Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ?e lahko ukradem temo (da jo mamo tudi za ostalo ?i??enje) kaj uporabljate za armaturno vrata in podobno? Jaz mojo posesam iz z mehko vla?no mikrofibro prebri?em. Sem pa razmi?ljal o 303 aerospace protectant. Glede na reviewe kar hvaljena zadeva.

Evo z angelwax gelom namazem armaturko, da jo lepo pozivi potem grem pa se s sprejem cez. 

 

http://www.operi-avto.si/nega/1415-angelwax-angel-dressing-500ml.html

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Da si malo sposodim tole temo kako kaj re?ujete te?avo z vro?ino v poletnih mesecih na usnjenih sede?ih??? Se hudir kar konkretno zagreje ?e ti avto stoji na soncu .....?e zdaj ko je komaj pomlad se je ?e te?ko usest z kratkimi hla?ami. :zvizga: 

Napisano

Ja mi na obali ga parkiramo v senci..he he

Jaz dam na prvo ?ipo obvezno sen?nik bo?ne ?ipe zavesce gor.pol dobro prezra?it in kasneje klimo..brisa?o na prve sede?e..pol pa gasss...lp

Napisano

Sen?nik na ?ipo, al pa tako parkirat, da sonce ne greje direkt sede?ev.

33112_1.png

Napisano

?e ?e lahko ukradem temo (da jo mamo tudi za ostalo ?i??enje) kaj uporabljate za armaturno vrata in podobno? Jaz mojo posesam iz z mehko vla?no mikrofibro prebri?em. Sem pa razmi?ljal o 303 aerospace protectant. Glede na reviewe kar hvaljena zadeva.

 

Jaz uporabljam tole ?avbo.

 

YM15gjz.jpg?1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Evo jest sem ravno danes nabavil en kup stvari, med drugimi tudi Geyon leather cleaner in pa chemical guys leather conditioner. Baje je ta boljsi za staro usnje (ima vitamin E), kot pa geyon k je za bolj novejse usnje.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jest imam menzerna medium pa sem zelo zadovoljen. Poliral sem pa rocno (zivim v bloku), kaj sele ce bi strojno :). Long story short, karkoli bos vzel bo OK.

Napisano

Jest imam menzerna medium pa sem zelo zadovoljen. Poliral sem pa rocno (zivim v bloku), kaj sele ce bi strojno :). Long story short, karkoli bos vzel bo OK.

Se mi je dzel ja hvala

 

sm ponesre? editiral post ampak vredu da je vsaj en vidu :D

 

mam pa namen holograme dat dol pa 3 manj?e praskice,.. pol pa polimerno za??ito ?ez in to je to

 


image.jpeg

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

V?eraj sprobal izdelek Glipton Gt11 Leather Conditioner iz Velike Britanije naro?en. Nad izdelkom sem zelo presene?en. Toplo priporo?am vsem. Ne masti usnja, osve?i ga in da vonjavo pravega usnja.

Lp

 

Tko jutri dobim premaz Glipton GT11 in ?istilo Gt15.

 

Mal sem gledal po internetu kako naj bi o?istil usnje pa na posnetkih ka?ejo da se nanese ?istilo, ki se ga nato zdrgne s ??etko. Ni mi najbolj v?e?. da bi po 2 leti starem usnju drgnil s ??etko. Na?el sem ?e posnetek, da drgnejo z brisa?o. Ko zdrgnejo nato prema?ejo s GT11 in na koncu ?e malo spolirajo, da sijaj izgine.

 

A je kdo to ?e po?el, s katerimi pripomo?ki, kako...prosim za kak?en nasvet, da ne bom potem debelo gledal ko se spravim na delo.

Napisano

Ve?inoma nama?em samo s kremo za nego in pustim ?ez no?. Enkrat sem pa tudi s ?i??enjem poizkusil, pa tudi ni bilo ni? narobe. Dejstvo je, ?e usnje sproti neguje? (ma?e?) se tudi svinjarija ne more ne vem kako za?reti notri in samo obri?e? z vla?no krpo.

Napisano

S cistilom naspricas na usnje in s krtacko za usnje zdrgnes. Lahko tudi z namenmskim copicom ustvaris peno in potem samo obrises. Kasneje seveda naneses conditioner. Jest sem s copicem delal :)

Napisano

@Spektr, kje kupuje? te produkte, da vem kam it iskat? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jest prek operi-avto.si. Je pa glipton conditioner se najboljsi za ta mazdin (fake) usnje. Cleaner pa definitivno gyeon :)

Napisano

Tko jutri dobim premaz Glipton GT11 in ?istilo Gt15.

 

Mal sem gledal po internetu kako naj bi o?istil usnje pa na posnetkih ka?ejo da se nanese ?istilo, ki se ga nato zdrgne s ??etko. Ni mi najbolj v?e?. da bi po 2 leti starem usnju drgnil s ??etko. Na?el sem ?e posnetek, da drgnejo z brisa?o. Ko zdrgnejo nato prema?ejo s GT11 in na koncu ?e malo spolirajo, da sijaj izgine.

 

A je kdo to ?e po?el, s katerimi pripomo?ki, kako...prosim za kak?en nasvet, da ne bom potem debelo gledal ko se spravim na delo.

 

Sam delam natan?no po tem postopku.

Seveda je s krta?o treba drgniti z ob?utkom, raje bolj ne?no dlje ?asa, kot grobo.

Previdno pri robovih sede?ev, sploh ?e je tam barva ?e razpokana. Tam raje samo s krpo, sicer bodo manj?i del?ki barve odstopili

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

A misli? daje fake usnje?

Pridi pogledat moje sede?e v mk1 ki so popokali(se natrgali) in je zadaj kot nek skaj. Pravo usnje bi se znucalo, zbledelo, ostalo brez barve nikakor se pa ne bi natrgalo.

S temi ma?ami je pa takole. ?e ne boste ni? mazali bo zdr?alo 7 let, ?e boste dajali te ?avbe gor pa okoli 7 let.Bo pa vsaj vonj lep?i, ker te ?avbe dajo vonj po pravem usnju.

 

 

Napisano

Jap tocno tako. Te zavbe pomagajo pri pravemu usnju ne pa pri teli plastiki. Ne me narobe razumeti, tudi jaz mazem. Dobis malo vonja in pa lepse zgleda, da bi pa zaradi tega usnje kaj bolj zdrzalo pa ne vrjamem. Pravo usnje ja to pa ne. Pri drugi generaciji cel sedez sleces v dveh minutah (prevleka).

Alex prva generacija je imela se najbolj kvalitetno "usnje" pri mazdi 6

Napisano

Mene pa zanima, kaj priporo?ate, ko je usnje na volanu postalo svetle?e? V?e? mi je original, ko je mat. Avto je star 5 let ima cca 80k km.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.