Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

4,5L je tovarni?ka najava, ampak ?e prav razumem samo neosvin?en 100? ?e je res, spet ekonomi?nost pod vpra?ajem.


NA testu je imel 7,5L/100 !!!!!!


Ta drugi pa 7,3 pri kruzanju....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi pri prej?nji je bilo pribli?no tako(g120-g165). Pri porabi se pa nekaj pozna, bomo videli v praksi. Lp

P.S Odgovoril na Zagorjevo debato!

Napisano

prvi letniki novih modelov (pri vseh znamkah) so zmeraj najslab?i, takrat se poka?ejo morebitne slabosti

 

 

Jaz nimam takih izkusenj... pa sem vse sestice imel ravno, ko so bile dokaj nov model :) ... Prvo generacijo sem imel letnik 05/2003, ta model (GG/GY) se je zacel prodajati nekje sredi leta 2002) , druga je bila 07/2008 in je bila "cist frisen model" (GH), tretja pa 01/2013... zacel se je pa ta model (GJ)  prodajati nekje jeseni 2012 ... Pa nisem imel nekih hudih problemov... edino pri tretji generacij, ki je imela probleme z odmicno gredjo ... pa prva generacija je bila problematicna zaradi rjavenja obrob blatnikov ... Vse so uredili ali sanirali pod garancijo ...  Tudi sedanji CX-5 je dokaj frisen model... Moja je 12/2017, zacela se ja prodajati nekje jeseni 2017 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

SKYACTIV-X

 

https://youtu.be/aYW7WDUU4mQ

 

https://youtu.be/DGfG7jyr36c

 

4.5 L/100km

132kw/224nm

 

Pravijo, da se razlika bolj ?uti v vi?jih obratih oziroma pri prehitevanju na avtocesti. Ta drugi recenzent ni neki preve? navdu?en. Pravi da je vpra?anje, ?e se spla?a, glede na to, da v ni?jih obratih ne ?uti preve? razlike. Cena je pa vi?ja.

 

Zanimivo, bi rekel, da bo imela na ra?un prisilnega polnjenja v ni?jih obratih ve? navora. Torej o?itno krivulja navora le ni taka, kot pri T bencincih (od ca. 1.500 do 3.000 ravna ?rta). ?koda, vrtet v obrate je potrebno ?e 2.0 NA, torej kar se vozni?kih ob?utkov ti?e o?itno ni neko hudo izbolj?anje.

Napisano

?e iz nem?kega autobilda:

 

Der erste Eindruck entt?uscht. Bis 4000 Touren l?uft der Motor zwar angenehm ruhig und vibrationsfrei, gibt sich aber eher durchzugsschwach. Die lineare Kraftentfaltung d?rfte auch daf?r verantwortlich sein, dass sich die objektiv schon nur durchschnittlichen Fahrleistungen (f?r 180 PS!) subjektiv noch schlapper anf?hlen. Mazda selbst betont, dass der Motor eher ein perfekter Partner f?r jeden Tag sein m?chte als ein Performanceableger. Auf einer durchmischten Fahrstrecke verbrauchten die Mazda-Techniker mit dem X 5,2 Liter. Ein Eindruck, den wir im ersten Test nicht teilen k?nnen. Auf unserer Testfahrt (Stadt, Landstra?e, limitierte Autobahn und minimaler Volllastanteil) verbrauchte der Skyactiv-X mit Automatik 10,2 Liter, als Schalter 8,9 Liter. Das ist nicht repr?sentativ, macht aber daf?r neugierig auf die ersten Verbr?uche im AUTO BILD Test.

 

Torej do 4.000 obratov je tek motorja zelo miren in brez vibracij, ampak hkrati tudi neodziven oz. zaspan (enako bi lahko opisal zdaj?njo G122 oz. G145 v 6). Podajanje mo?i motorja je linearno... pi?ejo tudi o porabi, ki je bila v me?anem profilu vklju?no z avtocesto z omejitvami in malenkost gasa do daske 9 oz 10 litrov (AT). Naj ne bi bilo reprezentativno, a meni se to zdi precej veliko. Z G122 na testni vo?nji v 30 kilometrih nisem pri?el ?ez 7,4, pa je bilo nekaj konkretnih pospe?evanj, AC, mesto in ni? primestne vo?nje. V RL bi bila poraba ca. 1 liter manj.

Napisano

Dobr, to da v nem?ki reviji bere? test japonskega avta....ne rabim nadaljevat :) Mogo?e samo to, sigurno je zelo objektivno spisano :P

Napisano

Ja samo ?e je do 4000 len, potem gre vso bistvo navora in vzporedba z dizlov k vragu.


Dobr, to da v nem?ki reviji bere? test japonskega avta....ne rabim nadaljevat :) Mogo?e samo to, sigurno je zelo objektivno spisano :P

Joj ampak a ste res tako omejeni na to preljubo mazdo, da je te?ko verjetni?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej smo na Mazda forumu, Jures kaj pa tebe mede  :jupiii:  :lol:

 

No sicer pa, Nemc pa? hvali svoje. Sem ?e ve?krat dobil tak ob?utek, pa ni samo Mazda tukaj. 

Napisano

Hja zadnjic so dali korejca pred nemca....enako americana pred nemca (fiesto pred polota)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja zadnjic so dali korejca pred nemca....enako americana pred nemca (fiesto pred polota)

 

A ti to resno??

Napisano

O?itno je tale Skyactiv-X kljub vsemu na koncu - za volanom torej - ob?utiti kot bencinar. Torej ga mora? pritiskati, da se premakne, odre?e se pa z ustrezno ?ejo - seveda nekoliko manj?o od Skyactiv-G motorjev. ?koda. Vsekakor pa nikoli ne upravi?i tako visokega dopla?ila (3 tiso?ake) glede na G120.

 

Bi bil ?e ?as, da tudi Mazda razmisli in (spet) ustvari kak turbobencinar ...

Napisano

A ti to resno??

Ne sam zafrkavam mazdase (z neutralnim nemcem) :) :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se pardoniram, ni bila fiesta vs polo ampak je Focus nascal prav vse nemce, na nem?kem testu, celo paradnega Golfa. Kako? So jih podkupili? Je mazda imela prste vmes? Kaj pa ?e je vse res??

 

https://www.autozeitung.de/audi-a3-bmw-118i-ford-focus-opel-astra-vw-golf-test-195226.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobr, to da v nem?ki reviji bere? test japonskega avta....ne rabim nadaljevat :) Mogo?e samo to, sigurno je zelo objektivno spisano :P

 

Stvari ki jih pi?ejo, zvenijo objektivno. ?e je avto v nizkih obratih len, tega dejstvo da gre za nem?ko, slovensko ali pa japonsko revijo, pa? ne spremeni. Mene zadeva ?udi, a o?itno prisilno polnjenje (kompresor) res slu?i namenu v zgorevalni prostor spraviti veliko koli?ino zraka, potrebno za lean delovanje motorja. Kompresor = navor ?al pri X ?al ne dr?i. 213 Nm pove svoje, res pa bi bilo zanimivo videti krivuljo navora in mo?i.

 

Autobild sicer sam jemljem s prej?njo mero rezerve, saj gre za avtomobilsko verzijo tabloida Bild aka. Lady oz. Nova po slovensko :)

Napisano

Vse bolj se mi zdi, da bi bilo/da bo :) najbolje vzeti g122 in ga ?ipirati na 165 za 300 eur...razliko pa raje porabiti za bolj?o opremo oz. za kak?en bonbon?ek ve?, ne vem no tako se mi zdi, pa ?e siguren si da bo motor kar nekaj ?asa delal, glede na to, da zaenkrat ka?e, da je motor dober saj nima nekih napak v teh 6 letih kar je zunaj...meni je res sedanji motor super, le rad bi mogo?e imel tisti kick nad 4000 rpm, ki ga ?ipanje odklene  :ne vem: , pa? za prehitevanja  :zvizga:

Napisano

To kar si napisal, je kot bi meni potegnil z glave. Mislim popolnoma isto kar sem ?e tudi napisal ko smo razpravljali o ?ipiranju-kartanju M120. To je mislim najbolj?a in najcenej?a varianta, da pride? za 300e do konjev enega jugeca 45! Ali je nova M122 ?e na voljo za ?ipiranje pa ne vem. Verjetno bom mojo ?ez ?as tudi ?ipiral samo kaj dobrega ?e slo?im kako se obnese po 3-4 letih? Lp

Napisano

Se strinjam..dajmo po?akat da pride ta novi X motor v prodajo pa probamo testiramo...lp

Napisano

Se strinjam..dajmo po?akat da pride ta novi X motor v prodajo pa probamo testiramo...lp

Sem ?e pripravljen. :)

 

 

Napisano

To kar si napisal, je kot bi meni potegnil z glave. Mislim popolnoma isto kar sem ?e tudi napisal ko smo razpravljali o ?ipiranju-kartanju M120. To je mislim najbolj?a in najcenej?a varianta, da pride? za 300e do konjev enega jugeca 45! Ali je nova M122 ?e na voljo za ?ipiranje pa ne vem. Verjetno bom mojo ?ez ?as tudi ?ipiral samo kaj dobrega ?e slo?im kako se obnese po 3-4 letih? Lp

Sem ?e bil ?isto na koncu, da bi se naro?il pa sem potem odnehal :) ...mislim, da bom po?akal ?e do naslednjega leta, da bo avto star 3 leta (trenutno imam 57.000 km), ?eprav na?eloma nima biti kaj narobe, ampak garancija :o ....vedno bolj se mi zdi, da ga bom ?ipiral, ?eprav na?eloma ne potrebujem, me pa zanima kako je ko zadiha s polnimi plju?i in ne z astmo  :lol:

Napisano

Sem ?e bil ?isto na koncu, da bi se naro?il pa sem potem odnehal :) ...mislim, da bom po?akal ?e do naslednjega leta, da bo avto star 3 leta (trenutno imam 57.000 km), ?eprav na?eloma nima biti kaj narobe, ampak garancija :o ....vedno bolj se mi zdi, da ga bom ?ipiral, ?eprav na?eloma ne potrebujem, me pa zanima kako je ko zadiha s polnimi plju?i in ne z astmo  :lol:

Kako ima? pa kaj porabo? Povpre?je. Ko ?ipira? povej ,da ti ne bomo slu?ajno napoti! Lp

Napisano

Poraba je 6.1-6.5 po ra?unalniku...tankam od prvega tanka 100 oktansko...tvoja?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.