Skoči na vsebino

Vpoklic CX-5, CX-3, Mazda3, Mazda5, Mazda6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo danes sem peljal mojo Mazdico na vpoklic. Za sede?e baje vpoklic velja za navadne, jst mam elektro so pa vseeno pregledali ?e bi blo kaj spokano.

Menjali so mi pa zadnje amortizerje na prtlja?niku (karavan). Se mi pa zdijo da so teli novi mal debelej?i.

Pohvalno Mazda da po tolikih letih ?e zmeraj skrbijo za na?e avte!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hudica mene tu v Avstriji noben ne obvesti o kaksnem vpoklicu, pa sem tudi kdaj dobil obcutek pri malo hitrejsi vozji da se mi voznikov sedez rahlo prekucne. Res pa se zadnje case skorj nic ne vozim z 6tico. 

 

Imam m2 za mestne relacije, ki veselo poje vsak dan :D 

 

Bom sel kar sam na servis vprasat, nimam druge! 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja to je res, ampak tudi lastniki avtov smo subjektivni in eni tu gredo v ekstreme 😅
    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.