Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dobro jutro,

 

V petek smo prevzeli avto iz servisa. Menjali smo vztrajnik. Sklepam, da so nekaj zasustrali...

 

Ko avto vzges se avto 1-2 sekundi strese in "butne",skoraj kot da bi ga dal v prvo. Mhanik (v tujini) je rekel, da je to normalno, ker je vztrajnik nov. Ma dvomim..

 

Dodatno smo potem ugotovili, da pri mocnejsem pospesevanju in pri visoki hitrosti avto "cvili" in malo rozlja.

 

Mogoce kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Je to normalno kadar zamenjas vztrajnik?

 

Drugace, ko ni pospesevanja se avto pele zelo lepo in tiho.

 

Jutri grem nazaj tezit, da zadevo pogledajo.

 

Hvala za pomoc in lp,

Vasja

Napisano

Tole bo nekaj narobe skupaj dano. Avstrija?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mehanik pravi,da misli, da je turbina. Ma turbina ima 90k km in zvoz je neznacilen za turbino tako, da dvomim. Se da to pogledat preko forscan-a? 

 

Edit: Sem sedaj priklopil avto na forscan. Nic kod in vse normalno. Preverim se tekocine in vidim, da je posoda za hladilno tekocino prazna olje pa na "L". Ko se je avto ogrel je lje preseglo zgornjo mejo "X" za cm ali dva. Na racunu mehanika pa pise, da so vlili tako olje kot hladilno. :S

Napisano

Menjaj mehanika in to ?im prej - najprej ti po menjavi vztrajnika avto rukne zdaj pa je turbina kriva. :wacko:  ?e dobro, da ni subwoofer kriv, k preve? butne na kak?no unc unc musko.

 

Olje - mora biti nekje okoli oznake H in nikakor ni mo?no, da je bilo najprej na L (low) potem ga pa ima? ?ez X (to pomeni, da ga je ?e ob?utno preve?). ?e je cm ali dva nad X bo pizdarija saj se lahko zgodi, da ti butne avto v uberture, ko bo potegnilo olje iz karterja in bo ma?ina samo sebe napajala iz olja dokler ti ne bo motor razgonilo.

 

Kako to zgleda si lahko pogleda? v videu.

 

 

 

A si v obeh primerih meril olje, ko je avto stal na ravnem ali na klancu oziroma plo?niku?

33112_1.png

Napisano

Ampak kako ustavi? tak motor, ?e je avto avtomatik in do sesalne cevi ne more??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Odmakne? se in po?aka?. Ustavi se avtomatsko in sicer v enem od dveh pogojev:

- pokuri, kar ima in mu zmanjka goriva

- zlomi glavno gred ali odtrga bat ali kaj podobnega

 

To ti je vse avtomatika, ti samo sedi? in gleda?. Kot Windowsi: "Udobno se namestite in po?akajte..."

 

No, ?e vozi? avtomobil z ro?nim menjalnikom, ima? ?e eno opcijo. Ustavi?, stopi? na zavoro, prestavi? v 6. prestavo in sunkovito popusti? sklopko. Z malo sre?e bo motor ugasnil.

Napisano

Ok, v torek gre avto na pregled na pooblascen servis. Zamenjal sem olje,ker je bil pod "low" kljub temu, da naj bi ga menjali. Olje je bilo crno tako, da so verjetno "pozabili" zamenjati olje. Sem pa se pogledal pod pokrov masine in nasel tole "mahasto" snov tam kjer gre kabel na svecko:

https://ibb.co/bYa435

(link je varen)

Kdo ve kaj bi lahko bilo?

Napisano

Joj, ocitno imas opravka z nekimi prevaranti. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zkljucek zgodbe. Avto smo na koncu zapeljali k mozu od lastnice, ki nam oddaja stanovajne (v belgiji). Je pregledal avto po dolgem in pocez. Odkril je vec slamparij. Stabilizator ni bil pravilno zategnjen. Na exhaust manifldu so manjkali sravfi, ter nekateri so bili odtegnjeni. In nazadnje je ugotovil se, da je bila cev, ki gre od turbine do interkulerja preluknjana. Izgleda, da z izvijacem, tam kjer je zaponka. :S Se mi je zdelo cudno, ko so na tistem blesavem servisu, takoj po popravilu, ko smo jih opozorili, da nekaj niso v redu naredili, predlagali zamenjavo turbine. Turbina ima 90k km, zato sem zamenjavo zavrnil. Skratka, barabe. Sledi prijava na inspekcijo. 

 

Ce je le mozno se v prihodnjem izognem servisu v tujini in raje pocakam na Pelka. Pa vsa cast mozu od lastnice, ki si je res vzel cas, namesto, da bi menjal del za delom...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.