za?el crkovat ( strah se je za?el pri uni?enem ventilu gume, ki je bila zaradi tega 3x prazna) no da ne razpredam na dolgo skratka za vi?ji avto se je odlo?il, ker ji je la?je stopit van in iz njega ni pa hotela dosti manj?ega prtla?nika kot ga je imel Megane. Re?i ho?em da obsojati ni lepo :D:lol::cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam bolj 1.6 bencin (vidim da ima istega kot bmw), da je pa dizl Mazdin pa nisem vedel :)

Itak pa ?e bi ?e bi vzel vsaj opremo od S-a, ker je dosti lep?a notranjost...?eprav pri nas ni neki izbire...sem se pa ?e vozil tudi v 1.6 bencinarju, ta ?vohnej?im, in z osnovno opremo, mi ni blo v?e?....?ist drug avto.

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=212989351 tale takoj ?ez mejo, sam k.... k je ?ist obi?na oprema.

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=214243239 tole mi je pa ?e mal nizka cena, bergamo pa tudi ni kaj preve? dale?

http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=209142418 tale je pa ?e dost ok :)

 

Ne vem zakaj imajo pri nas res "navite" cene....

 

Jp, bencinci miniji pa mislim, da majo vsi BMW-jev motor (u bistvu bi naj bil mini BMW-jev)

 

Druga? pa tut v M3 ni Mazdin motor ampak Fordov 1.6 TDCi ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp, bencinci miniji pa mislim, da majo vsi BMW-jev motor (u bistvu bi naj bil mini BMW-jev)

 

Druga? pa tut v M3 ni Mazdin motor ampak Fordov 1.6 TDCi ;)

 

1,6 D motor je nastal v sodelovanju PSA in Ford in je PSA-jev motor Ford je razvijal tiste z ve?jo prostornino.

in ta motor najdemo tako v Peuegoetih, Citroenih, Fordih, Mazdah, Volvih, MINI, pa ?e kje verjetno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gorjup no sej potem nekako vidi? v ?em mi ni ve? smisel...mo?an avto in "?parat" ga...sej tiste razlike do 100km/h sekundo ipd. ni lih ne vem koliko....ampak ok.

Avto gre zares al pa za ?tos na avto.net ?ez vikend...cena bo itak wohoo (visoka), ampak se mi ne mudi, in tudi ?e ne prodam, ?e pa kdo zapali in ho?e tak avto...pa go 4 it.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1,6 D motor je nastal v sodelovanju PSA in Ford in je PSA-jev motor Ford je razvijal tiste z ve?jo prostornino.

in ta motor najdemo tako v Peuegoetih, Citroenih, Fordih, Mazdah, Volvih, MINI, pa ?e kje verjetno.

 

tako je ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?parat al ne ?parat, samo nasmeh ki se ti nari?e na faco ko premakne? desno stopalo to je pa neprecenljivo. :aaaaa:

Najbol? je kak young street racer, ko ga nahodi, js pa na bremzi. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?parat al ne ?parat, samo nasmeh ki se ti nari?e na faco ko premakne? desno stopalo to je pa neprecenljivo. :aaaaa:

Najbol? je kak young street racer, ko ga nahodi, js pa na bremzi. :hudicek:

 

se pa ?ist strinjam :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.