Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tehni?ni tipi, prosim za pomo?.

Na?eloma pri vi?jih hitrostih (80-140 km) se ?uti ?udno tresenje avtomobila. Nekaj v stilu, ko ima? blato na kolesu in zato ni uravnote?eno. Zadeva je izredno ?udna, saj se to ne dogaja konstantno ali pri specifi?ni hitrosti. Recimo stojim v tepanjah na postajali??u, speljem na AC, pri pospe?evanju jakost tresenja nara??a, ?e zabremzam, trese ko svinja, in potem kar v nekem trenutku zvezno neha tresti in avto se pelje v nulo. ?ez ?a? spet za?ne trest. Tresenje se ob?utki preko volana in cele kabine, ne samo preko stopalke za zaviranje. Najprej sem predvideval, da so krive bremze. Namre? mehanik mi je na zadnjem servisu rekel, da so sprednji diski bogi in ko mi bo treslo ob bremzanju, naj jih pridem zamenjat. No to sem naredil, sprednji diski in plo??ice komplet nove, vse ?tiri zavorne ?eljusti namazane, denarnica precej tanj?a, tresenje pa ostaja. 

 

Predvidevam da:

-bremze niso, saj tudi trese, ko ne bremzam, res pa se ga takrat bistveno bolj ob?uti

-kolesa so uravnite?ena (v primeru da ne bi bila, bi treslo neprestanoma ob dolo?eni hitrosti).

 

Kaj menite da bi lahko bilo? Sumim ?e volanske kon?nike, a ne bi rad pol avta zamenjal, preden ugotovim kaj je. Pred kratkim sem naredil tehni?nega, ta petek je mehanik celega pregledal, vse kao BP.

 

Hvala in lp,

Marko

Napisano

A si kaj menjal feltne/gume ?e za kak zimski komplet?

Ce ne zamenjaj pa ce ni vec tega mas lahko feltne zj...ce pa se dela je na avtu napaka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ma? na kolesih original feltne? ?e niso in je luknja na feltni ve?ja od pesta potem nujno rabi? centrirne obro?ke. Zakaj ti pa v?asih ne trese - zato, ker pride do kontra resonance med nasprotnima kolesoma. Ta se nato izgubi saj v ovinkih je eno kolo hitrej?e od drugega in potem se resonanca samo se?teva , dokler se spet ne ujame v nasprotni in se valovanje/tresenje izni?i.

 

Je pa tako, da pod 80km/h je hitrost vrtenja kolesa premajhna, da bi se ?utile vibracije.

33112_1.png

Napisano

Boss, logi?na razlaga a imam originalne felne, 17ke, gor so ?e od marca. Do nekaj mesecev nazaj je bilo vse ok. Sedaj je postalo ?e mote?e. Bom dal zimski komplet gor in preveril ?e zadevo re?i. Sporo?im.

Napisano

si mogo?e zapeljal v kako lukno in zvil os? Jaz sem to naredil, menjali smo 3x diske in ne vem kaj ?e vse, na koncu so ugotovili, da sem os skrivil za skor 2mm mi je opletala.. od takrat naprej je vse ok :)

Napisano

Predlagam obisk pri mojstru Pelku, ki je ma?ek za Mazde. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za odgovore. V petek takoj zamenjam komplet feln/gum na zimske in sprobam. ?e to zadevo re?i, potem tako super. Pla?am pivo! :) 

Napisano

Moji zimaki so se ?e kuhal na morju ta vikend...

 

Offtopic. Tud kopal smo se ?e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O?itno sem re?il zadevo. Kriv je bil sprenji levi zavorni cilinder, zamenjava in vse super. (Pred tem mi je vulkanizer scentriral vse ?tiri gume a ?al ni pomagalo).

 

Sicer, po vojni smo vsi generali....ampak na sumu sem imel ?e od za?etka zavorni cilinder, a me je mehanik obrnil...?e? da je vse namazal in da ne bo blokiral, da je vse ok.

Moram pa priznat, da sem na prej?nji 626-ki ?e imel te?ave z zavornimi cilindri ampak je bilo tresenje izklju?no ob bremzanju. Tule sedaj se je skoraj da naklju?no pojavljalo, kratek pritisk na bremze, tudi ni pomagal.

Napisano

Zasteka in se ne vrne nazaj in konstantno malo bremza posledica tega je lahko da avto ves cas vlece v eno smer ali kompletno iztrosena ploscica. Meni je recimo zadnja celjust tako zastekala, ampak to je bilo zaradi rocne in je cilindercek zastekal (klasicna hiba mazd), kateri se ni pravilno vrnil nazaj. Mogu sem samo cilinder zamenjati in pa seveda novo ploscico. Pri sprednji osi so pa praviloma vedno kriva tesnila, saj preparijo, pride voda vmes in batek zasteka.

Trest je zacelo vrjetno takrat ko je bila ploscica ze posteno skurjena :). Vrjetno ce bi dvignil avto in z roko zasukal kolo se le ta nebi normalno vrtel, ker ga je celjust bremzala. Ravno zaradi tega to metodo z vrtenjem kolesa uporabljajo razni vulkanizerji ko menjajo pnevmatike :)

Skratka sranje.

Napisano

Zamenjal sem komplet ?eljust ( 75 ?, TRW, Euroton, staro mora? vrnit). Boss, tudi meni ni jasno to tresenje. Avta ni vleklo, je pa ziher bremzalo, ker je bla felna precej topla medtem ko je bila druga hladna. Avto si iz mesta te?ko potisnil, poraba za nekaj dc ve?ja. 

Ne vem zakaj bi treslo, tudi ?e je plo??ica v kontaktu z diskom....se pa? vse segreje, skuri in to je to. V najhuj?em avto vle?e iz smeri....res ne vem.

 

?e povzamem, kar nekaj sivih las, skurjene brezmze za brez veze....sem ?e kar popizdil. Dale? od tega da sem strokovnjak za avte, ampak take zadeve so ponavadi bolj o?itne-se jih la?je opazi. 

Zakaj nisem opazil tega takoj? Preden mi je mehanik zamenjal brezmze in diske, ve? kot o?itno ni toliko bremzalo (je pa treslo tu in tam!), ker je imel bat ve? hoda zaradi obrabljenih zavor/diskov. Skratka felna je bila hladna. Po menjavi, je bilo vse skupaj precej huje.

Napisano

?rne 129?

barva in konji njegove 6ke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme bom kr tukaj uprasal mam, mazdo 6 gh in mi avto trese samo v 6 prestavi ob visji hitrosti cca 140 160 obrati nekje od 2000 do 3000. Ce se pa vozim s 5 prestavo pa nc ne potrese ali je kdo imel ze tak problem? Lp

www.trziskisladoled.si

Napisano

Probaj na mestu med temi obrati...ce ti bo kaj ru?ilo...v leru...

Men je...pa sem na?el napako...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.