Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No, roko na srce, men je simpati?en. Ni pa seveda v rangu mazde 6 ,vsaj po velikosti ne. Je pa v?e?na benz motorizacija :)

Napisano

Sej, ?e sem ?isto iskren,gre Kia v pravo smer z oblikovanjem svojih modelov, ki so res v?e?ni. Za razliko od skoraj vseh premium znamk, ki so skoraj vsi kr neki, ?e ?e ne neuspeli oziroma dolgo?asni. Mislim, da bo v prihodnosti kia imela najlep?e avte poleg mazde, ?e ne bodo krancljali vseh modelov z plastiko in se upali biti ?e bolj druga?ni in od?tekani.

 

 

Napisano

Sem ?e parkrat omenil, da je Proceed zame alternativa, ?e ne bom sprejel kompromisa, da Mazdina trojka pri sedanu nima uporabnega prtlja?nika za nalagat. Proceed je tukaj svetlobna leta naprej.

 

Oblikovno sta mi obadva super in tukaj ima Mazda malenkostno prednost le pri notranjem oblikovanju, ki je nekoliko lep?e. Edina stvar, kjer bo na koncu verjetno nagnilo tehtnico in to ni cena ampak dejasnko poraba. 1.6 turbo konjev z 204KM pa? ni var?nih pa ?e se vsi na glavo postavijo, in ?e bo Mazda 3 s skyactiv-x motorjem tako var?na kot obljubljajo bom pa? po?rl neuporabnost prtlja?nika in ostal pri Mazdi. ?e se pa napovedi ne bodo izkazale kot resni?ne potem me pa? pri Mazdi kaj dosti ne dr?i ve?, ?al. KIA ima vse in ?e ve?.

 

Kar se pa Corole ti?e pa... ma ne bom komentiral, da ne izpadem Toyota hater ampak CVT menjalnik je ?e najmanj?i problem.


Ne, dejansko izgleda tako. Izgleda kot ena baby panamera, ki je po obliki pa? najbolj po*no karavan na Zemlji, poleg mazde 6 seveda. :)

 

Kia-ProCeed-wagon-side-view.jpg

 

word

33112_1.png

Napisano

Se strinjam , nove kie so dejansko hude za pogledat. Dolgo casa sem govoril: notranjost od kie in zunanjost od hyundaia (ce se pogovarjamo o korejcih)pa bi blo top... zdaj so pa koncno ?e zunaj lepe Kie.

 

Corolle ?e nisem videl v zivo, ampak... trajalo bo, da se bo toyota (sploh v tem razredu) otresla imidza, da je to za starejse, z videzom manj obremenjene, ljudi. Pustimo CH-R, ki je itak v svojem svetu...

 

Civic mi je pa top... tezka bi bila, ce bi kupoval v tem rangu. Teznja po karavanu bi verjetno pretehtala in bi izbiral med i30 in ceed-om... ah,na koncu bi izbral Tipa in ostanek denarja dal za zame pomebnejse stvari... mah... kupil bi Sandera mcv in za ostanek denarja kupil ?e vec meni pomebnejsih stvari hahaha..

 

Jebemu, za?el sem... mazda 3? Od dalec sem jo videl pa ?e to na hitro... ni mi delovala tako bajsasta v rit, kot na fotkah.

 

Verjamem pa da je top izdelek...

Napisano

Jaz sem probal v tem rangu:

- Corollo - udobn in var?n avto, sam za 30k ima par zadev ki me motijo (2.0 ma?ina je prevelika in so morali preselit akumulator v prtlja?nik kar pomeni da ni ni? prostora, infotainment je shit in ?e kr niso zrihtal carplay-a v europi). 

- Honda Civic - dale? najbolj?i motor in tudi zelo direktn ob?utek volana. Malo glasn nad 130. Izgled je kot sushi ... ti je super ali pa bi bruhal. Meni je super spredaj ... zadaj malo manj :)

- Mazda 3 2019 - vse 5 samo ta 120ps je no go za ta denar ... upam da bo 180ps X malo bolj ?ivahn

- i30 - boring ... ampak za koga ki ima druga?ne prioritete je dober buy

- Golf-a sem hotel testirat pa nimajo 1.5 tsi ma?ine nikjer za sprobat, ?akalna doba 10 mesecev baje potem pa itak ?e pride nov model

Napisano

Mazda res brca v temo s tako svoh motorjem v trojki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda res brca v temo s tako svoh motorjem v trojki

Ma, v bistvu bi lahko bilo tako, samo bi morali dat tudi noter eno turbinco, pa tam ene 200 konni?ev za bolj ?portne tipe. Pa bi imeli ?parov?ka za nedeljske panoramske oglede in ?portno zver za "prave" mo?ke(take, ki imajo ?e vedno pora??ene prsi in noge) :)

Tudi v 6-ki bi lahko ta mo?nega optemili z turbino in bi imeli tudi tam zverino z blizu 300 konji?i. Dodali bi kak difuzor?ek in spojler?ek in to je to.

 

 

Napisano

Saj je 6 2.5t JDM, v USA, Kanadi in v Avstraliji. Evropa jim ne pomeni kaj dosti?!

 

Tudi nova 3 ima povsod razen v Evropi 2.5 motor, v USA je to celo edini mo?ni motor: https://www.autoblog.com/2019/01/27/2019-mazda3-first-drive-review-87hy65/

 

?e AWD: https://www.autoblog.com/2019/03/23/2019-mazda3-awd-first-drive-review-8736nj3/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly9uZXdzLmdvb2dsZS5jb20v&guce_referrer_sig=AQAAAIxZ466nz_A64curpmaIR8VYv2-kQptLyo-3mE5keLLhiYZc4S8UGDYebEXpswuEm00Prl6zI8qyGdQY8KHlub1ga0ARVmCsJuL9lJyUmEgi1TuQCpad5ve1lzbWXKxLTxb-pBP4WqGQNZIQuzfgq6I88USdasoX__qgHHsAyvYJ

 

EU pa je o?itno preve? eko usmerjena (ker je to pa? biznis), tako da zanimive motorizacije mnogokrat sploh niso na voljo.

Napisano

Pri nas imamo M3 120 in CX-5 165, oboje 2WD MT, in ni nobenih problemov glede mo?i motorja. Pa? mora? znat voziti (predividevati) pri optimalnih obratih. Poraba ostaja nizka. Edino kjer ga zmanjka je na AC - se zna peljati normalno, divjat/skakat pa ne more?.

 

ps Zanimiv 2019 M3 AWD review:

Napisano

Verjetno z m3 120 nimate vecjih druzinskih prevozov, zato je cx5...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dober review, kanad?ana sta vedno zabavna za pogledat.

 

Sicer se strinjam s plusi, ki sem jih deloma v svojih vtisih ?e omenil: pravi naslon za roke, kvaliteta materialov notranjosti in obdelava, haptika. Novi infotainment je res zelo hiter in bistveno odzivnej?i, ?eprav res izgleda precej staromodno, prav tako je upravljanje druga?no in se bo verjetno vsak, navajen starega MZD, na za?etku lovil.

 

Kul feature nove 3 so tudi izpostavljeni stranski pragovi, izgleda kot minimalisti?en aftermarket styling dodatek in v ?ivo res lepo izgleda.

 

 

Jures: saj cx-5 ni ni? hitrej?a oz. posko?nej?a kljub 45 PS ve?. ?e jo bolj nalo?i?, jo malce re?ujejo edino precej kraj?a prestavna razmerja.

 

Dodajam ?e tole: gumbi na volanu so res majhni, morda so za ?enske ali male azijske prste ok, meni so bili tudi konkretno premajhni.

Napisano

Pri nas imamo M3 120 in CX-5 165, oboje 2WD MT, in ni nobenih problemov glede mo?i motorja. Pa? mora? znat voziti (predividevati) pri optimalnih obratih. Poraba ostaja nizka. Edino kjer ga zmanjka je na AC - se zna peljati normalno, divjat/skakat pa ne more?.

 

ps Zanimiv 2019 M3 AWD review:

Saj 165 konji?ev izgleda res veliko. A pri 2000 obratih jih ima? samo 50 na razpolago in 175 nm navora.Tej konji so malo zavajajo?i, saj jih max. ?t. le redko dose?emo. In takrat je poraba... :)

 

 

Napisano

Ja, CX5 je za dru?inske.

 

Ja, konji res ne povedo veliko, va?en je navor (pri dolo?enih obratih). In ko rabi? navor, je treba v obrate, kjer je ta ve?ji... torej prestavi? ni?je. Zabava se za?ne pri cca 2750 obratih. Ja, res je: 

 

Je treba delat,

?e ho?e? navor imet.

Je treba delat,

Na svetu je pa? tako.

Je treba delat,
z lufta padlo n'? ne bo.
je treba delat,
ja delat, delat, ko'kr se le da! :D
 
Saj ne re?em, da je mo?i polna mera, ampak je zadostno - le izkoristit je to treba.
Napisano

Poraba na CX-5 je 6.8L/100km. ?e bi vozil le regionalke bi pri?el pod 6. AC pa ene 7.5.

Pa niti malo ne vozim leno, le bremzam bolj malo uporabljam  :lol:

Ja, bremzanje je ?ista potrata energije, ?e slednje minimizira? potem poraba pade.

Napisano

?e tri dni nismo ni? o novi trojki napisal... :lol:

 

v glavnem, ravno kar so murikanci dobili na predstavitvi AWD razli?ico in pazi zdaj ?ok - vsi so razo?arani, da bo ro?ni menjalnik le v razli?ici FWD, medtem, ko bo AWD avtomatik. Zdaj ne vem a sem za?el v paralelno vesolje, da si ameri?ani ?elijo ro?nega menjalnika al je pa to vedno tisto, da ?esar nima? ali ne more? dobit je najbolj za?eljeno - ampak, ko bere? njihove forume ali pa komentarje ?e skor za?ne? verjeti, da je zemlja ravna plo??a.

 

?e en tak lu?kan video mal zliman skupaj iz predstavitvenega videa in nekaj razlag glede razlik med IRS in torsion beam vzmetenjem ter zakaj tako in pa seveda nekaj vo?nje z AWD po snegu - izgleda cool.

33112_1.png

Napisano

Glede na to da gre za ?portnej?i avto kot ve?ino konkurence v segmentu, se ne ?udim, da si kar nekaj ?eli kombinacijo AWD + ro?ni menjalnik. Gre za involviranost v vo?njo, ?e angle?ki izraz lepo poslovenimo. Tukaj pa? noben AT menjalnik ne pride blizu ro?nemu, verjetno morda v kakem (super) ?portniku, recimo kar je vsaj ali ve? kot AMG, M, RS itd. Vsaj za DSG, EDC, powershift in aisinove klasi?ne (tudi novej?e) avtomatike lahko mirno trdim, da to ni to. Komot je, ampak v nobenem primeru ?portno.

Napisano

Ocitno se nisi probal dsg....tudi v zadnjem grand tour je clarkson pustil na papirju mnogo hitrejsega za sabo in so zakljucili vsi da je to zaradi DSG .......(vsaj 0'3s na shift)

 

Se v moji gajbi se lepo pozna kako avto zvezno vlece z avtomatskim. Vsak pritisk sklopke je cista izguba. Poleg tega pol elektronike ima smisel zgolj z avtomatikom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V kerih avtih pa so tile DSGji? Ker vsi kar sem jih probal (?koda, VW, Audi) so neprijetno cukali pri ni?jih brzinah in rabili leta da so menjal v vzvratno?

Napisano

Sem, res da letnik 07 (2.0 tdi DSG v touranu), tisti je bodisi ves ?as stremel k 1100 obratom in posledi?no se je cel avto trsel ali pa v S na?inu preve? dr?al obrate. Poleg tega pa nadle?no cukanje ob po?asnem rangiranju - tega se bojda ?e do danes niso re?ili. Renaultov EDC recimo teh problemov nima, menja pa po?asneje od DSG in je preve? eko naravnan (ni sport programa, vsaj pri letniku 14 ?e ne).

 

Dodajam: Grand tour oz. biv?i top gear je pa? ?ov, med avti ne more biti toliko razlike, na papirju so namre? zelo izena?eni (vsaj polo in fiesta). Tudi aston martin je v zadnjem delu na mokrem pri 150+?? km/ h delal 360 stopinjske obrate, pa mo?no dvomim, da je temu v realnosti tako.

Napisano

ma ni mi jasno kdo se je spomnil in dat temen strop v avto :/. Si re?em, ni? tako bom rabil ve?ji avto, grem ?e probat 508 pidzoja... isto, gt-line (temen strop). 

Napisano

508:

+ super posre?ena in kvalitetna notranjost (nikjer nisem zaznal poceni plastike, razen sredinska konzola - piano black (tako ko M3))

+ 5 vrat

+ dober 8 stopenjski avtomatik (vsaj meni se je zdel, nisem ekspert za avtomatiko :))

+ pelje se super in je ravo prav velik, tudi zadaj je dovolj prostora. Sam sem velik 176cm.

 

- temna notranjost pri modeli GT-Line (isto kot pri M3), zato zadaj kr tema.

- mogo?e je vetrobransko steklo za oddtenek premalo, (ampak hebi ga.... tak je to pri cupejih)

- za tempomat je dodatna ro?ka za volanom, posledi?no je kr nabasano za volanom (F1 ro?ice, tempomat, blinker, lu?i)

 

cena:

mogo?e malo predrag, ampak glede na opremo oz kvaliteto izdelave je ?e vseeno ok. Mislim, da se avto vseeno nebo prodajal zelo zelo dobro, ker je pa? specifika.

sploh pri poplavi SUVjev. Z Arteonom sta cenovno tu-tu, A5 pa je 30% dra?ji, sploh pri taki opremi. Za enkrat imajo naro?ila polna, zaloge pa je tud kr nekaj.

Tak?nega, ki sem si ga sestavil bi me s "popustom" pri?el 33.800. GT-Line 1.6T z 180km, (dodtano:  night vision, 18col, indukcija in ?e par bombon?kov)

Rok, da bi ga dobil v 3 mesecih sem zamudil, tak, da se mi trenutno ne mudi, ker bom mojega moral tako ali tako ?e registrirat. 

Popusta na avto iz naro?ila mi je dal 2%, na tisto kar je na zalogi se da dobit tam ene 3.5%. Majo pa ?e 1000? popusta pri njihovem "oderu?kem" financiranju.

 

Mogo?e ?e po?akam na SkyactiveX, ampak mislim, da bo premali za moje potrebe. Mene je pri M3 najbolj zmotla temna notranjost, ki je tudi v p508... tak da .... sem v dilemi oz. se navajam na dejstvo, da je avto pa? tak (temen).

Napisano

Meni tudi ni jasno, zakaj tisto ro?ico za tempomat ti??ijo zadaj za volna. Meni je to ?isto mimo. To mora biti pri roki..na volanu. Pika. Pa? Mazda ima zaenkrat ?e na volanu, pa kaka druga znamka tudi ?e, ostali pa...khm..

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.