Skoči na vsebino

Rekreacija (kolesarjenje, tek, pohodništvo,... )

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem imel na prejšnjem Giantu 2.3 gume in sem opažal odrgnine na okvirju zadaj.

Pa gledal zakaj, če je ni šans, da bi obroč z roko zvil toliko in tudi kar nekaj mm je šla guma mimo.

Sem nalepil gor izolirtrak in šel na furo. Fajn po moško....in so ble sledi na izolirju.

 

Torej je ne glede na kaj zvilo pod hitrostjo špice. Tako da verjamem, da se vilce zvijajo.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Jaz sem imel na prejšnjem Giantu 2.3 gume in sem opažal odrgnine na okvirju zadaj.

Pa gledal zakaj, če je ni šans, da bi obroč z roko zvil toliko in tudi kar nekaj mm je šla guma mimo.

Sem nalepil gor izolirtrak in šel na furo. Fajn po moško....in so ble sledi na izolirju.

 

Torej je ne glede na kaj zvilo pod hitrostjo špice. Tako da verjamem, da se vilce zvijajo.

Guma kaj hitro rada podrgne po okvirju. Sploh če maš mal manj napolnjene in se v ovinke furaš bolj na Hard.

Napisano (urejeno)

Jaz en klasični krog, do Predjame.

 

image.png

image.jpeg

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 11 urami je TBA napisal:

Povej kaj furaš da se preveri. Pomožnosti link.

 

 

Od jutri naprej imam dopust pa se lahka kej dobimo, magari čez teden za kako furo. 

 

 

Uuu, že v naprej hvala

 

Gre za Scott Aspect eRide 920. XL okvir.

WWW.WECYCLE.DE

Scott Aspect eRide 920 29'' Pedelec E-Bike MTB orange/schwarz 2021 - Das Scott-Mantra - Innovation, Technologie und Design - bringt...

 

Gor so neke tralala vilce s fedrom, ki ga s svojo težo čist preveč stisnem in ne igra prave vloge.

 

Še dobr, da sem danes prvič prebral tole nalepko na njih in me je kar malo zvilo 🤪

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je TBA napisal:

Guma kaj hitro rada podrgne po okvirju. Sploh če maš mal manj napolnjene in se v ovinke furaš bolj na Hard.

3.5 vozim vedno.

 

Pa ene vsaj 4mm je mogle vse skup potegnit. Ampak ja, lahko bi bla guma.

 

Na hard pa je treba, drugač ne gre.

Napisano
pred 7 urami je TBA napisal:

Guma kaj hitro rada podrgne po okvirju..

 

Kje? Kako?

Pri mojih obeh biciklih, tudi če povsem spustim vilice in če upoštevam še krivljenje le teh, ima še kar precej lufta do okvirja, guma 2,6.

@Boss kakšne fox 38 premera

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 8 urami je godlike napisal:

3.5 vozim vedno.

 

Pa ene vsaj 4mm je mogle vse skup potegnit. Ampak ja, lahko bi bla guma.

 

Na hard pa je treba, drugač ne gre.

3.5bar? js furam z okol 2bar (2.1/1.95). je pa res da mam širino gume 2,6 

pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Kje? Kako?

Pri mojih obeh biciklih, tudi če povsem spustim vilice in če upoštevam še krivljenje le teh, ima še kar precej lufta do okvirja, guma 2,6.

@Boss kakšne fox 38 premera

 

ne vilce, okvir. Na zadnjem trikotu :D 

 

ni moje kolo

null

image.png

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Uuu, že v naprej hvala

 

Gre za Scott Aspect eRide 920. XL okvir.

WWW.WECYCLE.DE

Scott Aspect eRide 920 29'' Pedelec E-Bike MTB orange/schwarz 2021 - Das Scott-Mantra - Innovation, Technologie und Design - bringt...

 

Gor so neke tralala vilce s fedrom, ki ga s svojo težo čist preveč stisnem in ne igra prave vloge.

 

Še dobr, da sem danes prvič prebral tole nalepko na njih in me je kar malo zvilo 🤪

 

image.png

Kok je pa budget?  sem našel ene skor đabe majo pa 10mm več hoda in so 103€. so pa do 150kg. če jih boš naroču boš rabil še zvezdo (star nut) 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

null

image.png

Popravljeno od TBA
Napisano
pred 16 minutami je TBA napisal:

Kok je pa budget?  sem našel ene skor đabe majo pa 10mm več hoda in so 103€. so pa do 150kg. če jih boš naroču boš rabil še zvezdo (star nut) 

WWW.BIKE-DISCOUNT.DE

null

image.png

 

Jaz prodajam vilice Rock Shox Silver TK, 160 mm. 😊 Ugodno. Koče, nič vožene. 

 

 

 

 

Napisano

Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu :D

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.