Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zdravo, kaj naj re?em, moja mazda 6 (letnik 2005- disel)  ima spet svoje te?ave,...

 

Zjutraj mi je lepo brez te?av v?gala, popoldan mi je brez  te?av v?gala, zve?er pa enostavno ne v?ge ve?,.. :vskalo:  

Ko obrnem klju? ne da nobenega glasu od sebe, ni?,.. ?ez dan pa med vo?njo ni imela nobenih te?av.

 

?e velikokrat sem se obrnila na vas in ste mi pomagali z svojimi nasveti zato vas prosim, ?e mi lahko tudi sedaj svetujete kaj jo mu?i?

 

lp

valerija sramezljiv

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Dragi moji, zopet rabim va?o pomo?. Prosim vas, ?e mi poveste kam na ?tajerkem naj peljem mazdo, da mi jo porihtajo.  :ne vem:

 

Ko mi je zadni?  v?gala sem ga odpeljala na servis (mazda ferk), da ga pogledajo. 

Tester ni pokazal nobene napake. Na servisu so mi dejali, da mi je oksidiral konektor (mislim da na ?tarterju) , katerega so o?istili in mi zara?unali 40 eur - za pregled in delo (popravili so mi ?e slabo maso na desnem ?migavcu). 

 

Tri dni je bilo vse v redu, zdaj  pa mi zopet nagaja.  :vskalo:  :vskalo:

 

Ko obrnem klju? se mi normalno vse  kontrolne lu?ke na armaturni plo??i pri?gejo in ugasnejo.

Sumim pa da nekaj ni vredu z klju?avnico, ker takrat ko mi ne v?ge ne ugasne lu?ka nad klju?avnico.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poskusi odklopit + na akumulatorju za 1h. Tako mi je Simon Pelko svetoval, ko sem imel na A3 tako tezavo in se mi je prikazovala kontrolna lucka ter ni zelel vzgat. Morda imas podobno tezavo, poskusi, saj je poseg le par sekund in potem 1h cakanja! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj ne v?ge, ne vem. In nimam nobeme pametne ideje.

 

Pazi pa pri uporabi start spreja. Zadeva je zelo vnetljiva, zelo eksplozivna in ne prena?a dobro visokih kompresij. Kar pomeni, da pride do klenkanja. Zelo mo?nega klenkanja. Iz izku?enj z gozdarskimi stroji, ki so jih pozimi v?igali na start sprej, vem, da se rado zgodi, da popokajo batni obro?ki. Potem se po?asi za?ne mo?neje kaditi iz izpu?ne cevi, kon?a se tako, da se olje v motorju niti ne menja ve?, ampak se ga samo doliva... Zato previdno s start sprejem pri dizela?ih!

 

Pa eno vpra?anje: pravi?, da je po start spreju avto ?el na obrate vse do rde?ega polja. Je to samo v "zaletu" takoj po v?igu, ali je na teh obratih delal nekaj ?asa? Ker ?e je predoziral start sprej, je lahko motor nekaj sekund delal na polno, ?eprav lahko sploh ni dobil nafte v motor, zato je te?ko dolo?iti, kaj to?no bi lahko bilo narobe...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok. Kako preverim delovanje?

Na servisu z instrumentom. Na servisu ki pozna mal vec kot sprej :)

 

To je ena izmed opcij. Ce peljes k Pelkotu ti bo to preveril in diagnoziral napako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kod pa si?

 

Lahko tudi avto pride do Pelkota ali pa do Majesa. Sploh, ?e si s Primorske. Cena? 50? je najem prikolice za vleko vozil (v Kromberku, ?e ti uspe, jo dobi? ?e ceneje), potem pa rabi? samo ?e nekoga, ki ima BTjko ali kaj podobnega. Tistemu pla?a? 15? za vinjeto (?e je ?e nima) in 12? za 100 km prevo?ene poti (za nafto), pa mogo?e ?e kak?no pivo vozniku in je to to...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.