Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ko bo rama mal boljša, se bom lotil bicikla. Os pedala se da kupit, nimajo je pa glih v BDju ali Bike 24. Crank mi je sumljiv, nekam zelo blizu zadnje nihajke je, ne vem pa kliko stran bi moral biti, oz, kako ugotoviti ali je zvit. 

Dol vzameš primerjaš z drugo stranjo. Lahk tudi primerjaš z drugim enakim kolesom k ma iste cranke. Če je kaka razlika...

Sam če maš ramo zjebano si vsaj par tednu vzam za počitek če že ni tolk hudo za k dohtarju

Napisano

 Danes naročil inserte za tubeless :). Vittoria air-liner DH (za zadnjo) in enduro za sprednjo gumo. Spraševal sem za airliner e-bike ampak niso imeli. sem pa za to dobil 20% popust :D. inserta me prideta 2 € dražje kot na BD, oz 13 € ceneje, ker je brez poštnine :D 

Zmenil se se tudi, da jih v soboto sam montiram in naredim conversion na tubeless. 

Sedaj je samo vprašanje katere ventilčke in tekočino.

 

Napisano
pred 17 minutami je TBA napisal:

 Danes naročil inserte za tubeless :). Vittoria air-liner DH (za zadnjo) in enduro za sprednjo gumo. Spraševal sem za airliner e-bike ampak niso imeli. sem pa za to dobil 20% popust :D. inserta me prideta 2 € dražje kot na BD, oz 13 € ceneje, ker je brez poštnine :D 

Zmenil se se tudi, da jih v soboto sam montiram in naredim conversion na tubeless. 

Sedaj je samo vprašanje katere ventilčke in tekočino.

 

Super. Jaz imam tudi to opravljeno. 

Moram pa te dni najti čas za montirati novo balanco Spike 800 VibroCore Riser handlebar-30 mm + Gen Evo Mtb Grips. Ter nov sedež SMC Core man saddle. Naslednji nakup bodo nove  bremze. Ogledane  imam :

1.Magura MT7, 

2.Hope tech 4 V4 

3.Hayes dominion A4. 

 


 

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Super. Jaz imam tudi to opravljeno. 

Moram pa te dni najti čas za montirati novo balanco Spike 800 VibroCore Riser handlebar-30 mm + Gen Evo Mtb Grips. Ter nov sedež SMC Core man saddle. Naslednji nakup bodo nove  bremze. Ogledane  imam :

1.Magura MT7, 

2.Hope tech 4 V4 

3.Hayes dominion A4. 

 

 

 

 

Premze sem na svojmu kar hitro menjal. tovarniško so gor SRAM Code Bronze Stealth. v ožjem izboru so bile:

Magura MT7 pro z diski MDR-P

Hope 4 v4 + hope diski

Shimano XT8120 + RT-MT905 diski

TRP DH-R Evo

Formula cura 4

ker je žal Trickstuff MAXIMA predraga :) ne gledat cene če ne veš. ker za ta dnar lahk dobiš že novo kolo.

 

Hope & Hayes uporabljata DOT, Magura pa mineralno olje, ki je bol prijazno do okolja in barve na kolesu.

 

na koncu sta bila v mojem ožjem izboru

Magura in Hope (predvsem zaradi barve) in Shimano XT ker jih poznam še iz prejšnega kolesa. 

na koncu sem se odločil za Maguro ker sem dobil kr dobro ceno. mislim da je bilo več kot 100€ ceneje kot Hope in malo cenejše kot Shimano XT. Magura je bila pod 350€ za set z diski če se ne motim. če boš vzel maguro kupi zelene ploščice oznaka ''8.S sport'' :) 

 

Glede na tvoj izbor je Magura najcenejša. med 100-200€ če računaš še nove diske

Glede na BD:

Magura MT7 pro (set z diski) 348 €

Hope: set zavor cca 490-520 odvisno od cevi (klasika ali kovinska)

Hayes: pa 1 zavora 180-190€

 

So pa vse 3 zavore top in ne boš zgrešu katero koli izbereš. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je TBA napisal:

 

Premze sem na svojmu kar hitro menjal. tovarniško so gor SRAM Code Bronze Stealth. v ožjem izboru so bile:

Magura MT7 pro z diski MDR-P

Hope 4 v4 + hope diski

Shimano XT8120 + RT-MT905 diski

TRP DH-R Evo

Formula cura 4

ker je žal Trickstuff MAXIMA predraga :) ne gledat cene če ne veš. ker za ta dnar lahk dobiš že novo kolo.

 

Hope & Hayes uporabljata DOT, Magura pa mineralno olje, ki je bol prijazno do okolja in barve na kolesu.

 

na koncu sta bila v mojem ožjem izboru

Magura in Hope (predvsem zaradi barve) in Shimano XT ker jih poznam še iz prejšnega kolesa. 

na koncu sem se odločil za Maguro ker sem dobil kr dobro ceno. mislim da je bilo več kot 100€ ceneje kot Hope in malo cenejše kot Shimano XT. Magura je bila pod 350€ za set z diski če se ne motim. če boš vzel maguro kupi zelene ploščice oznaka ''8.S sport'' :) 

 

Glede na tvoj izbor je Magura najcenejša. med 100-200€ če računaš še nove diske

Glede na BD:

Magura MT7 pro (set z diski) 348 €

Hope: set zavor cca 490-520 odvisno od cevi (klasika ali kovinska)

Hayes: pa 1 zavora 180-190€

 

So pa vse 3 zavore top in ne boš zgrešu katero koli izbereš. 

 

 

Ja, vsake od teh imajo neke dobre in malo manj dobre strani. So pa to definitivno  vse top zavore. Je manj izbire med ostalimi, ker imam spredaj 220 mm velike diske, zadaj pa 200 mm. Tudi moji so trenutno Sram Code in mi nisi preveč všeč, tako, da jih bom čim prej zamenjal. Po moje bo odločala cena in trenutne akcija. Samo olje mi ni toliko pomembno. Ima pa Hope divje barve na izbiro.😊

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Iz lastnih izkušenj ti lahko priporočam MT7. Za moje pojme greš lahko tudi na 200 mm disk spredaj. Moči je na pretek.

 

image.png

image.png

Popravljeno od etcho
Napisano

Jaz pa lahko Maguro in Giant samo odsvetujem.

 

Na Maguri mi je v roku pol leta zapil sprednji cilinder. Sem dobil Giant MPH gor. Tam pa so bli tudi sami probleme.

 

Od takrat vozim XT.

 

So pa moje težave iz leta 2000 - 2005

Napisano
pred 7 urami je etcho napisal:

Iz lastnih izkušenj ti lahko priporočam MT7. Za moje pojme greš lahko tudi na 200 mm disk spredaj. Moči je na pretek.

 

image.png

image.png

Pa ergon gripi 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je godlike napisal:

So pa moje težave iz leta 2000 - 2005

 

Znano. Od takrat so dvignili nivo za svetlobna leta. Tudi eden bolj znanih vert-riderjev Danny MacAskill jih uporablja. Pa tam, kjer vozi, ni šale, da odpovejo.

 

Pred eno uro je godlike napisal:

Od takrat vozim XT.

 

Trenutno jih tudi jaz vozim. Zadovoljen.

 

Popravljeno od etcho
Napisano

Jaz bom kej upgrejdu ko bom delal 5000km na leto z mtb 🤣  zdej med faksom težko kej več

 


image.jpeg

 

Napisano

Med XT dvobatnimi in XT 4batnimi je ogromna razlika. Pri dvobatnih me moti, da točka prijema ni vedno na istem mestu. Delajo pa brez problema. Na biciklu od moje najdražje že 10 let. bp.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Jaz sem zgulil že 4 komplete pakn. Zmes so bile tudi metalke. Me je na servisu opozoril, da imam že krepko obrabo diska. Da bo zrel za menjavo.

 

Delajo pa ca. 10 let BP. Različne točke prijema pri dvobatnih ne opazim.

4 - batne so za moj tip vožnje osvečna teža.

 

Na prejšnjem sem imel XT zadaj in zložene skupaj XT s LX ročko spredaj. Pa je LX ročka olje spustla. Je bila tudi zabava 😅

Ko dobiš mastne prste med spustom in bremza izgublja moč.

Napisano

Danes sem se  končno lotil  zamenjave sedeža in  krmila. V bistvu sedež sem zamenjal, krmilo pa ne, ker sem ugotovil, da sem naročil fi 31.8mm, moje kolo pa ima fi 35 mm. 😊

Tako, da sem že naročil od Renthal Apex  (31.8 mm).

Sedež je vrhunski, prav tako ročke. 

Zavore bodo , po dolgem pogovoru z Gregorjem Ferkom (servis Cvero-Radomlje) Hayes dominion A4 + diski Hope floating. Bom kolo kar do njega odpeljal, da mi vse skupaj montira in fino naštima. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

A si se zatipku al si spet naroču narobe krmilo? 😛:D

V bistvu bi v vsakem primeru zamenjal vse skupaj. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Kaj zdaj, si ponovno naroču 31,8 ali 35 mm? Ali si šel s pipco na 31,8? Če ja, zakaj? 35 mm balance so bolj toge, nosijo večje obremenitve. Saj si strojnik, boš vedu. 😊

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 30 minutami je etcho napisal:

Kaj zdaj, si ponovno naroču 31,8 ali 35 mm? Ali si šel s pipco na 31,8? Če ja, zakaj? 35 mm balance so bolj toge, nosijo večje obremenitve. Saj si strojnik, boš vedu. 😊

S pipco na 31.8. Vem, da so 35 bolj toge s tem pa tudi več vibracij prenašajo. Mi, starejši občani smo na to občutljivi. 😊

Tako, da za nas lažje kolesarje, ki ne tekmujemo v spustu, bo 31.8 kar super izbira. 😊

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

S pipco na 31.8. Vem, da so 35 bolj toge s tem pa tudi več vibracij prenašajo. Mi, starejši občani smo na to občutljivi. 😊

Tako, da za nas lažje kolesarje, ki ne tekmujemo v spustu, bo 31.8 kar super izbira. 😊

če 31,8 balanca zdrži mojih 100+ kg. sam specifikacija more bit prava. 

ja renthal je kr huda. si zapravil dodatnih 80-100€ sam zdej imaš pa vsaj komplet :) . sem gledal 35mm balanco in fajfo (najkrajšo, sam bi bla še vseen dalšla od te k jo imam trenutno). Neki časa sem gledal fajfo med 10 - 20 mm 

 

WWW.AEROZINEBIKE.COM

Brand New 100% CNC STEM to bring out remarkable look!

 

 

Danes naredil upgrade na tubless in vstavil inserte.

Naslednji upgrade bodo gume, ko jih mal znucam. Trenutno imam nagledane kryptotal FR spredaj in kryptotal Re zadaj povsej vrjetnosti enduro casing in soft compound 2,6'' ali 2,4''

 

Napisano

Super.

 

Jaz sem pa nekak ne morem spravit na to. Pa imam že 10 let tovarniško polepljene obroče (tubeless ready) in tubeless plašče.

Tovarniško so bli kljub temu noter šlauhi.

 

Mogoče mi kdo malo bolj kmečko razloži prednost tubeless-a. Ker plašč sem  vseh teh letih samo 1x predrl in še to 3-4mm vrezal.

Jasno mi je, da je manjša teža, kaj pa ostalo?

Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

 

Mogoče mi kdo malo bolj kmečko razloži prednost tubeless-a. Ker plašč sem  vseh teh letih samo 1x predrl in še to 3-4mm vrezal.

Jasno mi je, da je manjša teža, kaj pa ostalo?

Tovarniško imajo pomoje vsi šlauhe not. 

 

odvisno kje se furaš. če se voziš po terenu kjer je trnje se plača imet tubles ker ti zamaši luknje če ti trn predre gumo. če je kaka večja luknja lahko uporabiš črve'' bacon strips'' da ga nabašeš not nafilaš gumo in če drži gasa naprej. :)  Če gumo razparaš ti tko nič ne pomaga. 

al pa če ti kak psiho prešpika gumo :D 

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
Pred eno uro je TBA napisal:

če 31,8 balanca zdrži mojih 100+ kg. sam specifikacija more bit prava. 

ja renthal je kr huda. si zapravil dodatnih 80-100€ sam zdej imaš pa vsaj komplet :) . sem gledal 35mm balanco in fajfo (najkrajšo, sam bi bla še vseen dalšla od te k jo imam trenutno). Neki časa sem gledal fajfo med 10 - 20 mm 

 

WWW.AEROZINEBIKE.COM

Brand New 100% CNC STEM to bring out remarkable look!

 

 

Danes naredil upgrade na tubless in vstavil inserte.

Naslednji upgrade bodo gume, ko jih mal znucam. Trenutno imam nagledane kryptotal FR spredaj in kryptotal Re zadaj povsej vrjetnosti enduro casing in soft compound 2,6'' ali 2,4''

 

10-20 mm je kar konkretno kratka. 

Jaz sem vzel 40 mm, kar je krajše, kot je original. Sicer pa, če greš malo skozi komentarje na raznih mtb forumih, ni neke prednosti 35 mm napram 31.8 mm Recimo pri Spike so komentirali, da so naredili 35 mm samo zato, ker so ljudje spraševali po njih. Ne pa zaradi neke velike razlike. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

10-20 mm je kar konkretno kratka. 

Jaz sem vzel 40 mm, kar je krajše, kot je original. Sicer pa, če greš malo skozi komentarje na raznih mtb forumih, ni neke prednosti 35 mm napram 31.8 mm Recimo pri Spike so komentirali, da so naredili 35 mm samo zato, ker so ljudje spraševali po njih. Ne pa zaradi neke velike razlike. 

Trenutno imam fabriško gor. 30mm. Mondraker s forward geo. je bil prvotno zasnovan okoli 10mm :) 

Napisano

Danes sem šel en krog brez Etcho-ta.

Pozdravi se hitro. 😊

Ta krog je bil  bolj na izi, za kondicijo. Je bil pa cel čas mraz, ko sem štartal le 3°C.

V deželi refoška (v Marezigah) je bila nenormalna gneča (cel kup Ameriških turistov) prometa bolj malo. Sem pa vseeno usral kolo, ko sem vozil po makadamu polnem luž. Jutri sledi pranje. 

IMG_20241215_140308.jpg

IMG_20241215_114257.jpgŠkrline, kjer je tudi majhen slap. Sem se zapeljal čez rečico, da so se sprale gume. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.