Skoči na vsebino

Testi ostalih avtomobilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ah, ?e je  Reno  na drugo mesto, potem se ve, koliko je ta test relevanten. :)

 

 

Napisano

Ah, ?e je  Reno  na drugo mesto, potem se ve, koliko je ta test relevanten. :)

In kaj manka renoju

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

In kaj manka renoju

mogo?e, da se malo manj kvari...pa da se lak ne lupi z avta, kot iz ka?e, ko se levi... :)

 

 

Napisano

Novi renoji so ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, se morajo ?e izkazati... Ampak za reno je to te?ka naloga. Saj ve?, kako je ?la njihova reklama: So ljudje, ki vozijo reno in smo ljudje, ki ga ne bomo nikdar ve?. Nekaj podobnega...

Napisano

:vskalo:

V Zagrebu imamo 22 sluzbenih avtov, vsi novi renault clio/megane nekaj lagun in 2 talismana.

 

88 ljudi jih vozi, cca 80.000km letno na en avto.

Vsi brez napak, rje......samo redni servisi. Globalno v 72 drzavah je v firmi 70% renaultov in prekasajo vse ostale po zanesljivosti. Kako lahko preverim? Vodi se statistika razpolozljivosti in porabe (stroskovnik) vozil on line.

 

Med drugim imamo pogodbo z pariskimi elektricnimi vozili Autolib (ala avantgo) za prakticno par centov na km, pa so se izkazali za manj produktivne kot vlak in metro (time vs cost)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km  za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo. 

 

?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Reoji so jajc. Na?emu je pri 150 000km za?elo nekaj pu??at okoli posode za pranje ?arometov. Mo?no tudi da je bila na delu mi?ka. Kaj drugega do sedaj ni bilo.

 

?koda da se je Mazda odlo?ila za tr?no strategijo da raje dela lepe avte kot pa uporabne in je v tej kategoriji pa? ni.

Raje dela krosoverje kot kako 3 karavan, se 5ke se je znebila.

 

Mrausk uf to pa je strosek....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kar se rene ti?e: ?e sem prisiljen parkirati zraven, takoj ko je mo?no svoj avto o?istim z razku?ilom. Da se ?esa ne naleze...

 

Kar se motorjev ti?e, se vrtijo. Tistih nekaj 10.000 km... Kar se pa podvozja ti?e, pa pri nas (ne samo pri meni, ampak pri komerkoli v na?i vasi) ni zdr?alo niti 10.000 km brez te?av. In tako se menja kar lepo po vrsti: pa amortizerji, pa kon?niki, pa zavorni diski (da plo??ic niti ne omenjam), pa kolesni le?aji, in ?e slu?ajno kdo vztraja na reni dovolj dolgo, potem nekje med 70.000 in 100.000 sledi menjava zobate letve volana...

 

Zraven pa ?e ostale veselice. Zgrabi? vrata, pa jih lahko kar na roke zme?ka? (no, ja, kak?en hribovski kme?ki fant, tak od 120 kg in vajen gozdarskega dela...). Pokrov motorja tudi, pa ?e kaj hude sile ne potrebuje?. Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...

 

Kar se mene ti?e: so ljudje, ki vozijo reno, in smo ljudje, ki je ne bomo nikdar ve?.

Napisano

Govoriva p dveh razlicnih generacijah....tudi jaz ne bi prejsnje imel ta me je pa prepricala. Ampak razlicne potrebe, razlicne izkusnje....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
 Da o kak?nih blatnikih niti ne govorim. Da ujezi? kak?nega konkretnega hribovca, ti naredi totalko z golimi rokami...

Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.

 

Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.

 

Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...

Isto glede oplov...lahko so sedaj dobri avti a meni so grdi in nekako glomazni. Ni ?ans, da bi ga imel. Imam pa predsodke do pe?ojev in lahko so sedaj najbolj?i avti, v moji gara?i ne bo ve? stal.

Za ?kodo pa druga?e misim, da je najbolj?i avto iz nem?ke familije  in po?asi bodo njihovi avti  tudi najlep?i iz te skupine. Imel pa ga ne bi.

 

 

Napisano

Stvar osebne presoje kot vedno.

 

Mene je seat preprical od druge generacije ibize do danes. In od Vaga mi je tudi po dizajnu odstopal.

 

Bi pa v zadnjem primeru tudi takoj vzel sharana, samo ga ni bilo z dsg in pod 150k, pa se ti sumljivi.

 

Z mazdo sva se raz?la ker je zadnje ?ase definicija dru?inskega avta mazda 6 karavan ali cx5.....6 se nekak....ampak...

 

Mazda je sla pametno pot tako kot apple. Delajo avte za kupce ki se odlocajo s ?ustvi. Teh pa je najve?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sej je kr dost avta se mi zdi, malce skopirana mazda 6. Pa? na bolj?ih se je treba u?it. :-) Saj kar se ti?e designa.

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Gledam in premi?ljujem in mi nikakor ne gre skupaj. A mi lahko tu kdo razlo?i, zakaj imajo veliki kombiji skoraj enako ceno kot osebni avtomobili? Saj ?e samo za izdelavo porabijo ve? materijala... Nekaj primerov je tukaj spodaj:

 

Renault Master: 29.720?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10366856&display=Renault%20Master

 

Renault Espace: 29.980?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=9435291&display=Renault%20Espace%20Renault%20Espace%20LIFE%20Energ...

 

Ford Transit: 29.990?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13331810&display=Ford%20Transit

 

Ford Galaxy: 29.000?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13335079&display=Ford%20Galaxy%202.0%20Ecoblue%20Trend

 

Citro?n Jumper: 29.990?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11572820&display=Citroen%20Jumper

 

Citro?n SpaceTourer: 29.790?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14026802&display=Citroen%20SpaceTourer%20FEEL%20M

Sem poročena že devetnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Napisano

Ker so low-tech v primerjavi z osebnimi avti, ki imajo boljse podvozje, vec opreme itd itd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?eprav Espace je pa ?isti enoprostorec in to z ugodno ceno. Se pravi ogromen volumen pa ?e vedno se pelje bistveno bolje kot vsi ostali kombiji.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.