Skoči na vsebino

Nov Mazdin bencinski motor - Skyactive-X

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mimogrede, kaka bo pa te?a tega motorja v primerjavi s 'klasi?nim? Primerljiva, manj?a, ve?ja? Nikjer ne najdem

Ne vidim razloga, da bi bil motor te?ji ali la?ji. Mogo?e bo la?ji kot kak primerljiv turbo motor. Turbina, napeljava za intercooler in intercooler dodajo nekaj kilogramov.

Napisano

Velik navor in velika mo? pri malih mlin?kih prina?a tudi te?ave z izpu?nimi plini. 

 

Po moje pri mazdi ne navijajo motorjev do maksimuma, da lahko ostanejo ne ekolo?ki strani in ni potem potrebno dajati Scajnce na vse motorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No 2.0 motorju glih ne re?emo mlin?ek ali? Vseeno pa, a ve kdo zakaj big brotherja 2.5 bencinarja ni v evropi?

 

Ker ni nem?ki avto in bi jih v tej izvedbi prodali bistveno manj. Se mi zdi, da so vozniki Mazde malo bolj ekonomi?ni/ekolo?ki in ne Mazda ne bi prodala rvno veliko 2,5 ali 3,0 motorjev. 

Napisano

Verjamem. Tudi jaz bi imel marsikateri model od Mazde ali kake druge znamke, ki ni na voljo pri nas. Ampak realnost je taka, da novih bi prodali verjetno premalo. Saj je lepo od znamke, da se potrudijo za stranke ampak na koncu leta vedno gledajo bilanco in kaj se jim izpla?a in kaj ne. 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Evoga, prve normalne recenzije (tale siva je X, prej je meu navadn G motor):

https://youtu.be/CyY679e3LwU?t=451

Na kratko o videu, ker je v ?e??ini, de?ko pravi, da je dovolj konjev, ?e ga pa? pritisne? v ve?je obrate. Baje pa se lepo pozna ?e pri ni?jih obratih, da vle?e bolj kot navadn G. Pa 4s of 50 do 100, mi tut ne zgleda slabo. Predvidevam/upam, da za par tednov dobimo prve testne v Slo.
 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Jst iskreno upam, da se jim je tale motor posre?u, pa da nebo veliko sranja okoli njega, ko bo malo starej?i ;) Potem pa, da nardijo ?e 2.5 verzijo z ?e eno ?talo konjev :P

Napisano

Jp, naredijo naj 2.5 x, ene 220 konjev in to je to.

 

Vozil sem M3 s tem X motorjem in bil razo?aran. Imel sem ob?utek, da je moja M6, l2.0 147KM bolj letela kot tole.

Napisano

To je res zanimivo, jaz sem tudi vozil novo M3 g122 in sem imel ob?utek da gre slab?e kot stara M3 g120-2018 letnik in tudi podatki tako ka?ejo! Tak avto mora imeti najmanj 150KM.

Napisano

Ampak je res lenih teh 180 konjev:

https://www.youtube.com/watch?v=s4dOJ0VgcMM

 

Sicer AT, ampak ima do 100 po ?tevcu 9,7 sekund, torej zaokro?imo na 10 sekund do pravih 100 km/h...180 konjev. Resno?

 

?e ro?ni menjalnik, morda je kako desetinko hitrej?i (ker se 2. zvrti ?ez 100):

 

Tovarna pravi 8,2 za ro?ni menjalnik, v RL pa za skoraj 2 sekundi slab?e. Morda sicer motorji na posnetkih zgoraj verjetno ?e niso vte?eni (6.000 kilometrov naj bi bil pri mazdi break-in period), ampak tako pospe?ujejo konkurentje avti s ca. 110 konji, recimo Golf 110 tsi ima take pospe?ke.

 

Civic 182, torej skoraj enako konj ima 7,8s, ?e celo bolje kot pravi tovarna:

 

Suhoparne ?tevilke baje ni? ne pomenijo, ampak videi so po mojem precej povedni.

Napisano

Re je pa tudi da s tako mazdo ne dirkamo,za kaj takega rabi? kaj bolj?ega in dra?jega. Za normalno vo?njo pa vsekakor je.

Napisano

A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal  sramezljiv

Napisano

Zagotovo ga ne bo, morda se bo pa dalo 122 "odklenit", tako kot se da staro 120 na 165.

... in dobi? avto za tekmovanje na 400 m. :)

 

 

Napisano

A se ?e kaj ve ali bo g150 tudi na voljo, kot je recimo v cx-3? Meni je teh 180km tudi preve? lenih, ne vem zakaj bi pla?eval dra?je zavarovanje zaradi kao 180 konjev, gre? pa malenkost hitreje kot 120? Sem zadnji? za foro na zimskih gumah od semaforjev pospe?il do 100km/h. Bila sva dva v avtomobilu pa je bilo 10,2 s, pa ?e bolj slabo sem za?tartal sramezljiv

To je vredu rezultat, jaz sem sam v avtu pi?o z 9.0. Samo to ne rabi? za normalno vo?njo, ker se ti zdi da so drugi zmrzali pri-6 danes!
Napisano

Zanimivo mi je, da pri teh meritvah vsi ?tartajo z minimalnimi obrati. Nej zavrtijo na 4-5k, pa sklopko spustit, da mal gume dima spustijo...  :lol:

Napisano

Pri ca. 3k je pri G120 optimalen ?tart, tam kjer je max. navor. 4 ali 5k je samo smojenje gum in izguba na ?asu.

 

Za skyactiv X ?e nisem videl krivulje navora, a oba ?tartata z dobrimi 2k obrati, tudi avtomatika ?tarta pravilno, ker ?e prej brake-boosta (verjetno ni ravno pravilen izraz, ker nima turba :) ).

 

Edit: nekaj sicer obstaja, a je ?e od predprodukcijskega avta, skala y o?itno z razlogom ni o?tevil?ena, ker je razlika v max navoru med G in X 14 Nm, ?e ga ima X 224 Nm, pri G pa 50 % manj. Marketin?ki oddelek je svoje delo opravil z odliko. :)

$_10.JPG

Napisano

Po klancu navzdol? S serijsko 120 nemogo?e, razen ?e ima? gume s premajhnim obsegom in ?tevec pravi 100, zares pa vozi? 90. :)

Meni 2kil la?e po garminu in tudi po googl map. Saj to je tudi po teh,podatkih.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.