Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov


jures

Priporočeno sporočilo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah, ?e je  Reno  na drugo mesto, potem se ve, koliko je ta test relevanten. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah, ?e je  Reno  na drugo mesto, potem se ve, koliko je ta test relevanten. :)

In kaj manka renoju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:vskalo:

V Zagrebu imamo 22 sluzbenih avtov, vsi novi renault clio/megane nekaj lagun in 2 talismana.

 

88 ljudi jih vozi, cca 80.000km letno na en avto.

Vsi brez napak, rje......samo redni servisi. Globalno v 72 drzavah je v firmi 70% renaultov in prekasajo vse ostale po zanesljivosti. Kako lahko preverim? Vodi se statistika razpolozljivosti in porabe (stroskovnik) vozil on line.

 

Med drugim imamo pogodbo z pariskimi elektricnimi vozili Autolib (ala avantgo) za prakticno par centov na km, pa so se izkazali za manj produktivne kot vlak in metro (time vs cost)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole sem zasledila v eni izmed avto revij. Kako med dru?inskimi karavani ni Mazde:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km  za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo. 

 

?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo.

 

?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni.

Raje dela krosoverje kot kako 3 karavan, se 5ke se je znebila.

 

Mrausk uf to pa je strosek....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se rene ti?e: ?e sem prisiljen parkirati zraven, takoj ko je mo?no svoj avto o?istim z razku?ilom. Da se ?esa ne naleze...

 

Kar se motorjev ti?e, se vrtijo. Tistih nekaj 10.000 km... Kar se pa podvozja ti?e, pa pri nas (ne samo pri meni, ampak pri komerkoli v na?i vasi) ni zdr?alo niti 10.000 km brez te?av. In tako se menja kar lepo po vrsti: pa amortizerji, pa kon?niki, pa zavorni diski (da plo??ic niti ne omenjam), pa kolesni le?aji, in ?e slu?ajno kdo vztraja na reni dovolj dolgo, potem nekje med 70.000 in 100.000 sledi menjava zobate letve volana...

 

Zraven pa ?e ostale veselice. Zgrabi? vrata, pa jih lahko kar na roke zme?ka? (no, ja, kak?en hribovski kme?ki fant, tak od 120 kg in vajen gozdarskega dela...). Pokrov motorja tudi, pa ?e kaj hude sile ne potrebuje?. Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...

 

Kar se mene ti?e: so ljudje, ki vozijo reno, in smo ljudje, ki je ne bomo nikdar ve?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govoriva p dveh razlicnih generacijah....tudi jaz ne bi prejsnje imel ta me je pa prepricala. Ampak razlicne potrebe, razlicne izkusnje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...

Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.

 

Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.

 

Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...

Isto glede oplov...lahko so sedaj dobri avti a meni so grdi in nekako glomazni. Ni ?ans, da bi ga imel. Imam pa predsodke do pe?ojev in lahko so sedaj najbolj?i avti, v moji gara?i ne bo ve? stal.

Za ?kodo pa druga?e misim, da je najbolj?i avto iz nem?ke familije  in po?asi bodo njihovi avti  tudi najlep?i iz te skupine. Imel pa ga ne bi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stvar osebne presoje kot vedno.

 

Mene je seat preprical od druge generacije ibize do danes. In od Vaga mi je tudi po dizajnu odstopal.

 

Bi pa v zadnjem primeru tudi takoj vzel sharana, samo ga ni bilo z dsg in pod 150k, pa se ti sumljivi.

 

Z mazdo sva se raz?la ker je zadnje ?ase definicija dru?inskega avta mazda 6 karavan ali cx5.....6 se nekak....ampak...

 

Mazda je sla pametno pot tako kot apple. Delajo avte za kupce ki se odlocajo s ?ustvi. Teh pa je najve?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/to-je-nova-karavanska-insignia/414317

 

Podobnost z mazdo zgolj naklu?je? A ni konzola za klimo celo enaka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/to-je-nova-karavanska-insignia/414317

 

Podobnost z mazdo zgolj naklu?je? A ni konzola za klimo celo enaka

Seveda je.So morali skopirati najlep?i avto,ker uni njihov tank prej ni bil nikakav.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Gledam in premi?ljujem in mi nikakor ne gre skupaj. A mi lahko tu kdo razlo?i, zakaj imajo veliki kombiji skoraj enako ceno kot osebni avtomobili? Saj ?e samo za izdelavo porabijo ve? materijala... Nekaj primerov je tukaj spodaj:

 

Renault Master: 29.720?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10366856&display=Renault%20Master

 

Renault Espace: 29.980?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=9435291&display=Renault%20Espace%20Renault%20Espace%20LIFE%20Energ...

 

Ford Transit: 29.990?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13331810&display=Ford%20Transit

 

Ford Galaxy: 29.000?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13335079&display=Ford%20Galaxy%202.0%20Ecoblue%20Trend

 

Citro?n Jumper: 29.990?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11572820&display=Citroen%20Jumper

 

Citro?n SpaceTourer: 29.790?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14026802&display=Citroen%20SpaceTourer%20FEEL%20M

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.