Skoči na vsebino

CX7 dizel


minimalac

Priporočeno sporočilo

Sj ne da nisem zadovoljen z svojo sestico, ampak sem zgleda ze od zacetka zgresil nakup...zdej pa sem pred tem da bom spet avto menjal, ampak za CX7, seveda dizel.

 

Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. 

 

No, tema pa seveda kot zgoraj omenjeno CX7-dizel.  

 

Malo sem prebiral po internetu, nasel pa nic kaj konkretnega...razen moznosti raztegovanja verige. Na nasem forumu nisem nasel tudi nic posebenga, pa bi prosil Vas forumase kaj vi pravite?

 

Kaksne so izkusnje z omenjenim avtom, na kaj paziti pri nakupu?

 

imel sem ze en ogled, ampak je imel avto prevec zunanjih napakic da bi me preprical. 

 

Notranjost sama ni slaba..oprema Revolution Top, brez park sezorjev, ki pa ocitno niso bili serijsko..no to bom ze resil naknadno ce vse drugo stima. 

 

 

Trenutno mam se enega na ogledu: 

 

https://www.gebrauchtwagen.at/detailansicht.php?id_fahrzeug=8075483

 

Prosim za mnenja ter predloge. 

 

Hvala lepa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih  2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo :)

Ker bencinarji so kar zejni pa se poddimenzionirana sklopka so me odvrnile od nakupa..da ne govorim o zavarovanju v avstriji, kjer me pride osnovno za tak avto skoraj 200 ? mesecno. 

 

Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem 2.2 motorjem nima? kaj faliti, so veliko bolj?i plus ketna od starih  2.0, ostalo je na tebi da o?i preverijo :)

 

 

 

Govori? tukaj verjetno o Co2 dajatvah, ki jih je vsa razvita Evropa vpeljala? To je samo ?e vpra?anje ?asa da bo pri?lo k nam......potem bo ?ele vesela debata benz vs dizl....

Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kaksne so dajatve v Avstriji, upam da ne zagovarjas dizla, ker bistveno bolj onesnazuje okolje od bencinarja.

pa ne z dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Notranja prostornost bi naj bila pri cx5 ve?ja zunaj je pa avto malo manj?i, Je pa Cx5 ?e Skyactive gradnje to pomeni, da je kar la?ji kot so bili do tedaj avti.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Po testiranju cx5 cd175 Avtomatik sem se vrnil nazaj k CX7. V petki me dizel enoatavno ni preprical, predvidevam pa da pospeski v sedmici niso kaj boljsi. Govorim seveda trenutno o dizel verziji, v postev pride verjetno tudi Turbo bencinar.

 

Ali mi lahko kdo za primerjavo pove kaksen je pospesek pri obeh. Iscem avto ki bo res cuknil pri pritisku na gas, ter v vsakem primeru mora biti SUV. Kot ze stokrat povedano, je cx7 v najblizjem izboru.

 

Ce bi vzel dizla, bi ga dal mogoce cipirat, ampak pod pogojem da bi bli pospeski blizu bencinarju, kar pa nekako dvomim. Cena bencina in poraba ne igrata vloge.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da zadeva res cukne ti predlagam da nabavis bmw XM6....bruuuutalno napram vsakodnevnim suv-om ha ha. Ves kako je to realno gledano... Da ti premaknes 2 toni z 250 hp je premalo ce bi rad da te v vratu zaboli ob stisku na gas;-) sj k 1x leti potem leti:-) je pa cx 7 tezji od cx5 tako da so pospeski se slabsi...po logiki.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2.3T benz ti bo kar vsec glede pospesevanja, ce ga se malo elektronsko zoptimiziras, imas hitro preko 300 Lipicancev in to ze nekaj obeta :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pricakovan odgovor glede pospeskov. Zmaj, ti si strokovnjak za te zadeve, ali ima sedmica potencial. Ce bi nasel kaksen dober primerek ( tezka bo). Vsi oglasi ki so v bliziji imajo cirka 150k prevozenih. Ce pa je ze kaj dobrega je pa dalec, se moram 300-400 km peljat za ogled enega k.......a avta.

 

Malo sem prebiral po forumih, ter zasledil dolocene tezave z sklopkami ter verigo. Mislim da se tudi eventualna menjava kaksne od omenjenih ni tak pretirana, ce le najdem primeren avto. Razen ce ne rikne vse naenkrat :S

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem dalec od strokovnjaka, le laicno razmisljam, da pri preko 300 oslickih mora bit nekaj udarca v hrbet, navkljub vecji tezi in visjem zracnem uporu kot npr. Mazda6 MPS :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?isto na hitrco, CX7 je bistveno te?ji, nekako ne more? pri?akovati, da bo avto z istim motorjem in 300kg ve? pospe?eval bolje: http://www.zeperfs.com/en/duel6874-3310.htm

 

?e ne pa ?e vedno ostane CX7 bencinar ampak ne vem ?emu bi rabil tole ?e ?ipati. Konec koncev ?e ti 260 hp, pod 8 sekund do 100 v SUV (oziroma 9,5 v dizlu CX5) ju ni dovolj in bi obenem rad pri?el ugodno pri zavarovanju, gleda? napa?ne avte.http://www.zeperfs.com/en/duel6874-1661.htm CX7 2,3t je top ponudbe in ima ?ez 10 porabe pa 8s do 100 ampak to ni hitrej?e od Twinga RS ali Swifta sport s 133/136 konji in porabo pod 7. Tudi "zoptimiziranje" ne bo naredilo ?ude?a in zato ne bo postal ?porten avto. Food for thought. In smo spet pri izjavi uklopkota, za 2 toni premakniti impresivno hitro mora? potrpeti pri porabi, registraciji, ceni avta... Tak je kompromis.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

KSZ: tule je izra?un cestne dajatve v Avstriji. Brez zavarovanja seveda.

 

https://durchblicker.at/autoversicherung/motorbezogene-versicherungssteuer-rechner

 

Vsak kW torej ?teje. Slovenski razredi glede na prostornino so povsem nelogi?ni.

Da ne bi kdo mislil, da je v Avstriji vse bolj?e in ceneje. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to sploh se ni vse, vecina vecjih eu drzav ze zdavnaj pobira se takso na deklariran CO2 izpust.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dr?i, dokler gre za avte do cca. 200 PS, cestna taksa gre nato skoraj eksponentno gor. Za 400 PS pla?a? ?e 2300 EUR brez zavarovanja. :)

 

 

Res je, cisto vsak konjicek steje  :vskalo:  Da ne govorim o uvozu avtomobila z malo vec PS,  kjer do magicne meje 250g/km CO2 izpusta placas 32% davka od nakupne cene vozila. 

Vsak naslednji g/km pa stane dodatnih 20?. Ti godlarji so cist zmesani po eni strani  -_-

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne to te opalijo v Avstriji, ce uvezes avto gor. Tako da se uvoz avtomobila v Avstrijo z vec PSi ne splaca.  Sem razmisljal da uvezem CX7 disi iz Nemcije, ter sem si hitro premislil. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.