Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

pred kratkim sem postal ponosni lastnik Mazde 6 G145. Avto je super in sem na splo?no zelo zadovoljen z njim, pesti pa ena zadeva, ki je prakti?no prisotna ?e od za?etka.

 

Problem je v menjalniku, ki se zelo zatika in ne omogo?a teko?ega prestavljanja. Te?ava je najbolj izrazita v ni?jih prestavah, nekako od 2-4, 5. in 6. sta ok. Zadnje ?ase se je za?elo dogajati tudi to, da je iz lera pogosto nemogo?e dat v prvo in je obi?ajno treba spustit sklopko.

 

To se dogaja prakti?no od za?etka, ker je bil prej?nji lastnik moj foter in sva to na za?etku pripisovala novemu avtomobilu. Bil sem tudi na servisu (BTC), kjer seveda "mojstri" niso zaznali ni?esar. Na moje negodovanje so zamenjali olje v menjalniku in sedaj se menjalnik se bolj ?udno obna?a. Lahko da je problem v tem, ker se olje ?e ni usedlo, ampak sedaj se dogaja pri 3. da je potrebna sila, da sploh lahko prestavim, ostale so ve?inoma ok.

 

Hvala za kakr?enkoli feedback,

 

abazigal

Napisano

Tudi pri moji je kar se ti?e menjalnika enako, sicer sem se zatikanja o?itno ?e navadil, oz. me ne moti ve? tako, kot na za?etku. Tudi sam sem najprej pomislil na menjavo olja, saj ?e ni bilo menjano, avto bo sicer star 5 let in 20.000 kilometrov. ?udi me, ker so v vseh testih iz leta 2013 oz. 14 omenjali, da je prestavna ro?ica super, lepo teko?a, meni pa se zdi ravno obratno.

 

Ugotovil sem, da ne mara preve? ne?ne roke, tako da prestavljam bolj sportski, pa se manj zatika... :)

Napisano

Pri moji 2009 je isto :( Oz te?ava je pri prestavljanju iz prve v druge prestave (ko npr s stranske ceste nahitro potegnem na glavno). Najprej sem mislil,da sem premalo sklopko stisnu. Ampak sedaj po skoraj treh letih sem se ?e skoraj ?ist navadu tega :)

Napisano

Zakaj ne poskusite namazati vodila menjalnika pa avtomat (?e ga ima). Tudi pod tisto usnjeno man?eto ro?ko menjalnika je fajn za na?pricat s kak?nim silikonskim sprejem. Jst sm tako re?il pri prej?njem avtu. Nimate za zgubit dosti ?e poskusite vse to namazati. Priporo?am mast v spreju ali pa silikonski sprej

Napisano

Zakaj ne poskusite namazati vodila menjalnika pa avtomat (?e ga ima). Tudi pod tisto usnjeno man?eto ro?ko menjalnika je fajn za na?pricat s kak?nim silikonskim sprejem. Jst sm tako re?il pri prej?njem avtu. Nimate za zgubit dosti ?e poskusite vse to namazati. Priporo?am mast v spreju ali pa silikonski sprej

Kaj pa, ?e bi ?li lepo na uradni servis in udarili po mizi, naj zrihtajo menjalnik kot je treba?

 

 

Napisano

Baje je nekdo ze sel, vsaj tako sem prebral enkrat na forumu in niso nic zrihtali...kot obicajno.

Napisano

Baje je nekdo ze sel, vsaj tako sem prebral enkrat na forumu in niso nic zrihtali...kot obicajno.

Pa kako ne? Ne bi vzel avta ven, dokler ne bi menjalnik delal kot v putru. Pa zakaj so servisi? Da menjajo samo olje in teko?ino za stekla?

 

 

Napisano

Servis je tm da ti leze v supak k ti prodajo nov avto pa da te potem se nadaljnih 5 let lupi za servis. Nazalost. Uporabnik sylvan je isto kupil novo trojko pa mu je navigacija stekala pa je bil 7x na pooblascencu pa niso nic zrihtal oz. so samo posodobili software a napaka je se vedno ostala. Na koncu so ga odpikal in se je obrnil na mazda zastopnistvo kjer mu tudi odgovorilo pomoje niso. Na koncu je prodal nov avto

Napisano

Servis je tm da ti leze v supak k ti prodajo nov avto pa da te potem se nadaljnih 5 let lupi za servis. Nazalost. Uporabnik sylvan je isto kupil novo trojko pa mu je navigacija stekala pa je bil 7x na pooblascencu pa niso nic zrihtal oz. so samo posodobili software a napaka je se vedno ostala. Na koncu so ga odpikal in se je obrnil na mazda zastopnistvo kjer mu tudi odgovorilo pomoje niso. Na koncu je prodal nov avto

Pa sej obstajajo razni tr?ni in?pektorji pa recimo pi?e? v revijo VIP. Ko oni prevzamejo primer se vedno re?i v korist kupca. Potem niso razni pacienti, ki se delajo vsemogo?ne ve? tako naduti.

 

 

Napisano

Majes je ful alergi?en na zatikajo? se menjalnik. Vsaj pred mano je stalno pizdil ?e ne znam tega namazat. Tko da on bo zih vedel kako se zrihta. Sarkazem off.

Napisano

moja m6 2009 je imela podobne probleme. Menjava olja + dodatek je re?il problem.

Sedaj po 80.000km v?asih ho?e druga spet za?eti malce trzati. O?itno bo ?as za menjavo olja...

 

opis:

menjalnik ?krta

Napisano

Jest sm rekel, da bom malo vztrajal dokler je avto ?e v garanciji, naj se matrajo vsaj malo. Bolj me ?udi to, da je po menjavi olja problem ?e potenciran. 3. prestava se zdej zatika ko hudi?, prej pa je bila bolj 2. problem.

 

Zgleda bom moral it nazaj te?it, kaj pa lahko naredijo je pa vpra?anje. Sem pa na?el na netu Mazdin TSB, kjer omenjajo prav zatikajo?o 3. prestavo. Zgleda da je znana zadeva, se pa pojavlja bolj ali manj v zvezi s s trojko.

Napisano

Pa sej obstajajo razni tr?ni in?pektorji pa recimo pi?e? v revijo VIP. Ko oni prevzamejo primer se vedno re?i v korist kupca. Potem niso razni pacienti, ki se delajo vsemogo?ne ve? tako naduti.

Alex, je res. Pred leti mi niso ?eleli uveljavit garancije na laptopu, obrnil sem se na ZPS in so njihovi pravniki zadevo sporihtali!

Je pa pogoj, da si njihov ?lan. Ampak v primeru menjalnika se spla?a tisto ?lanarino pla?at.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Btw, menjalnik zrihtan v sklopu garancije. Zamenjani vsi sinhroni.

Samo, da gredo sinhroni pri tako novem avtu... je prav shrljivo kupiti nov avto.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.