Skoči na vsebino

Kompresor za barvanje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker verjamem, da je tukaj na forumu kar nekaj strokovnjakov za barvanje, me zanima, ali je 50 litrski kompresor, 2,5KW motor dovolj dober za ob?asna manj?a dela -(kak?no kitaro prelakirat, kako feltno preli?ati  in podobno). Malo sem pre?ekiral razne forume a so si mnenja zelo deljena; nekateri pravijo, da je 50 l  dovolj, drugi spet, da je minimalno 150 l rezervoar za kolikor- toliko normalno barvanje, brez da ti stalno dela kompresor.

Vem tudi, da se bati kompresorja precej hitro segrejejo (po kak?nih 10 min.) in je potrebno potem skoraj toliko ?asa, da kompresor spet za?ne delat.

Ogledujem si takega z dvema glavama, znamke ABAC. Ali je kak?na prednost pred tistim z eno glavo? Pretok zraka je realno nekje 190 l/min.

Najbr? je potrebno nabavit tudi pravo pi?tolo za tako majhen kompresor z majhnim delovnim tlakom in malim pretokom zraka.

Za nakup pa sem se odlo?il, ker je "moj" pitor zaprl barako in ne dela ve?. Vpra?al sem ?e ducat drugih pitorjev, a so nekateri dragi kot zlatarji, ve?ini se tudi ne da mazati pi?tol za tak?ne "malenkosti".

?e sem se nau?il izdelovati kitare ni vrag, da se ne bi nau?il tudi te obrti. :)

Za vsako info se zahvaljujem.

 

 

Napisano

Na kratko.....................dovolj zmogljiv-pa ?e relativno malo  zavzame prostora.  Morda malenkost bolj?o pi?tolo nabavi?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Na kratko.....................dovolj zmogljiv-pa ?e relativno malo  zavzame prostora.  Morda malenkost bolj?o pi?tolo nabavi?.

 

Sem pisal eni specializirani angle?ki firmi za li?arstvo. Res je, da se lepo barvati z 50l kompresorjem.

Potrebuje? pa dober dodatni filter, ker se ful kondensa nabira in posebno pi?tolo, ki dela na mali pretok zraka.

Predlagali so mi pi?tolo znanega proizvajalca  DeVilbiss SLG 1.3mm Spray Gun .(610)

Jo bom nabavil, pa da vidimo. :)

 

 

Napisano

Kar se ti?e  filtra in lovilca kondenza ......nabavi? v merkurju  (to je tista ?al?ka)   da? vmes pred cev in je ok. ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sam sem nabavil pi?toli HVLP (high volumen low presure), ki imata zelo malo porabo zraka in omogo?a dovolj malo porabo zraka, ki jo je mo?no dose?i z uporabo OBI- HOFER kompresorja z eno glavo in 25 litri. 

 

kompresor se med barvanjem ugasne in ne dela v eno kakor dela z staro klasi?no pi?tolo.

 

jaz sem kupil sicer na ebayu in sem za to ceno dobil dober izdelek, kaj dosti bolje doma v gara?i ali na prostem pa? ne more? dose?i.

 

kupil sem nekaj takega kitajskega

http://www.ebay.de/itm/2-x-HVLP-Lackierpistole-Spritzpistole-Set-Koffer-1-7-1-0-mm/201508152535?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D39699%26meid%3Dc058be6c4d0d4415aa678b4e460237a2%26pid%3D100011%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D201508163037

 

bo? pa verjetno z kvalitetno pi?tolo barval ?e la?je.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kar se ti?e  filtra in lovilca kondenza ......nabavi? v merkurju  (to je tista ?al?ka)   da? vmes pred cev in je ok. ;)

Ok.bom nabavil

 

 

Napisano

Ok....super Alex ti nabavi pol pa poro?a kako jeeee....lp

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Ojla.

Zana me,ali je imel kdo podoben primer z kompresorjem za zrak,namre?,ko dela nekaj ?asa mi vr?e ?ep od olja pod pritiskom v zrak.

Po moje tam ne bi smelo bit pritiska.

Kompresor je nov 1x rabljen.

 

 

Napisano

preve? olja?

 

?e nebi bil nov, bi reku batni obro?ki ne dihtajo, oz je bat lahko tut ?e u kurcu.

Napisano

Najprej preveri nivo olja, preveri da so odduski ok, ne sme bit neprodusno zaprto vseskupaj. Mora motor dihat zrak mora ven( ponavadi kak oddusek ali cep)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Najprej preveri nivo olja, preveri da so odduski ok, ne sme bit neprodusno zaprto vseskupaj. Mora motor dihat zrak mora ven( ponavadi kak oddusek ali cep)

Ja,sem ?e ugotovil,da mora? zamenjati fiksen ?ep z prilo?enim,ki ima odu?nik.

Sedaj je o.k.Txs obema.

 

 

Napisano

To je verjetno pisalo v navodilu za uporabo ;)

He,he, kdo pa bere navodila. ?e dobro, da nisem vrgel vse skupaj v smeti, ker bi lahko mislil, da je vi?ek proizvodnje. :P

Mi je valjda nabijalo uni bel ?ep z mo?nim pokom  v zrak, ?e pa je bil brez luknjice in je slu?il samo za med transportom . In jaz sem ga vedno in vedno znova na?el in ga trpal nazaj gor ?e?, kako glupo so to naredili, ?e pa strelja ta ?ep 10 m v zrak.Vsaj ma?ke so se vedno razbe?ale. :D .

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.