Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem je ker se nebi kaj preve? vozil z njim da nebi naredil kaj ve? ?kode na motorju ali kaj podobnega....

Avto nima enako mo? kot pred opozorilom da je zabasan.....

 

Koliko so pribli?no cene odstranitve in programiranja?

zakaj pa ne naredis sam regeneracijo? a ti DPF utripa ali samo gori?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pozdravljeni,

 

sedaj sem bil nekaj ?asa in sem se kon?no odlo?il da bom DPF odstranil, ali mi lahko pove ?e koga poznajo da to dela na Gorenjskem koncu? in da dobro dela... 

 

Hvala za informacije

 

Mojster Pelko iz Medvod!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

zakaj pa ne naredis sam regeneracijo? a ti DPF utripa ali samo gori?

Lu?ka utripa, in regeneracijo sem naredil v Ljubljani pri poobla??encu in se mi je te?ava ponovila po samo enem tednu, tako da mislim da ni re?itve.

 

Gospa ki je imela avto pred menoj je imela temeljito ?i??enje (zgorevanje saj v pe?i) DPF-ja pri 175 000 in sedaj ?e bi jaz to moral narediti ponovno pri 225 000 potem nima smisla to ponavljati vsake 50 000 to je skoraj enkrat na leto.... 

 

Edina moja skrb je da me ne bodo je... na tehni?nem pregledu....

Napisano

Edina moja skrb je da me ne bodo je... na tehni?nem pregledu....

 

Na tehni?nem merijo samo dimne pline in ne sajastih delcev...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e eno kratko vpra?anje....

 

ali potem ko odstranim DPF ?e vedno lahko peljem avto na poobla??enca?
 

Tunerc mi je poslal ponudbo 250? za odstranitev in programiranje, kar mislim da je zelo ugodno :D 

 

hvala za vse odgovore in pomo? :D 

Napisano

Pozdravljeni,

 

tako sedaj je urejeno DPF je odstranjen in avto ob?utno la?je diha :D sedaj me zanima ali moram biti na kaj posebej pozoren?

 

 

Hvala ?e enkrat za pomo?  :D 

Napisano

Ja, na kratke relacije  :jupiii:

Tole pa ne razumem? Zakaj bi bile kratke razdalje problem?

33112_1.png

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Pred kak?nim letom mi je za?ela utripat lu?ka DPF. Sm pelju h svojmu mehankarju in mi je spustu nek program ki naj bi spucu ta filter. To je sicer uspel, ampak lu?ke mu ni ratal ugasnt, ker naj bi to lahko samo na mazdi oz on pa? nima taprauga softerja al neki. Ma kdo k?no idejo da ne dajem 50? na mazdi? Sicer mam izolir trak trenutno ?ez lu?ko nalepln :D

Napisano

Pred kak?nim letom mi je za?ela utripat lu?ka DPF. Sm pelju h svojmu mehankarju in mi je spustu nek program ki naj bi spucu ta filter. To je sicer uspel, ampak lu?ke mu ni ratal ugasnt, ker naj bi to lahko samo na mazdi oz on pa? nima taprauga softerja al neki. Ma kdo k?no idejo da ne dajem 50? na mazdi? Sicer mam izolir trak trenutno ?ez lu?ko nalepln :D

resetiraj servisni interval, postopek je tukaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na forumu. Googlaj mazda 6 tips and tricks

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men osebno ga, z ?i?ko na maso in tapkanje po gasu, ni ratalo. Tako, da sem moral na servis, da so mi na ra?unalnik priklopli in resetirali.

33112_1.png

Napisano

Meni je na vseh treh ratalo

6 I

6 II

5

S tem da ma petka konektor nad killerjem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej ti verjamem... ker prisilno regeneracijo sem lahko spro?il, brisanje servisnega intervala pa ne.

33112_1.png

Napisano

Tudi meni je pred cca. 14-imi dnevi uspelo izklopiti lu?ko ?ele v tretjem poskusu. Pa je bila ?i?ka vedno lepo zavita okoli mase. O?itno ima kdaj pa kdaj kak?ne svoje muhe...

Napisano

Meni je 2 mesca nazaj uspelo v drugem poskusu. V prvem o?itno nism dovolj globoko potisnil ?i?ke v uno re?o pri varovalkah. :)

Napisano

Da dodam se nekaj: pravkar se mi je prizgala tudi lucka za motorno napako in zdrs.

To kombinacijo lu?k sem jest imel pri svoji 6-ici, ko je bil DPF zabasan do amena. Vozil lahko nekje 60 max. Imel sem sre?o, da ko sem avto dal po?ivat za 10mim (beri: ?el tankat), je DPF lu?ka po v?igu samo gorela in ni ve? utripala. Takrat mi je evto pustil za silo pognat in sem ga pol ?ez 1/4 Hrva?ke teral 140-150 v 5. in je lu?ka ugasnila. Nasledni dan je ?e CheckEngine ugasnla in avto od takrat dela b.p.

Okol zamenjave DPF-ja preveri, ?e je res bil menjan, ker je drag ko svina in verjetno so menjal katalizator s celim izpuhom, DPF pa dvomim :)

 

P.S. ?e lu?ka za?ne out of nowhere utripat, je interval za regeneracijo na vrsti. Na linku http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA%20M-MDS_bestanden/Tips%20and%20Tricks%20for%20MAZDA%206.htm poglej, ?e je kej koristnega, kako spro?it regeneracijo ro?no, ugasnit lu?ko in skalibrirat injektorje. Vse, kar na servisu stane nekaj 10? :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Pa ?e komentar na resetiranje intervala, gas je treba tapkat medtem, ko se lu?ke pri?igajo, preden avto kresne?. ?e po?aka?, da ugasnejo, potem pa napade? pedal za gas, je prepozno. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

aha... jaz sem pa ?akal, da ugasnejo, ko sem se ?ele zapodil nad pedal za gas sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Mi je uspelo oz enmu sodelavcu na ra?unalniku, je ?e enkrat regeneracijo naredu, pa ?e neki z EGR ene postopke u glavnm ne gori ve?. Kon?no :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Točno to, jaz bi klical na pooblaščenca pa naj menjajo, a si ravno s konec garancije?
    • Jaz sem prej tako močno zabremzal, da mi je zadnja luč padla v prtljažnik...
    • Razdalja med tračnicama pri tirih na slovenskih železnicah je natanko 4 čevlje in 8,5 palcev. Zakaj ravno toliko? Zato, ker je taka razdalja med tračnicama na angleških železnicah. Ker so železnice začeli graditi Angleži, je ta mera postala standard. In zakaj v Angliji uporabljajo tako mero? Zato ker so prve vagone v Angliji izdelovali v delavnicah, kjer so pred pojavom železnice izdelovali kočije. Za železniške vagone so porabili kar enaka podvozja, kot so jih prej rabili za kočije. Zakaj pa so za podvozja kočij uporabljali prav to mero (4 čevlje in 8,5 palcev? Zato, da so bila kolesa na kočiji prilagojena kolesnicam na starih evropskih kolovozih, ki so imeli to mero. Zakaj pa so imeli kolovozi to mero? Zato, ker so kolovozne poti napravili stari Rimljani med svojimi osvajalskimi pohodi. Njihovi dvokolesni vozički za konjsko vprego pa so imeli to mero. In zakaj so imeli vozički ravno tako mero? Zato ker so vprego konstruirali tako, da je sta vanjo natanko pasali riti dveh konjev.   Torej ni čudno, da slovenski vlaki vozijo tako počasi in neredno, če imajo pa za osnovo riti rimskih konj...  
    • Odločno protestiram!    Zahtevam, da objavo umakneš. Dobro, lahko jo tudi spremeniš.   Ker tole nikakor ni prav in to se ne sme pisati!       Pravilno je "dol z Golobom" in ne "dol s Golobom"...    
    • Tukaj kaj dosti filozofije ni. Če softwerska nadgradnja tega ne popravi, je lahko samo fizični defekt zaslona, kar pomeni zamenjavo. Če izgine po 10 minutah pomeni, da ko se segreje, funcionira, ko je hladen, pa ne.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.