Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, kaj naj re?em, moja mazda 6 (letnik 2005- disel)  ima spet svoje te?ave,...

 

Zjutraj mi je lepo brez te?av v?gala, popoldan mi je brez  te?av v?gala, zve?er pa enostavno ne v?ge ve?,.. :vskalo:  

Ko obrnem klju? ne da nobenega glasu od sebe, ni?,.. ?ez dan pa med vo?njo ni imela nobenih te?av.

 

?e velikokrat sem se obrnila na vas in ste mi pomagali z svojimi nasveti zato vas prosim, ?e mi lahko tudi sedaj svetujete kaj jo mu?i?

 

lp

valerija sramezljiv

 

Napisano

Tole bo ?tarter... ko ne v?ge je treba probat malce po ?tarterju udarit... kladivo al pa kak?en kovinski drog pa vidi?. ?e bo potem lepo obrnil je to to.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Dragi moji, zopet rabim va?o pomo?. Prosim vas, ?e mi poveste kam na ?tajerkem naj peljem mazdo, da mi jo porihtajo.  :ne vem:

 

Ko mi je zadni?  v?gala sem ga odpeljala na servis (mazda ferk), da ga pogledajo. 

Tester ni pokazal nobene napake. Na servisu so mi dejali, da mi je oksidiral konektor (mislim da na ?tarterju) , katerega so o?istili in mi zara?unali 40 eur - za pregled in delo (popravili so mi ?e slabo maso na desnem ?migavcu). 

 

Tri dni je bilo vse v redu, zdaj  pa mi zopet nagaja.  :vskalo:  :vskalo:

 

Ko obrnem klju? se mi normalno vse  kontrolne lu?ke na armaturni plo??i pri?gejo in ugasnejo.

Sumim pa da nekaj ni vredu z klju?avnico, ker takrat ko mi ne v?ge ne ugasne lu?ka nad klju?avnico.

Napisano

Poskusi odklopit + na akumulatorju za 1h. Tako mi je Simon Pelko svetoval, ko sem imel na A3 tako tezavo in se mi je prikazovala kontrolna lucka ter ni zelel vzgat. Morda imas podobno tezavo, poskusi, saj je poseg le par sekund in potem 1h cakanja! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo 6 letnik 2002 136hp dizel. Avto je bil kupljen nov in nikoli nobenih problemov. Januarja sem se pripeljal domov avto ugasnil vse normalno, zjutraj avto ni vec vzgal. Nobena lucka ki opozarja na nepravilnosti delovanja ne gori. Avto vergla vendar na vzge. Potem je prisel mehanik in je ?prical s start sprejom takrat je avto vzgal vendar so ?li obrati na rde?e, potem smo mazdo ugasnili in se danes stoji pred hi?o. Zamenjan je bil filter za nafto vendar isto. Mazda ima nov akumulator tako da to ni problem Ima kdo podobne isku?nje ?

Napisano

Preglej gumijaste cevke,ce niso razpokane (vakum cevke levo od zracnega filtra) sem imel podoben problem na svoji m6 le da je bila 121 konjska avto tezko uzigal in slabo vlekel.

Napisano

Zakaj ne v?ge, ne vem. In nimam nobeme pametne ideje.

 

Pazi pa pri uporabi start spreja. Zadeva je zelo vnetljiva, zelo eksplozivna in ne prena?a dobro visokih kompresij. Kar pomeni, da pride do klenkanja. Zelo mo?nega klenkanja. Iz izku?enj z gozdarskimi stroji, ki so jih pozimi v?igali na start sprej, vem, da se rado zgodi, da popokajo batni obro?ki. Potem se po?asi za?ne mo?neje kaditi iz izpu?ne cevi, kon?a se tako, da se olje v motorju niti ne menja ve?, ampak se ga samo doliva... Zato previdno s start sprejem pri dizela?ih!

 

Pa eno vpra?anje: pravi?, da je po start spreju avto ?el na obrate vse do rde?ega polja. Je to samo v "zaletu" takoj po v?igu, ali je na teh obratih delal nekaj ?asa? Ker ?e je predoziral start sprej, je lahko motor nekaj sekund delal na polno, ?eprav lahko sploh ni dobil nafte v motor, zato je te?ko dolo?iti, kaj to?no bi lahko bilo narobe...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Na obrate do rde?ega polja, potem smo vzeli kontakt. Potem smo probal avto ?e v?gata je skor vzgal vendar pomoje samo zato ker je se neki start spreja ostal

Napisano

Definitivno poglej senzor odmicne.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok. Kako preverim delovanje?

Na servisu z instrumentom. Na servisu ki pozna mal vec kot sprej :)

 

To je ena izmed opcij. Ce peljes k Pelkotu ti bo to preveril in diagnoziral napako

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Od kod pa si?

 

Lahko tudi avto pride do Pelkota ali pa do Majesa. Sploh, ?e si s Primorske. Cena? 50? je najem prikolice za vleko vozil (v Kromberku, ?e ti uspe, jo dobi? ?e ceneje), potem pa rabi? samo ?e nekoga, ki ima BTjko ali kaj podobnega. Tistemu pla?a? 15? za vinjeto (?e je ?e nima) in 12? za 100 km prevo?ene poti (za nafto), pa mogo?e ?e kak?no pivo vozniku in je to to...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Potem ma? do Pelka ali Majesa itak 15 min, to ti je 15-30? za vleko.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.