Skoči na vsebino

Nakup rabljene CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Xenon ?arnice so po ca. 30 EUR (original osram), tako da to ni nek faktor, ki bi te odvrnil od nakupa sicer dobrega avta. Crknejo pa na koliko, vsakih 100k ali 150k km?

Napisano

Na moji so dnevne lu?i (?arnica). Pa do zdaj nisem ?e nobene zamenjal. Mogo?e pa bom xenonke vseeno zamenjal...

Napisano

Mislim da Ne.saj imajo prve CX5.2013..dneve lu?i..lp

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

nekako sva se s partnerko odlo?ila, da bi zamenjali Hondo za Mazdo. Odlo?ava se za nakup rabljene Cx-5 CD175 AWD. Na avto netu je kar nekaj podobnih CD175, letnik 2012, cca 150k km prevo?enih.. :
 

Danes sva bila na ogledu prve (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14228008&display=Mazda%20CX-5%20CD175%20%20AWD%20Revolution%20Avt.%20Sl...), katera ima nekaj manj?i prask in eno malenkost ve?jo (https://imgur.com/i37RTOP) ,ampak se zavedava, da ima avto ?e 7 let... Notranjost vozila je odli?no ohranjena, zmotilo pa me je, da se ob kliku na gumb NAVI ni pojavila navigacija... Kot je meni znano, naj bi imela "Revolution" verzija polno opremo. Ali ve kdo mogo?e, ali je te?ava v avtomobilu oz. ali je NAVI bila opcijska? Kak?na je cca. cena namestitve NAVI v te Mazde? Se vam zdi cena 13k ? primerna za tako vozilo?

 

+ Vpra?anje, ali pozna kdo naslednje avtomobile in lahko malo pokomentira?
 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14247357&display=Mazda%20CX-5%20CD175%20AWD%20Revolution%20Avt.%20SLO...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14235798&display=Mazda%20CX-5%20CD175%20%20AWD%20Revolution

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13448531&display=Mazda%20CX-5%20CD175%20%20AWD%20Revolution%20Avt.

 

Hvala! :)

Napisano

?ivjo!

 

Ne, pri opremi Revolution ni serijsko navigacije ampak je opcija. 

Zna bit, da jo ta nima.

 

Mislim, da se ne spla?a naknadno jo vgrajevat (?italec kartic, gsm sprejemnik,.).

Napisano

?ivjo!

 

Ne, pri opremi Revolution ni serijsko navigacije ampak je opcija. 

Zna bit, da jo ta nima.

 

Mislim, da se ne spla?a naknadno jo vgrajevat (?italec kartic, gsm sprejemnik,.).

Hvala za odgovor.

 

Morda ima? kak?no priporo?ilo na kaj je potrebno biti pozoren pri rabljenih CX-5? 

Napisano

Pri teh letnikih, je potrebno paziti ali je bila zamenjana odmi?na gred in turbo (zaradi lopute pri Bi-turbu). To sta dva ve?ja stro?ka, ki te lahko doletita, drugega pa ni.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e dpf, avt. menjalnik in ?obe. Klasi?ne stvari, ki jih je potrebno vzeti v zakup pri 7 let starem dizlu. Pa? vzame? v zakup in ima? na strani kak?nega tiso?aka ali dva... ?e je avtomatik, je pa? ?e malo bolj rizi?no.

Napisano

ter mogo?e zavore / diske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak to so cisto splosne zadeve, ki jih je treba preverit pri vsakem rabljenem avtu... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak to so cisto splosne zadeve, ki jih je treba preverit pri vsakem rabljenem avtu... 

Res je, mogo?e smo pozabili najpomembneje, ker zgleda da bo fri?en mazda?: Mazda ima digitalno servisno - vzame? VIN in na servisu ti dajo izpis servisiranja na poobla??enih servisih. Po moje da se tudi kmji vidijo (pri katerih in kdaj je bilo opravljeno) in s tem vidi? tudi realnost kmjev, ter tudi kje je bila kupljena (mo?en uvoz)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za odgovore. Bom povpra?al ?e na servisu za izpis iz digitalne servsine knji?ice in ali je bila zamenjana odmi?na gred... 
Druga?e pa sem VIN ?tevilke preveri na portalu https://avtolog.si/ (podobno, kot carfax le zastojn in samo za slovenijo). Podatki ka?ejo, da so km realni in kupljeni v sloveniji. 

Napisano

Res je, mogo?e smo pozabili najpomembneje, ker zgleda da bo fri?en mazda?: Mazda ima digitalno servisno - vzame? VIN in na servisu ti dajo izpis servisiranja na poobla??enih servisih. Po moje da se tudi kmji vidijo (pri katerih in kdaj je bilo opravljeno) in s tem vidi? tudi realnost kmjev, ter tudi kje je bila kupljena (mo?en uvoz)

 

Ce je iz Italije, je velika verjetnost, da je DSK prazen :) ... oz. je zaveden samo prvi servis oz. pregled pri 10 km ob izdobavi :) 

Ja ?e ma gumb za navi a ni potem potrebno samo sd kartico kupit?

 

Ni nujno... Pri teh starejsih, ki so imele se TomTom navigacijo, je bilo potrebno dograditi modul s slotom za SD kartico ... Pri novejsih, ki imajo MZD Connect, pa je ves hardver ze vgrajen in je potrebno samo vstaviti SD kartico in jo aktivirati ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Realnost kilometrov je ?e dober znak, verjetno bo digitalna servisna knjiga tudi OK, ?e je bil avto servisiran na uradnem servisu. Bremze so pa? potr. material, ?e so na koncu, jih pa? za male pare zamenja? (ATE komplet je verjetno pod 400 EUR).

 

Avt. menjalnik, turbina in ostale dizel specifi?ne komponente imajo tudi neko pri?akovano ?ivljenjsko dobo... na dolgi rok so pa? slej kot prej za zamenjat. V menjalniku bi pri teh km zamenjal olje, ?eprav naj bi bilo lifetime. Novi menjalniki sicer niso 6 k EUR, tako kot nekateri dvosklop?ni, ampak zna biti lep stro?ek. Ta je sicer nov (za CD150 verzijo):

 

https://www.ebay.de/itm/Getriene-Automatikgetriebe-Automatik-Mazda-CX-5-KE-Diesel-4X4-GW7U-03-00/153453710325?fits=Model%3ACX-5%7CMake%3AMazda&hash=item23ba8dcbf5:g:uwwAAOSwKbdctbRN

Napisano

Ce je iz Italije, je velika verjetnost, da je DSK prazen :) ... oz. je zaveden samo prvi servis oz. pregled pri 10 km ob izdobavi :)

 

Ni nujno... Pri teh starejsih, ki so imele se TomTom navigacijo, je bilo potrebno dograditi modul s slotom za SD kartico ... Pri novejsih, ki imajo MZD Connect, pa je ves hardver ze vgrajen in je potrebno samo vstaviti SD kartico in jo aktivirati ... 

ja prazen DSK pove kar veliko.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Iz Italije je menda veliko takih... predvsem iz raznih leasingov, kjer ocitno sami servisirajo ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Moja je tudi iz Italije in ima prazen DSK, ima pa zraven od leasinga servisno knjizico - "old school". Pa nalepko od zadnjega servisa na robu vrat (kot je obicaj v ITA). Bolje to, kot absolutno nic.

Napisano

Ve?ina resnih uvoznikov ne uva?a ve? avtov iz Italije prav zaradi tega, ker se ne servisirajo na uradnih servisih ampak jih kar sami. Jaz sem tudi gledal pred nakupom moje eno 6-ko. Vpra?al sem na uradnem servisu za servise a je ni bilo v sistemu.Imela je tudi standarno olupljeno barvo na feltnah in mu niso hoteli popraviti v garanciji.Obrnil sem se na brzino in gass, ?im dlje od takega avta.

 

 

Napisano

Moja M6 je tudi iz Italije in ima izpolnjen DSK + sprintan italijanski DSK + tega ?e na roke napisan A4 list z kilometri in datumom kdaj se je npr. menjalo gume in dodatna dela na avtu ki jih ni v DSK-ju. Tak da ta italjan ki je prej imel mojo M6 je dobro skrbel za avto.

Podobno delam jst, si bele?im vse stvari okrog avta kaj menjam,....

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Moja M6 je tudi iz Italije in ima izpolnjen DSK + sprintan italijanski DSK + tega ?e na roke napisan A4 list z kilometri in datumom kdaj se je npr. menjalo gume in dodatna dela na avtu ki jih ni v DSK-ju. Tak da ta italjan ki je prej imel mojo M6 je dobro skrbel za avto.

Podobno delam jst, si bele?im vse stvari okrog avta kaj menjam,....

Ponavadi tako delajo v lizing hi?ah.

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

v bližnji prihodnosti imam namen zamenjati avto. Za zdaj mi je najbolj všeč mazda cx 5. Gledal sem predvsem vozila starosti do treh let. Zdaj pa me zanima, če ima kdo izkušnje z bencinskim motorjem 165KM. Veliko kje sem zasledil, da nima dovolj moči oz. mu primankuje predvsem navor. Avto pa bi bil 4*4, ker živim v hribih. 

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.