Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes nekaj zimskega pedaliranja. 

IMG_20231210_144134.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res sem moral biti zelo priden, pridno delal, nič postopal, doma ubogal. Danes mi je Božiček že prinesel darilce. Ko sem obrnil paket, je ven padel čisto novi canonndale moterra neo carbon 1. In to v moji najljubši oranžni barvi. 

  • Všeč 4
  • Začuden 2
  • Ljubim 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:

Res sem moral biti zelo priden, pridno delal, nič postopal, doma ubogal. Danes mi je Božiček že prinesel darilce. Ko sem obrnil paket, je ven padel čisto novi canonndale moterra neo carbon 1. In to v moji najljubši oranžni barvi. 

Nekdo ima pa dobre veze pri božičku.... 😊

Napisano
pred 23 urami je Boss napisal:

Ta božiček te pa full ceni :bravo:

 

Božiček je samo naredil, kar je moral glede na mojo pridnost. Je pa Božička takoj skritizirala moja najdražja, v smislu, da je darilo stalo toliko kot bi trenutno 3je njeni Megani.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

fak kera cena

 

ni šans da je produkcija tazga bicikla 7 jurjeu

 

no pa sej, ista fora k be em we

pač neki je tud v razvoju.

Sicer je pa tak, da če greš ceno komponent gledat si kr tm tm. vilce+zadni amortizer 1500€, felge+napere+peste 500+€, gume 140€ premze+diski 250€, zic 90€, potopna 300€, kiox 130€, gonilke 90€,  baterija 720€, motor 1000€, kaseta+menjalnik+veriga 250€, okvir?

sej tko k pr avtih je tud tuki marža.

js sm ga nekje vidu za 5000€ tko da je pol to bol realna cena. sej če pogledaš mal po trgu so vsi emtbji z mal bolšo opremo takoj 8k. če bi mel mal več keša me mika pivot shutle (cena takoj 10-12k€ če ni v akciji ali pa nukeproof megawat carbon je pa cena 9,5-11k€) 

Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

fak kera cenani šans da je produkcija tazga bicikla 7 jurjeu

 

Če se najdejo osli ki so pripravljeni plačat... Tako kot pri vseh stvareh.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 23 urami je TBA napisal:

pač neki je tud v razvoju.

Sicer je pa tak, da če greš ceno komponent gledat si kr tm tm. vilce+zadni amortizer 1500€, felge+napere+peste 500+€, gume 140€ premze+diski 250€, zic 90€, potopna 300€, kiox 130€, gonilke 90€,  baterija 720€, motor 1000€, kaseta+menjalnik+veriga 250€, okvir?

sej tko k pr avtih je tud tuki marža.

js sm ga nekje vidu za 5000€ tko da je pol to bol realna cena. sej če pogledaš mal po trgu so vsi emtbji z mal bolšo opremo takoj 8k. če bi mel mal več keša me mika pivot shutle (cena takoj 10-12k€ če ni v akciji ali pa nukeproof megawat carbon je pa cena 9,5-11k€) 

Nimam proti temu, da imate dobre pecikle, kljub temu, da so za mene to električni pony expressi.

Tudi sam imam predober pecikl za to kolko se vozim 🙂

 

Ampak cene komponent ne moreš gledat. Probaj avto sestavit po delih😉

 

Vilca je 800€ v trgovini, karbonski okvir 1900€. Pecikl s popustom pa 2500€. Kje je ostalo? To ne gre tak 🙂

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Nimam proti temu, da imate dobre pecikle, kljub temu, da so za mene to električni pony expressi.

Tudi sam imam predober pecikl za to kolko se vozim 🙂

 

Ampak cene komponent ne moreš gledat. Probaj avto sestavit po delih😉

 

Vilca je 800€ v trgovini, karbonski okvir 1900€. Pecikl s popustom pa 2500€. Kje je ostalo? To ne gre tak 🙂

ja k se hočjo stare zaloge znebit. tko k z avti predn pride nov model. sam avtov ne morš glih primerjat ker se jih veliko več nardi/proda. Sej firme tko v bulk kupujejo komponente in majo pogodbe da pridejo pol ful pocen. vem k mi prodamo luč BMW/Audi/Merdes za cca 40€ v trgovin daš pa 400€ zanjo. pol vem kak mastno služjo nekater. sam kaj češ take so cene. js sam pr sem tkole mal preračunam kok pridejo komponente v trgovini in pol primerjam s ceno kolesa. :) 

Napisano

Res je ja. Če ni kera izmed vlkih firm je butično.

Pri gorskih Ameri (Scott, Canondale, Specialized, Trek) al pa Taiwanci (Giant, Merida). Pa prodajo tolko, da se že lahko z manjšimi avto firma primerja.

 

Drugače pa sem se tudi jaz 2x odločil: oprema, firma in budget pa gremo.

Če imajo vsi take cene, nič ne moreš.

Napisano
pred 10 urami je godlike napisal:

Res je ja. Če ni kera izmed vlkih firm je butično.

Pri gorskih Ameri (Scott, Canondale, Specialized, Trek) al pa Taiwanci (Giant, Merida). Pa prodajo tolko, da se že lahko z manjšimi avto firma primerja.

 

Drugače pa sem se tudi jaz 2x odločil: oprema, firma in budget pa gremo.

Če imajo vsi take cene, nič ne moreš.

Res je oprema ima veliko vlogo, js pri sebi še pogledam za kolk kg je kolo dimenzionirano in geometrijo kolesa ter pregledam/preberem veliko review-jev. Tak da za električnega more bit vsaj za 150kg (kolo+kolesar+oprema) tko kot se za taprauga deca spodob in potem veliko znamk/modelov takoj odpade :)

Bi pa rad sprobal kolo ki ima motor pinion e1.12 (ima vgrajen menjalnik) in novega sramovega (brose motor v preobleki), ki ima opcijo da sam menja. 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Jaz grem kontra elektriki. 😎

Narejeno med 1965-1970, new old stock.

Made in France.

 

IMG-7eb4b6971880a44a13fca8e6c442d7d7-V.jpg

20240127_125707.jpg

20240127_125649.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Ta je še kot nova..... 👍

Je.

 

New old stock. Bi naj bila stara, neprodana zaloga. Nikjer ni sledi verige ali da bi bila kdaj kajlica zabita za os.

To se včasih najde, ko kaka trgovina propade.

 

In glede na to, da naredim z retro peciklom 300-400km na leto, sem skočil.

Stara, socialistična je dosti majn robustna, se podaja pod silo in ker je rahlo zvita, je čohnila po okvirju.

 

Bi rekel rang XT-ja, Dura-Ace-a. Samo iz tistih časov.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 11 urami je TBA napisal:

@Mraušk Mčk objau kako sliko tvojga novga cannondala

 

Zdaj pa ne. Nemorem.

Zdaj sem pa namontiral blatnike za zimsko vožnjo kar seveda je strogo prepovedano s strani modne policije.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Gneča v kokpitu. Ne, nobena tipka ni za upravljanje pogona, vse so za luči.

Levo je daljinček ki preko bluetootha upravlja z lampo na čeladi, desno je tipka za preklop dolga/kratka za luč na samem biciklu. 

 

 

tipke_r.jpg

  • Všeč 4
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
dne 29. 1. 2024 ob 20:29 je Mraušk Mčk napisal:

 

Zdaj pa ne. Nemorem.

Zdaj sem pa namontiral blatnike za zimsko vožnjo kar seveda je strogo prepovedano s strani modne policije.  

Hahha kamot pokažeš. V mojem ozjem izboru je moterra neo LT k ma blatnike standardno🤣

 

dne 30. 1. 2024 ob 7:43 je Mraušk Mčk napisal:

OK, fotka pred časom blatnikov.

Oblepil sem ga s kamo zaščitno folijo, tako da mi je sedaj vsak najstnik fouš.

 

 

nalepke_r.jpg

Camo zgleda cool. 

Napisano

Prekrasno toplo vreme na primorskem...moram gume napumpat pa eno turco naredit 😅

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.